Bodypump,kuntonyrkkeily,spinning,yms.!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Elikkä harrastaako kukaan/moni pakkislainen voimapesä mitään näistä jumpista mitä tarjotaan monella kuntosalilla jäsenyyden ohella?
Täytyy sanoa että välillä käyn ottamassa tuota Bodypumpia, lähinnä pidän sillä kuntoa yllä ja helvetin kovaa lihaskuntoa vaatii kun löytää oikeat raudat siihen hommaan! Siinä on monta kertaa saanut ihmetellä kun naiset käskevät reippaasti isompaa rautaa,huhu..
Vastauksia kts! :puntti:

Itse oon käyny joku vuoden verran joka viikko pudypumpissa :) Sitä ennen kaksi vuotta kuntonyrkkeilyä. Kylhän tuo pumppi ennemmin on lihaskestävyyttä joten en ihan maksimi salipainoja suosittele laittaa kun toistoja kuitenkin tehdään senverta paljon :)

Kävin ennen vain noilla tunneilla, mutta huomasin sen, ettei kehitystä tapahtunut toivotulla tavalla. Bodypumpilla ei kyllä lihaksia saa vaan se vaatii kovaa työtä punttisalin puolella. Silloin inhosin punttisali ja koin liikuntatunnit helpomaksi vaihtoehdoksi. Nyt kun olen käynyt puntilla, kropassa on oikeasti tapahtunut muutosta. Kroppa on muokkautui parissa kuukaudessa enempi kuin vuoden aikana pumpissa yhteensä. Puntilla oikeasti kehittyy ja muokataan vartaloa.

Joskus käyn edelleen pumpissa, mutta ihan vain huvikseen. Aina silloin mietin, että miksi ihmeessä menin sinne junnaamaan viideksi minuutiksi putkeen kyykkyjä. Toki saahan sillä lihaskestävyyttä.

Pyöräilemässä käyn edelleen säännöllisesti. Minusta se on hyvä tapa pitää yllä aerobista kuntoa. Kesällä kyllä juoksen, mutta juoksumatolla aika käy turhan pitkäksi.

Pääasia liikkumisessa on kuitenkin se, että valitsee lajin oman mielenkiinnon mukaan. Jos tykkää käydä pumpissa, silloin käy siellä. Pääasia minusta on, että liikkuu :)

Foreverilla on monenlaisia jumppia! Bodypump on silti lempparini.
Syksyllä aion kokeilla kaikki mahdolliset ohjatut liikuntalajit siellä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom