SUPERCARB 1kg -40%

Body Fitness

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juu - karseeta että näin myöhään ilmoittavat asujen vaihtuvan! Olipa kiva ommella bikineihin paljetteja - turhaan - kesälomallani....GRRRRR! Ja iso v-tutus myös kenkäpolitiikasta, minä onneton kun rakastan platform-popoja tolppakorkoineen, niin nyt pitäisi surkeat stilettilätyskät ostaa....

Mustat mattabikinit kaikille - onkohan siinä vielä rajattu, että lappubikinit vai saako olla peräti kaarituelliset? Sanamuoto "ei leikkauksia tai rajoja" ei oikein auennut minulle: yhtä kankaankaistalettako ne bikinit on sitten oltava? Pakostihan ne on johonkin malliin leikata, ja rajatkin tulevat kun kangas päärmätään....Toisekseen, mistä löydät MATTAA joustavaa kuviotonta ja koristelematonta tasamustaa kangasta bikineihin? Jumppalurex ei siis kiillon vuoksi käy, pitänee siis turvautua miesten kalsarikankaaseen vai...?:lol2: :urjo:

Varmaan monia lomalaisia jurppii kotiinpaluu; jos vaikka on lomallaan löytänyt (ulkomailta siis lähinnä) hyvät kisabikinit/kengät, ja sitten saakin kuulla koko homman menevän uusiksi...

Epäreilua, ettei "klassisen" fitneksen kilpailijoiden kenkiä&asuja värin, koristelun tai muun (paitsi soveliaisuuden: ei stringejä) suhteen rajoiteta! Minä kun luulin että "figuren" idea olisi näyttävyys ja persoonallinen, sporttinen kauneus lihaksikkuutta unohtamatta - mutta nyt kilpailijat yritetäänkin kangistaa vaarin kalsareista värkättyihin valjuihin bikineihin ja umpiavokas-korkkareihin (tuttu, täysseksitön ja suorastaan ruma asu missikisoista?)....YÄK!!??

Aivan...

Asiaa Brunetti!! :kippis1:
Tosin kyllähän 3. kierroksella saa käyttää omavalintaisia bikineitä, joten et ole paljetteja turhaan ommellut! :D
Minä ehdin ostaa HIENOT kengät ja nyt en voikaan käyttää niitä... Murrrrrrr.... :mad: Mistähän sitä hommaisi uudet?!

Voi piru...

:( Siis toi kun on tosi kaameeta. Oon nähnyt tänä vuonna kaks figure kisaa ,ja mitäkähän vikaa niiden tyttöjen asuissa ja kengissä sitten on? Eiköhän ne bikinit ja kengät oo osa sitä kilpailijan persoonaa ja niiden avullahan se kokonaisuus muodostuu. Nyt kaikki laitetaan "samaan muottiin"..tosiaankin niinkuin olis joidenkin missikisojan uimapukukierros...niin ja mua kuvottaa missikisa tyyli kengät!

:mad: Joo, ärsyttävää! Itse pidin etenkin siitä, että ekalla kierroksella oltiin paljain jaloin. No, täytynee alkaa etsiskellä sellaisia umpi-avokkaita... Harmittaa, etteivät sandaalit kelpaa! Toisaalta uusi nimi on mielestäni parempi, siitä saa heti käsityksen mikä lajin idea on. Paras mielleyhtymä figuresta oli vertaus kaunoluisteluun (figure skating), jonka esitti toimittaja. Onneksi esitti jo haastattelussa, eikä vasta jutussa ja pääsin oikomaan...

Leikkaukset ja rajat

Olettaisin maallikkojärjen sanelemana, että leikkaukset ja rajat saattaisivat ehkä mahdollisesti tarkoittaa jonkinlaisia ylimääräisiä koristeluita - ei nyt kaiketi ihan reikäommel tyyliin, vaan lähinnä brodeerauksien tahi muiden vastaavien tapaan, joilla tuomarien silmää saattaisi harhauttaa. (Hiisi, kun ei voi piirtää, ja sanat takkuavat.) Tosin bikineissä on sen verran vähän kangasta, että tarvitaan mielikuvitusta, jotta niihin voi vielä sijoittaa jotain leikkauksia.

Kohtuullisen legendaarista noissa säännöissä oli sanan "selluliitti" käyttäminen. Eikö tuon sanan väärin käyttämisen sijasta voisi rehellisesti puhua läskistä? Lisäksi taidan ratkaisua löytämättä kuolemaani asti pohtia, miten kengän tyyppi voisi vaikuttaa tässä kisassa. Niin se on tytöt, viimeistään ensi vuonna joutunette lavalle saunan raikkaina, isoäidin harmaabeigeihin punttiluikkareihin verhoutuneina ja tallukkaat jalassa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom