Bodyfitness-seminaari!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2much4U
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kaikki Punttimimmit Bodyfitness-seminaariin!!!

Seminaari järjestetään Lahdessa la 24.1.04 alk. klo 13 ja vetäjinä ovat pro-kilpailijat Aino-Maija&Lisbet. Ohjelmassa on ravintoasiaa, kisavalmisteluneuvoja, treeniohjeita ja käytännön treenit! Paikanpäällä on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä (melkein mistä tahansa ;) ) ja saada apua henkilökohtaiseen treenien+dietin suunnitteluun.
Jos edes harkitset kilpailemista suosittelen osallistumaan! Takaan, että neuvot ovat toimivia ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä

:D

Leirin hinta on 30e ja ilmoittautua voi osoitteeseen: toimitus@bk-sportsmag.fi

Tähän threadin alle sitten voivat kaikki seminaariin menevät punttimimmit ilmoittautua, eiks niin? :)

Oli niin osuva mainos B&K:ssa, että ilmoittauduin itse sinne heti eilen, vaikka kilpailuhaaveet eivät minulla lähitulevaisuuden suunnitelmiin kuulukkaan. Koskaan ei tiedä tästä alasta liikaa, joten lisäoppi asiantuntijoiden antamana ei liene pahitteeksi kenellekään "tosissaan" punttaavalle!?

Kaikki mimmit mukaan,niin voidaan treffata siellä! :)

Kyllähän sinne tuli ilmottauduttua :D

HELGA!!!!
Ota ihmeessä muhun yhteyttä:
manku76@jippii.fi

Voidaan vaikka mennä kimppakyydillä yms Lahteen ja muutenkin treffata täällä Turussa!!!

Minäkin heti ilmoittauduin, vaikka en minäkään lähitulevaisuudessa aio lavalla nousta. Täytyy vain toivoa, että en ole ainoa "vasta-alkaja" mukana!

Miksei tollaisia ole narukäsialoittelijaujoille?

Mä en kylläkään kehtaa tähän kisaseminaariin tulla.

No eipä kyllä ole varaakaan..

:offtopic:

Loistavaa, että näin moni on tulossa :)
Ja Maaru, mailailen sulle! Tosi kiva, että täältä Turusta on joku muukin lähdössä, mennään ihmessä kimppakyydillä, jos vaan mahdollista.

Ja Hippa, mitä tommonen surkuttelu oli? :( Ei tässä varmaan kukaan ole missään huippukunnossa. Ja itse en ole noita fitness-kisoja ikinä vakavasti harkinnut, joten ainakin minä olen menossa sinne ihan harrastelijapohjalta. B&K:ssakin luki näin: "...tarkoitettu kaikille, jotka kilpailevat, aikovat kilpailla tai haluavat päästä hyvään kuntoon fiksulla tavalla." Joten Hippa mukaan vaan!

JA lukihan siinä vielä että se on tarkoitettu naisille jotka treenaavat kovin ja jokainen meistä varmasti omalla tavalla kovaa,eikös vaan??

Helga...meitä olisi tällä hetkellä Turusta lähdössä neljä,sinä mukaan lukien!!!!
:offtopic: Millä salilla helga treenaa ? :D

Tosi kiva nähdä, että noin moni on tulossa Lahteen:)

Leiri sopii tosiaankin hyvin muillekin, kuin kilpailijoille! Pointti on juuri siinä, että haluaa treenata kovaa ja saada maksimaalisia tuloksia työllään. Kaikki mukaan vaan motivaatiota hakemaan :D

Originally posted by Maaru

Helga...meitä olisi tällä hetkellä Turusta lähdössä neljä,sinä mukaan lukien!!!!
:offtopic: Millä salilla helga treenaa ? :D

Neljä! Hieno homma :)
Wellnessillä treenaan vuoden loppuun asti, ensi kevääksi ostin jo kortin Motivukseen. Sinähän kävit siellä 82:lla? Oon joskus käynyt siellä, mutta kun noi jumpat ja spinning on kans mun sydäntä lähellä (kuitenkin vasta salin jälkeen, tietenkin ;)), ni se ei mulle siks oo paras vaihtoehto. Henki siellä kyllä on ollut ehdottomasti paras tähän asti käymistäni saleista! Ei tuu kummastuneita katseita, jos pyytää jotain varmistamaan. Noh, nykyisin osaan jo vähän tuolla Wellnessillä valkata, ketä pyydän! (=ei ketään aerobic-typyä...)

Ennen tota seminaaria vois treffata, eiks je? Menee varmaan ens vuoden puolelle (joulu kiireet sun muut...)? Siellä 82:lla esimerkiksi. Sinne ainaki joskus pääs tutustumaan ilmatteeks :)

Juu..tuonnehan olisi varmasti mielenkiintoista mennä..mutta tuskinpa tämä tyttö uskaltaa lähteä :D kun ei oikeastaan ole minkäänlaista treeniohjelmaa ym. ollut.Vaikka kiinnostus treeniin,fitnekseen tms. olisikin kova ja motivaatiota olisi.Mutta tiedonsaanti on ollut hiukan ongelmallista...(Yksin treenaan enkä juuri tunne ketään joka treenaisi ja kun tavoite on saada niitä lihaksiakin..)Ja onko se fitness kuitenkaan sitten minun lajini vai keskitynkö vain johonkin muuhun treeniin..(ehkä näin)

Salilla kyllä käyn n.4kertaa viikossa enkä kokooni nähden tee pienillä painoilla...:D (Miten lie tämänkin ymmärrätte?:) )

Voi nyyyyyyh...onko tollasta enää toiste joskus keväämmällä?? Mie kotiudun täältä kaukaa vasta helmikuun puolessa välissä, enkä kerkee siis tohon :itku: Ja haluais niiiiiin kovasti!!!

KP:n mukaan leirille on ollut kovasti tulijoita ilmoittautuneita jo reilusti yli 40, kaikki mahtuvat mukaan tulee vaikka 2 ryhmää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom