body fitness seminaari Lahdessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ira
  • Aloitettu Aloitettu

Ira

olen menossa Lahteen ensi viikonloppuna ja olisin kysellyt että onko joku muu menossa esim Espoosta tai Hesasta. Voitaisiin vaikka mennä samaa matkaa junalla tai sitten jos tarvitset bensarahakyytiä niin pistähän mailia tulemaan.

sulle ei saa palstan kautta mailia laitettua, joten laitatko tähän suuntaan tulemaan, niin katotaan, jos mentäis vaikka samalla junalla, jos asemalta ei kamalaa matkaa hotlalle, jos ihan kilometri tolkulla, niin otan auton.

Ois kiva saada juttukaveri matkalle mukaan !

viivikkä

No niin seminaarissa olleet laittakaapa mielipiteitä tulemaan.

Itse olin paikalla, itse seminaari ei varsinaisesti tarjonnut minule mitään uutta, mitä en olisi jo tiennyt, mutta treenien seuraaminen antoi lisää potkua treeniin ja oli mukava jutella Aino-Maijan ja Lipen kanssa, pääsi vähän lähemmäs maamme huippuja.

Viivi sanoi:
No niin seminaarissa olleet laittakaapa mielipiteitä tulemaan.

Itse olin paikalla, itse seminaari ei varsinaisesti tarjonnut minule mitään uutta, mitä en olisi jo tiennyt, mutta treenien seuraaminen antoi lisää potkua treeniin ja oli mukava jutella Aino-Maijan ja Lipen kanssa, pääsi vähän lähemmäs maamme huippuja.

Aika samoilla linjoilla Viivin kanssa! Asia oli suurimmaksi osaksi vanhaa tuttua, mutta Amin ja Lipen treenien seuraaminen toi kyllä rutkasti lisää motivaatiota (sitä on tässä kaipailtukin...). Ja molemmat tytöt vaikuttivat mielettömän mukavilta ja sympaattisilta. Ei muuta kuin kesällä uudestaan :)

Joo, kyllä tuli treeneihin lisäpotkua kun pääsi seuraamaan tyttöjä. Valitettavasti vaan iski kova flunssa ja kuume melkein heti seminaarin jälkeen joten olen joutunut ottamaan hieman iisimmin mutta on ainakin ollut aikaa miettiä ja suunnitella noita treenejä hieman uusiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom