Mä joskus pidin täälläkin fysiikan nettiluentoja esim. lämpölaajenemisesta ja teräksen lujuudesta eri lämpötiloissa sept 11 jälkeen foliohatuille. Keskustelu etenee aina näin
Folio: tässä kuvassa näkyy twin towerilla xyz, joka todistaa että kyseessä oli räjähteet
minä: selitän ilmiön jotakuinkin esikoulufysiikan opein
folio: mutta Pennsylvaniassa tai pentagonissa...
Asiat ei etene mihinkään koska folio keksii aina uusia todisteita salaliitosta nopeammin kuin kukaan niitä ehtii kumota.
Foliot on tainnu katsoa hiukan liikaa elokuvia kun kuvittelevat että on olemassa satojen/tuhansien ihmisten pahoja organisaatioita, jotka tappavat jonkun tahon (Sept-11 syyllinen taisi olla aseteollisuus) määräyksestä omassa maassa vaikkapa tuhansia viattomia siviileja (ja saavat toki hiton ison kasan viranomaisia salajuoneen totuutta peittelemään), mutta kukaan ei koskaan puhu omantunnontuskissaan edes kuolinvuoteellaan ja mikään ei koskaan vuoda jne...
Vastaavasti kun tutkii todellisia salaisia operaatioita joiden suorittamisessa esim. Israelin Mossad on historiallisesti ollut aika pätevä on historian varrella tempuista tullut hitonmoinen kasa julki, hommat on menneet täysin käteen, niistä on jääty verekseltään kiinni (esim. Lillehammer affair) vaikka kyseessä on pääosin olleet operaatiot jotka on voitu hoitaa pienellä porukalla ilman "murhataan kasapäin omia kansalaisia" moraalisia ongelmia
http://en.wikipedia.org/wiki/Lillehammer_affair
Vertaatko nyt oikeasti jotain rokotteen turvallisuuden liioittelua siihen että valtio tappaa omia kansalaisiaan pommeilla jonkun käsittämättömän agendan takia? Molemmissa toki saattaa viattomia kuolla, mutta kuitenkin kyse on aika eri tason jutuista. Jos muutama ihminen kuolee rokotteen takia, olisko se pitänyt jättää antamatta jos tiedetään että se pelastaa satoja. Ei kuulosta salaliitolta vaan maaiman vittumaisimmalta hommalta olla tekemässä moisia päätöksiä. Lahjontaa jonkun rokotetoimittajan valinnassa? Edelleen kuulostaa korruptiolta, ei valtiotason salaliitolta...
Esim. Sept-11 yhteydessähän oli kaiken maailman salailua; haluttiin pitää piilossa omia laiminlyöntejä/emämunauksia, tiedustelun toimimattomuutta. Tähän päälle viranomaistiedottamisen ristiriitoja, vääriä johtopäätöksiä saaduista tiedoista. Olin itse sept-11 aikaan jumissa jenkeissä ja ensimmäisen 48 tunnin aikana media tunki pihalle hemmetisti lopulta epätosia asioita, koska kaikkiin tiedonmuruihin/silminnäkijäjuttuihin tartuttiin ja niitä pyöriteltiin loputtomiin.