Body Action?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cacao
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko kokemuksia kuteista? Miten toimitukset ja mahdolliset palautukset ovat toimineet?:rolleyes:

Ostin Fitness exposta parit housut ja olen kyllä ollut huipputyytyväinen tuotteisiin! Suosittelen kyllä lämpimästi. :thumbs:

Muuten ei ole kokemusta..

Mäkin oon ostanut parit Body Actionin housut, ja oon ollut tosi tyytyväinen.:haart: Tuolta uudesta myymälästä en tosin niitä tilannut, joten en osaa sanoa, kuinka palautukset käytännössä toimii. Itseä vähän jännitti tilatessa se, kun pienin koko on S ja mulla yleensä XS, mutta sopivia olivat. Itseasiasa toisissa housuissa on niin matala vyötärö, että kyykkypäivänä en niitä välttämättä päälleni pukis. :rolleyes:

Minkä mallisia housuja olette ostelleet? Laittakaa myös lisää kommenttia niistä, kiitos :) Itseä juurikin tuon malliston housut kiinnostavat, mutta en uskalla ihan vielä lähteä tilaamaan.

Multa löytyy Body Actionin housuja parit, noita lökämalleja. Oon tykännyt kovasti. Kangas jännää collegen ja trikoon välimallilta tuntuvaa, joustaa vähän mutta ei oikeastaan. :D Noista palautuksista ja verkkokaupan toiminnasta en osaa sanoa kun itse ostan liikkeestä paikan päältä! (<- Jossa ei kyllä tarvitse palvelusta valittaa. :love: )

Siis apua, ei voi olla noin ihania treenivaatteita!!! :eek: Haluan kaiken! Aivan ihania housuja! I´m in heaven! :hyper: :worship: :haart:

Osaisiko joku kertoa mistä löydän body actionin vaatteiden mitat? Katselin heidän nettikauppaansa, mutta en löytänyt mittataulukkoa. Olenko vain sokea? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt näemme miltä mallityttöjen lökötreenipöksyt näyttää reitevän tankin päällä. Lökotyksestä ei ole paljon mitään jäljellä, mutta hyvin tuntuu silti istuvan. Housujen koko S, tässä kuva siitä miltä PITÄISI näyttää http://www.bodyaction.fi/pics/1917.jpg. :D . Tässä kuva miltä näyttää. Materiaali tuntuu mukavalta ja kestävältäkin. Vyötärönauhan kohtalo vähän pelottaa, mutta ehkä entisten nauhojen kehno kohtalo jouhtuu vaan huonosta pyykkäyksestä. Huonoja puolia en housusta keksi muuta kun ohjeellisen pesulämpötilan joka on 30 astetta. Itse tosin pistin läpi 40 asteessa huuhteluaineen kanssa ja lopuksi vielä tyrkkäsin kuivausrumpuun :D mutta ei nämä tuosta muuten kärsineet, hieman ryppyiseksi vaan menivät. Lahkeet ovat luonnollisesti liian pitkät 163 senttiselle, mutta malli salliii lyhentämisen hyvin.
Tilaan lisää kunhan olen varoissani taas....
edit: Ei mulla oikeesti oo tuollaisia jenkkiksiä, tuo vyötärönauha vaan on aikasta tiukka :eek:

Viimeksi muokattu:
Mulla on tollaiset tismalleen samanlaiset pöksyt kuin Missukalla ja hirveästi tykkäilen. Tälläiselle 160 cm käävälle lahkeet on snadisti pitkät, mut en sen haitata menoa. Kangas joustaa tosi mukavasti ja tuntuu ehanalta päällä. Kiva yksityiskohta myös tuo nauha, joka kiertää vyötärökaistaleen pariin kertaan :haart:

:haart: On kyllä aivan ihania pöksyjä.... mutta taidan tilata vasta dietin jälkeen...luulen vähä ettei mulle menis ees toi L koko :D (isompia ei vissiin ollukaan...)...sattuu olemaan tota persausta aika lailla...:curs:

Milläs mitoilla teille on muuten mahtunut (jos kukaan uskaltautuu kertomaan:rolleyes: )? (siis vyötärö-reisi-persaus)ja mikä koko?

Zone-sarja -42%
Ihan samalla tavalla noille lökäpöksyille kävi mun päällä, vähän vähemmän lököt kuin mallien yllä... :D Mut kivat ne on silti.

Kiitti vaan kun opastitte taas rahanmenon tielle! Ihania vaatteita :kuola: Eilen lähti tilaus, samat housut kun Missukalla mutta oliivinvihreänä ja yksi ihana valkoinen talvitakki :kuola:

No niin, nyt sain mieluisaa postia, ja oon tosi tyytyväinen noihin housuihin :hyper:

Tänään pääsee "korkkaa" ne vielä treeneissä, voin yrittää laittaa vaikka kuvan miltä ne näyttää. Ei tosiaan ole yhtä lököttävät mun päällä kun mallin päällä, mutta niin arvelinkin, ja sopivat just hyvin. Koko siis M.

Onko kukaan tilannut netistä treenihousuja? Tilasin kahdet 29.12, eikä ole vieläkään näkynyt.. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin asianmukaisesti, eli perille tilaus on luultavasti mennyt.

Latest posts

Back
Ylös Bottom