Bull`sin tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Ajattelin maanantaina tilata ja koittaa kaikkia bull`sín tuotteita ja haluaisin kysyä et toimiiko ne, ravintosisältö näyttäs aika hyvältä, entäs määrät että paljo mitäkin pitäs ottaa että tietäs ees suunnilleen että kauan ne kestää. Mansikan makuisena kuulemma aika herkkua, vai???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KAIKKIA? elä helvetissä.

ohjeet on tod.näk. pusseissa. yleensä jauhoja menee painosta riippuen 1-2,5dl. HUOM. saatan taas puhua paskaa, viisaammat tarkentakoon

Originally posted by beginner
ohjeet on tod.näk. pusseissa. yleensä jauhoja menee painosta riippuen 1-2,5dl. HUOM. saatan taas puhua paskaa, viisaammat tarkentakoon

Niin mutta sitä meinasin että kannattaako ostaa jos tarvii jokasta kiskasta 5dl päivässä???

Niin että miks ei kaikkia, perustele!!!

Originally posted by Bomber
Niin mutta sitä meinasin että kannattaako ostaa jos tarvii jokasta kiskasta 5dl päivässä???

Niin että miks ei kaikkia, perustele!!!
mieti nyt helvetti itse, tarvitsetko kaikki: tankkausjuoman, palautusjuoman ja perusproteiinijuoman. neuvoisin syömään hyvin ja paljon sekä myöskin oikein. tankkausjuomaakaan ei välttämättä tarvitse, jos osaa syödä oikeita aineita 1-2h ennen treeniä. viisaammat saa taas jatkaa.

niin ja en edelleenkään tiedä, pitääkö sinun vetää kaikkia 5dl päivässä, et ole edes kertonut painoasi

Originally posted by beginner
mieti nyt helvetti itse, tarvitsetko kaikki: tankkausjuoman, palautusjuoman ja perusproteiinijuoman. neuvoisin syömään hyvin ja paljon sekä myöskin oikein. tankkausjuomaakaan ei välttämättä tarvitse, jos osaa syödä oikeita aineita 1-2h ennen treeniä. viisaammat saa taas jatkaa.

niin ja en edelleenkään tiedä, pitääkö sinun vetää kaikkia 5dl päivässä, et ole edes kertonut painoasi

Noo mitä niistä kannattas käyttää samaan aikaan? Eikä niitä kaikkia oo pakko käyttää samaan aikaan. No ei ehkä järkeä kaikissa, mutta sais bull`sien paidan ku tilaa kaikkia:) 70kg treenannu melkee vuoden

Jonkun tiedon ja omaisuuden koko on huonossa suhteessa...tai no...huonossa ja huonossa, miten sen nyt ottaa... ;)

Taitaa Bomber olla todellinen bomber. Jos nyt kuitenki oot ihan tosissasi niin ei helkkarissa sinun kannata rahojasi tuhlata Bull'sin kaikkiin mahdollisiin säkkeihin. Search-nappulalla löydät varmasti vastauksen noihin ravintokysymyksiin.;)

No alkuperäiseen kysymykseen.

Bull's Basic protein
Bull's Recovery

Nämä olleet itsellä koeajossa ja ihan hyvin tuntuvat toimivan (mitä nyt toimivuus tarkoittaakaan sitten näissä). Maku on ok (suklaa/mansikka) tosin Recovery mansikka on vielä avaamatta mutta luotto on kova :D molempia nappaan sen 1 dl per annos. En nyt muista mitä siinä pussin kyljessä lukee. Ei siis pahaa sanaa näistä ja itse ainakin olen hyvin saanut nämä sekaisin vaikka joku puhuikin muuta.

ja searchilla löytyy juttua tuosta Training Loaderista

Jos oot vuoden salilla käyny vuoden nii kyl sun pitäis tietää mitä pitää syödä HERRAJUMALA! (enne treenii ja jälkeen ja aina)

