Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Nitsku
Tuosta tuli mieleen että onko koskaan todella selvitetty tieteellisesti sitä kumpi nostaa enemmän testotasoja, selibaatti vai hillitön sekstaaminen ?
Originally posted by Nitsku
Tuosta tuli mieleen että onko koskaan todella selvitetty tieteellisesti sitä kumpi nostaa enemmän testotasoja, selibaatti vai hillitön sekstaaminen ?
Originally posted by Jasoni
Kaikkien roinalaisten varauksetonta rakkautta nauttiva Timo Immonen meinaili kovan bulkkaamisen päinvastoin laskevan testotasoja => rasva% nousee liian korkeaksi.
Originally posted by Jasoni
Kaikkien roinalaisten varauksetonta rakkautta nauttiva Timo Immonen meinaili kovan bulkkaamisen päinvastoin laskevan testotasoja => rasva% nousee liian korkeaksi.
Mene ja tiedä,
istu ja pala..?
Originally posted by Jimmy
minä vaan treenaan, syön, nukun ja olen tyhmä...
Originally posted by Hannibal
Massaa! Voimaa! -kirjassa puhuttiin energiasykleistä ja siinä yhteydessä kerrottiin, että kun energiaa aletaan tankata reippaasti yli kulutuksen, nousevat veren testosteroni-, IGF-1- ja insuliinitasot jopa kaksinkertaisiksi normaaliin verrattuna. Efektin sanottiin kestävän tosin kerrallaan korkeintaan kaksi viikkoa. Joissakin lähteissähän on pidetty sitten viikon pituisia periodeja parempina energiasyklityksissä.
Originally posted by t301
Kuulostaa tutulta. Ollaankohan me jotain sukua? Pyrin pitämään pääni koskemaatomana alueena.
Mulla ainakin treeni saa potkua kun syö enemmän. Tarkoita reippaasti enemmän kuin kulutus. Yritin kitkutella siinä rajamailla eikä siitä tullut mitää. Paljon ruokaa siinä ratkaisu