Britney Spears - Circus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

TripleH

Banned
Britneyn odotettu uutuus vihdoin täällä! Mahtava levy kaiken kaikkiaan. En saa tuota womanizer biisiä päästä pois millään. Britney Spears on todellakin popin kuningatar. Onko täällä muita vannoutuneita Britney faneja?

Womanizer on aivan kauheaa renkutusta. Huomaa, että on vain haluttu saada levyä ulos ja unohdettu musiikilliset hienoudet, tuollaisen biisin tekee fruity loopsissa about tunnissa.

Tosin pointsit womanizerin musiikkivideo saa Nokian product placement -läpästä :)

Mitkä musiikilliset hienoudet? Hieno biisihän se on.

Tämä levy on selkeästi semmoinen, että jokaisen täytyy myöntää Britney Spearsin taidot vaikka kuinka vihaisi häntä.

Mitkä musiikilliset hienoudet? Hieno biisihän se on.

Tämä levy on selkeästi semmoinen, että jokaisen täytyy myöntää Britney Spearsin taidot vaikka kuinka vihaisi häntä.

Ihan noin mielenkiinnosta, että mitkä Britneyn taidot?
Yhtään biisiä se ei ole varmaankaan itse tehnyt ja hänen keskinkertaisia laulutaitoja nyt tuskin kukaan viitsii ylistää.
Jos tässä pitäisi kiitos johonkin kohdistaa (mitä en henkilökohtaisesti tee), niin eiköhän se osuisi niihin useisiin ammatikseen noita renkutuksia vääntäviin henkilöihin/yrityksiin jotka levyn ovat oikeasti tehneet.

Hienoo ku taas pakkiksel ku tekee positiivishenkisen ketjun ihannoimalleen taiteilijalle ni spedet flameemas dikki pystys. Koht joku mode tulee lukottaa tänki niiku edellisenki ketjun vaa siks et peruspakkislaine ei voi olla flameematta koskaan.

Onhan tuolla varsin hyviä hittejä aikaisemmin, mutta tuo Womanizer on kyllä aika helvetin huono tekele ihan tissilaseillakin katsottuna.

Öö millaset on tissilasit? tai siis mitä niillä näkee?...varmaan tissejä :rolleyes:

Mun mielestä toi womanizerin video on tehty samalla kaavalla kuin toxic...britney blondina, brunettena ja punapäänä. sitten on vielä kohtaus missä britney on ilman vaatteita...hohoijaa :zzzz:

ps. tästä haluamme muistaa britneyn:

Liitteet

• britneyyy.webp
    britneyyy.webp
    12,7 KB · Katsottu: 206
Yhtään biisiä se ei ole varmaankaan itse tehnyt ja hänen keskinkertaisia laulutaitoja nyt tuskin kukaan viitsii ylistää.
Jos tässä pitäisi kiitos johonkin kohdistaa (mitä en henkilökohtaisesti tee), niin eiköhän se osuisi niihin useisiin ammatikseen noita renkutuksia vääntäviin henkilöihin/yrityksiin jotka levyn ovat oikeasti tehneet.

Joo kyllä.

Mutta; Tarkoitat siis että Disney valitsi aikoonaan shownsa tähdeksi jonkun täysin lahjattoman tollon? Varmaan siksi ettei pienellä firmalla ollut varaa palkata oikeasti hyvää esiintyjää.

Montako biisiä Elvis teki itse?

Mun mielestä toi womanizerin video on tehty samalla kaavalla kuin toxic...britney blondina, brunettena ja punapäänä. sitten on vielä kohtaus missä britney on ilman vaatteita...hohoijaa
Paitsi että Womanizer videossa Britni näyttää enemmän pöhöttyneeltä siideripossulta verrattuna Toxicciin. Toxicissa Britni oli sentää ihan herkullisen näkönen.
+ Womanizer on paska biisi verrattuna Toxicciin.

Tähän voisin nakata semmoista nippelitietoa, että tuohon aikaan ei ollut pääasia että artisti itse säveltäisi muzaa, se jätettiin "ammattilaisille". Esiintyminen oli enemmänkin se juttu... Moni Elviksenkin biiseistä oli covereita kuten Blue suede shoes ja Hound dog. Siis ihan vain nippelitietona...ei näsäviisasteluna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Britney Spears on todellakin popin kuningatar.
:anssi::lol2: Kyllähän Britneyllä on joitain hyviä kappaleita mutta ei nyt sentään ruveta liiottelemaan:)

Mutta; Tarkoitat siis että Disney valitsi aikoonaan shownsa tähdeksi jonkun täysin lahjattoman tollon? Varmaan siksi ettei pienellä firmalla ollut varaa palkata oikeasti hyvää esiintyjää.

Esiintymiskykyä voi olla, mutta laulutaitoa ei. Eikä lahjoja tehdä sävellyksiä ja/tai sanoituksia.
Ansiot ovat kiistattomat muiden tekemien lava- ja tanssikoreografioiden esittämisessä, ei juuri muussa.

Vakioveto. Vähän niinkuin rasisti-kortti.

Ja onhan noissa muutenkin paljon samaa. Molemmat ovat näytelleet menestyksekkäästi elokuvissa, molempien lavakarismaan kuuluu/kuului vahvana puolena seksuaalisuus, molemmat ovat myyneet tsiljoonia levyjä, molemmat uudistivat oman aikakautensa musiikkia poikkeuksellisella tavalla...
Se, että Elvis ei osallistunut (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) kappaleidensa tekoon ei minun mielestäni poissulje sitä kysymystä, että mitä ovat ne Britneyn taidot jotka, TripleH:ta lainatakseni, "jokaisen täytyy myöntää".

Mutta, eipä se ole minulta pois, jos joku fanittaa ja arvostaa Spearsia. Ei suinkaan. Hyvähän se on, että on erilaisia makuja.

Esiintymiskykyä voi olla, mutta laulutaitoa ei.
Ansiot ovat kiistattomat muiden tekemien lava- ja tanssikoreografioiden esittämisessä, ei juuri muussa.

Vakioveto. Vähän niinkuin rasisti-kortti.

(1.)Ja onhan noissa muutenkin paljon samaa. Molemmat ovat näytelleet menestyksekkäästi elokuvissa, molempien lavakarismaan kuuluu/kuului vahvana puolena seksuaalisuus, molemmat ovat myyneet tsiljoonia levyjä, molemmat uudistivat oman aikakautensa musiikkia poikkeuksellisella tavalla...
(2.)Se, että Elvis ei osallistunut (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) kappaleidensa tekoon...

(2.) Eikä lahjoja tehdä sävellyksiä ja/tai sanoituksia.(1) Ansiot ovat kiistattomat muiden tekemien lava- ja tanssikoreografioiden esittämisessä, ei juuri muussa.

Sillähän mä aloitinkin että samaa mieltä ollaan

Back
Ylös Bottom