Mä otan treenipäivän aamuna heti herättyäni 1 dl:n Bull's Training Loaderia, jonka perään syön aamupalan ja n. 2 h ennen treeniä toisen satsin, jonka päälle kevyt välipala.

paketissa ei kaikkia tuotteita

Kiinnostuin itsekin, lisäravinnepalveluissa tuo paketti on siis 110 euroa. Laskin, että paketti olisi ilman alennusta 116,6 euroa. Ja paita tulee kaupan päällee. Halvallehan tuo vaikuttaa, jos kuussa selviää 110 eurolla. En ole moisia maistanut, mutta kaipa alas menevät.

BULL’S POWER kuukausipaketti
Sisältää 1x BULL’S Training Loader, 1x BULL’S Recovery ja 2x BULL’S Basic Protein. Paketti tarjoaa täydellisen vaihtoehdon tosissaan treenaavalle. Makuvaihtoehtona mansikka ja suklaa (Training Loader molemmissa paketeissa greipin makuisena). Paketin tilaajalle lisäksi lahjana BULL’S POWER PRODUCT’S t-paita. Tarkemmat tuotetiedot kohdasta BULL’S.

Jep

Ajattelin että jos ottas training loaderia jonku verran ennen treeniä ja sit recoveryä sillee et siin on joku 30g proteiinia ja illalla ja ehkä aamulla viel proteiinidrinkki ku on tuolla koulussa ja siel ei toi ruoka oo parhaimmasta päästä (klo11). ja sit treeni koulun jälkeen (klo16-17) ja sit vast pääsis syömään kunnolla ni tartteis niit ravinteita aika paljo aamusta ja kun aamulla ei oikeen ruoka maistu, jotain pientä pakko aina tunkea:(

Jokohan tuota Training Loaderia saa jostain kaupasta Helsingissä, vai onko tilaaminen ainoa vaihotehto?

Training Loaderin annostus

Tuossa pussissa neuvotaan ottamaan 50g 30-60min ennen treeniä. Oletteko ottaneet tuon ohjeen mukaan, vai isompia/pienempiä annoksia? En ole ennen ottanut drinkkejä ennen treeniä ja kiinnostas kuulla kokeneempien kommentteja. Tuo 50g tuskin on sopiva annos sekä 50 kiloselle fitness-tyttöselle sekä 130 kiloselle bodarille. Eli kertokaa omia annostuksianne ja oma painonne yms.

Re: Jep

Originally posted by Bomber
Ajattelin että jos ottas training loaderia jonku verran ennen treeniä ja sit recoveryä sillee et siin on joku 30g proteiinia ja illalla ja ehkä aamulla viel proteiinidrinkki ku on tuolla koulussa ja siel ei toi ruoka oo parhaimmasta päästä (klo11). ja sit treeni koulun jälkeen (klo16-17) ja sit vast pääsis syömään kunnolla ni tartteis niit ravinteita aika paljo aamusta ja kun aamulla ei oikeen ruoka maistu, jotain pientä pakko aina tunkea:(
loader ja recovery riittää mun mielestä sulle ihan hyvin. yks vaihtoehto on myös viking power, sitä voi ottaa ennen ja jälkeen treenin. itse en nykyään ota ku jälkeen, säkki kestää tuplasti pitempään;) . muista syödä lihaa, raejuustoa, tonnikalaa, riisiä, pastaa sun muuta ja juoda vielä maitoa niin hyvä tulee:)

Originally posted by Tomi
Click.
mulla tulee tosta linkista 'You do not have permission to access this page' jäkätys vaikka oon loggautunu... enkä sörtsillä löytäny mistä kaupoista bull'ssia sais ostettuu... en viittis maksaa 7 euroo tilaamalla eikä luontaistuotekaupas ollu bull'ssii, fastii ym. kyllä löyty mutta bull'ssia tahtoisin...??? aark

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom