Bolt Thrower Suomeen

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Gorefest lämmittelee Bolt Throweria Euroopan kiertueella.

Gorefest ei lämmittelekään Bolt Throweria vaan tilalle on otettu Kataklysm.

Kataklysm toimii kyllä! :rock:
Sepu-InFlames -keikka jäi meitsiltä väliin, tämän keikan kohdalla ei moista pääse tapahtumaan. Onneksi on jo lippu Nosturiin..

Aijai, huomenna herkkua!!!

Jees, oli aika perkeleellisen hyvä keikka! Hieman harmitti se Kataklysmin tapaus mut BT vetäs mielialan taivaisiin ja kovaa..
..for victory! :piis: :rock:

Ai petkeles ku oli kova. Meni kyllä parhaimpiin kokemiini keikkoihin ikinä! :rock:

Paitamyynnissä tyyppi kyseli että olenko kova syömään kun valittelin että XL on siinä ja siinä ja XXL pitäis saada...:rolleyes:

Paras keikka missä olen ollut. Ikinä!
Vittu mitä kitaravallia. Siinä on kyllä semmonen kitarakaksikko, et vetää vertoja mille vaan. Vieläkin tulee kylmät väreet ku ajatteleekin sitä hetkeä ku World Eater pärähti soimaan. Siihen putkeen vielä Cenotaph ja The Killchain. Siihen perään vielä mahtavat IVth crusade, When cannons fade ja viimeisenä For Victory plus muutama muu mieletön hitti. Aaahh, meikä on fanittanu bändiä jo 15 vuotta, War Masterista alkaen ja todellakin unelmien täyttymys oli tämä keikka. Ja bändilläkin näytti olevan hauskaa. Karl Willetsillä oli mukava hymy päällä koko ajan ja lauluhan kuulosti aivan mahtavalta.
Ja paidat oli halpoja, kolme ostin! Sehän tais olla ite Barry Thompson se paitamyyjä, todella mukavan ja lepposan oloinen kaveri, ei mitään maailmantähden elkeitä.

Itselleni jäi lippis keikasta fyysisenä muistona, sen minulle myi ymmärtääkseni Sabrine, sellainen pieni vaalea tipu.
Sen laitoin itsekin merkille että bändillä, varsinkin Willetsillä oli rento meno päällä.
Jo pelkästään Powder Burnsin ja For Victoryn kuulemisesta livenä olisin voinut luovuttaa jonkin sisäelimistäni. At First Light on soinu päässä tämän päivän.:)

Jos oikein hakemalla haetaan miinusta (sen Kataklysmin lisäksi), niin se jäi harmittamaan etä missasin Jon ojentaman plekun noin puolen metrin päästä. Karlin tarjoama mikrofoni kävi lähempänä, mutta sehän on oikeastaan vain hyvä ettei se mun käteen osunut..

Back
Ylös Bottom