Juu - karseeta että näin myöhään ilmoittavat asujen vaihtuvan! Olipa kiva ommella bikineihin paljetteja - turhaan - kesälomallani....GRRRRR! Ja iso v-tutus myös kenkäpolitiikasta, minä onneton kun rakastan platform-popoja tolppakorkoineen, niin nyt pitäisi surkeat stilettilätyskät ostaa....
Mustat mattabikinit kaikille - onkohan siinä vielä rajattu, että lappubikinit vai saako olla peräti kaarituelliset? Sanamuoto "ei leikkauksia tai rajoja" ei oikein auennut minulle: yhtä kankaankaistalettako ne bikinit on sitten oltava? Pakostihan ne on johonkin malliin leikata, ja rajatkin tulevat kun kangas päärmätään....Toisekseen, mistä löydät MATTAA joustavaa kuviotonta ja koristelematonta tasamustaa kangasta bikineihin? Jumppalurex ei siis kiillon vuoksi käy, pitänee siis turvautua miesten kalsarikankaaseen vai...?:lol2: :urjo:
Varmaan monia lomalaisia jurppii kotiinpaluu; jos vaikka on lomallaan löytänyt (ulkomailta siis lähinnä) hyvät kisabikinit/kengät, ja sitten saakin kuulla koko homman menevän uusiksi...
Epäreilua, ettei "klassisen" fitneksen kilpailijoiden kenkiä&asuja värin, koristelun tai muun (paitsi soveliaisuuden: ei stringejä) suhteen rajoiteta! Minä kun luulin että "figuren" idea olisi näyttävyys ja persoonallinen, sporttinen kauneus lihaksikkuutta unohtamatta - mutta nyt kilpailijat yritetäänkin kangistaa vaarin kalsareista värkättyihin valjuihin bikineihin ja umpiavokas-korkkareihin (tuttu, täysseksitön ja suorastaan ruma asu missikisoista?)....YÄK!!??