botoxia revenneeseen lihakseen???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mua on vaivannu golf kyynärpää enemmän ja vähemmän 2 vuoden ajan. N. 8 piikkiä kortisonia yms. nyt löyty magneetissa pituussuuntainen lihas repeämä. Fysioterapiasta ei ole ollut oikein apua, lymfaa sähköä ja ultraääntä. kylmää, tulehduskipulääkkeet ja kuminauha jumpat kokeiltu. Lääkäri ehdotti että lyödään botoxia revenneeseen lihakseen ja halvataan se muutamaks kuukaudeks. Kuulostaa mun korvaan aika järjettömältä ajatukselta. Ajattelin kysyä et onko kellään kokemuksia moisesta touhusta? Asiasta enemmän ymmärtävät olisin kiitollinen mielipiteistänne.:evil:

haisuli78: -Jaa´a, enpä ole ennen kuullut että botoxia moiseen käytettäisiin, mutta eipä tuo nyt mun korvaan mitenkään järjettömältä kuulostaisi tuollaisessa tapauksessa.

Pääsisi repeämä ainakin paranemaan, mutta siitäpä en osaa sanoa mitään, minkämoinen tulee siitä repeämän arvesta jos se lihas pari kuukautta on täysin liikkumattomana? Tai saahan siihen lihakseen tietenkin passiivista liikettä, mutta tekeeköhän tuo botoxi siitä täysin tunnottoman, jolloin siitä puuttuisi varoitus siitä, että kaikki ei mene oikein liikuttaessa?

"Lääkäri ehdotti että lyödään botoxia revenneeseen lihakseen ja halvataan se muutamaks kuukaudeks. Kuulostaa mun korvaan aika järjettömältä ajatukselta"

Jaa, taitaa mullakin olla loppupeleissä enemmän kysyttävää tuosta hoitomuodosta kuin kerrottavaa, joten annetaampa viisaampien jatkaa...

haisuli78: -Jaa´a, enpä ole ennen kuullut että botoxia moiseen käytettäisiin, mutta eipä tuo nyt mun korvaan mitenkään järjettömältä kuulostaisi tuollaisessa tapauksessa.

Pääsisi repeämä ainakin paranemaan, mutta siitäpä en osaa sanoa mitään, minkämoinen tulee siitä repeämän arvesta jos se lihas pari kuukautta on täysin liikkumattomana? Tai saahan siihen lihakseen tietenkin passiivista liikettä, mutta tekeeköhän tuo botoxi siitä täysin tunnottoman, jolloin siitä puuttuisi varoitus siitä, että kaikki ei mene oikein liikuttaessa?

"Lääkäri ehdotti että lyödään botoxia revenneeseen lihakseen ja halvataan se muutamaks kuukaudeks. Kuulostaa mun korvaan aika järjettömältä ajatukselta"

Jaa, taitaa mullakin olla loppupeleissä enemmän kysyttävää tuosta hoitomuodosta kuin kerrottavaa, joten annetaampa viisaampien jatkaa...

Ei se siis sitä tunnottomaksi tee se botoxi (tai mistä minä tiedän), vaan tarkoitus lienee immobilisoida se lihas että repeämä pääsee paranemaan. Ei kuulosta mitenkään järjettömältä vaan jopa ihan järkevältä. Vastaavia vaihtoehoja varmaankin esim sen raajan lastoittaminen joka tekee alueen myös liikkumattomaksi mutta on varmasti paljon epämiellyttävämpi. EN ole mikään lääkäri enkä ex-pertti.

Mietin vain et miten se repeämä paranee tuleeko paljon arpikudosta tai mitä se nyt on ja kun kuulemma kättä saa alkaa rasittaa norm. jos piikki tehoaa niin miten treenit ym vaikuttaa käden muihin lihaksiin jos yksi on pelistä pois.

Latest posts

Back
Ylös Bottom