Bruce Springsteen - Magic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hiukan epäilytti kun ostin tuon uuden levyn, mutta aika positiivinen yllätys se on. Nyt on levy tullut kuunneltua ehkä 6-7 kertaan läpi...sanoisinpa että parasta Brucea sitten E-Street Bandin comebackin. Eipä Bruce tietysti enää koskaan tule pääsemään lähellekään 70-luvun tuotantoaan, mutta ihan kuunneltava levy, ja joukossa muutamia helmiäkin kuten Last to die.

Mitäs muut Bruce-fanit on lätystä mieltä?

Samoilla linjoilla olen. Hyvin kulkevaa kamaa. Ihmettelen vaan miksi nimibiisin teksti on niin hiton synkkä. Taitaa mennä politikoinnin piikkiin.

Omat suosikkini on Livin' in the future, Long walk home ja se paras ehdottomasti levyn lopettava piilobiisi Terry's song. Ihan hiton komeat lyriikat pomo oli kyllä tehnyt kaikkiin biiseihin. Saxofonikin kuulostaa melkein yhtä hyvältä ku Junglelandissa. ;)

Yllättävän hyviä biisejä kyllä - omat suosikkini ovat Radio nowhere, Girls in their summer clothes ja raavasta miestäkin itkettäneet Gypsy rider ja Devil's arcade.

Soundi on välillä vähän tasapaksua ja ylitutun turvallista, mutta itse olen aina kuunnellut Brucea tarinoiden vuoksi.

Levy paranee loppupäähän mentäessä, ja Long Walk Home iskee lujaa. Ok levy kokonaisuudessaan, ei huippua, mutta on sitä ilo kuunnella.

Long walk home on ihan hyvä biisi, mutta jotenkin tulee vähän Spinal Tap-mielleyhtymiä -- "All the way home, all the way home..." :D

Vähän aikuisrockiahan tää on, mutta hyvää sellaista kuitenkin. Terry's song kuulostaa kyllä jotenkin aidolta, vaikka -- tiedetään -- musiikkibisnes on musiikkibisnestä.

Jonkun verran olen levyä nyt kuunnellut ennen keikkaa. Ostin CDON:sta tarjouksesta levyn, ja hinta ei päätä huimannut. Aika perus Springsteeniä, mutta enempi sellaista taustamusiikkiosastoa. Levy tosiaan paranaa loppua kohti. Levyn paras biisi on ehkä Gybsy biker. The rising on mielestäni silti parempi näistä uusista levyistä, vaikkei mikään klassikko sekään.

Huomenna sitten keikalle. Brucehan ruuvailee keikkalistan joka keikalle erinäköiseksi. Mikä siinä, miehellä on kuitenkin niin uskomaton määrä toimivia livebiisejä, että tuo on mahdollista ja toimivaa. Itse toivon eniten kuulevani Junglelandin livenä. Muutamaan viime keikkaan sitä ei ole nyt tullut, joten jonkinlainen mahdollisuus on olemassa. Muita toiveita olisi Out in the street, Downbound Train, Atlantic City ja tutut The River ja Dancing in the dark.

Oon Inska kateellinen kyllä sulle ku pääset rokkaan The Bossin tahtiin. :D

Tää uusin levy on ihan mainio tekele, ihan paras kesäpäivän soundtrackiksi. Toimii myös hyvin autoillessa, saa hyvän fiiliksen päälle.

Oon Inska kateellinen kyllä sulle ku pääset rokkaan The Bossin tahtiin. :D

Tää uusin levy on ihan mainio tekele, ihan paras kesäpäivän soundtrackiksi. Toimii myös hyvin autoillessa, saa hyvän fiiliksen päälle.

No, mua harmittaa kun missasin silloin 2003 sen jälkimmäisen keikan, ja sitä myötä myös esim. Candy's Roomin, Darkness on the Edge of Townin, The Riverin, Junglelandin ja Cadillac Ranchin. Eli oli sillä ekalla keikalla, jonka settilista oli mielestäni vähän 'huonompi' toiseen keikkaan verrattuna. Vaikka erittäin rokkaava keikka silti. Toisaalta pääsin todistamaan Out in the Streetin livenä. Tänään taas sitten :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain ihan päällikköpaikat lavan edestä ja sääkin suosii, toistaiseksi. Livenationin aka shitdonen opasteet ja järjestelyt on vaan joka vuosi yhtä paskoja.

Harmittaa ihan älyttömästä etten saanut itestäni niskasta kiinni ja stadikalle. Olin varannut liput alkuvuodesta jo mutta tuli kiireitä ja rahapulaa niin ne jäi sitten hakematta. Sitten koko keikan pvämäärä unohtui ja tänään tajusin että se onkin nyt. Ja rahaa olisi nyt löytynyt. En ole koskaan pomoa nähnyt livenä missään niin kyllä tää hieman nihkeeltä tuntuu. Tiedä tuleeko enää koskaan Suomeen.
Sama tilanne monen muunkin Suomessa juuri vierailleen artistin kohdalla.

Pomo rokkasi kyllä ihan kympillä. Itse diggasin settilistasta ja rollaattori-ikäinen yleisökin nousi encoressa penkeistä. Mikä on aina saavutus stadikalla. Vähän ylin kolmen tunnin ja 30 biisin setti ilman turhia välispiikkejä. 2 h ja 15 min jälkeen tuli eka paussi. On se vaan hurja. Erityisesti tuo Santa claus veto oli ihan päällikkö ja osoitti pelisilmää pomolta :D

Night
Out In The Street
Radio Nowhere
Hungry Heart
Spirit In The Night
Summertime Blues
Sherry Darling
4th of July, Asbury Park (Sandy)
I'll Work For Your Love
Candy's Room
Youngstown
Murder Incorporated
The Promised Land
She's The One
Livin' In The Future
Mary's Place
Point Blank
The Rising
Last To Die
Long Walk Home
Born In The U.S.A.
Badlands

Girls In Their Summer Clothes
Tenth Avenue Freeze-Out
Born To Run
Rosalita
Dancing In The Dark
American Land
Santa Claus Is Coming To Town
Twist And Shout

Tuo settlista oli viralliselta sivulta, mutta mielestäni alkupäässä soi vielä lisäksi No surrender, ja 4th of July, Asbury Parkin jälkeen soi joku muu biisi.

Keikka oli ihan helvetin hyvä. Hieno setti ja ylipäätään Bruce oli kovassa vedossa. Rennon otteen myötä siellä oli vielä hauskaakin.

OT: Youngstown oli kyllä illan parhaimmistoa.

edit. Kovana Sopraanos fanina illan paras yllätys oli nähdä tämä mies lavalla.

18193__steven_l_000.jpg

En tee vielä uutta threadiä uudesta levystä, mutta hommasiko kukaan muu kesäkuun keikalle lippuja? Itse yritin heti aamusta netin kautta, mutta tuskastuin yrittämään parin tunnin jälkeen kun lippu.fi-sivut huusivat virhettä koko ajan. Välillä pääsin melkein maksamaan, mutta homma kaatui kun yritin valita maksutapaa.

No, 2 min. sitten kokeilin piruuttani vielä kerran ja kentälle sai samantien liput. Hyvä fiilis kieltämättä...siitäkin huolimatta että joutuu lähtemään Tampereelle :D

On kyllä taas järjettömän kova keikkakesä tulossa, nyt on jo liput Pomon, Metallican kummallekkin keikalle ja siihen vielä kruununa Ac/Dc.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom