blondi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
53
:urjo: :nolo: :wall: ajattelin sitten sekoittaa ateriankorvikkeen maidonpuutteessa vissyyn :jahas: työhuoneeni on aika tahmea nyt sheikkerin kannen petettyä ravistusvaiheessa....miten voin olla näin typerä.

Kerrankin lähdin ajamaan autoa ja ajettuani jonkun matkaa mietin jäikö autoni avaimet kuitenkin sinne kaupan kassalle...

Mitä minulle on tapahtumassa??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivan normaalia toimintaa minusta. Eräs vuosia autoillut nainen kertoi, kun kerran ajellessaan oli alkanut miehelleen ihmetellä:"Tämä oikea on kaasu ja vasen on kytkin, mutta mikä se tuo keskimmäinen nyt taas olikaan?" Oli kuulema isäntä vieressä mennyt vakavaksi. Että sattuuhan näitä tässä kiireessä tärkeitäkin asioita unohtumaan.

Niin ja olihan se avokin sukulaismies krapulaansa ottanut Samariinia suoraan pussista suuhun ja kaljaa pullosta päälle. Oli kuulema meinannut happi loppua siinä kuohunnan keskellä, oli ollut suvulla hauskaa katsella sivusta, ei kuulema suositella kokeiltavaksi.

:) otin kerran minäkin poretablettimallisen särkylääkkeen ja en siinä yön tuskassa osannut odottaa poreiln loppua ja join ja tabu juuttui kurkkuun poreilemaan. :D
Mutta on kyllä hauskaa muutenkin tää punttimimmeily kun työkaverit katsoo kauhuissaan kun pieno blondi vetää proteiinipatukkaa ja ne raukat luulee , että se on joko stereoidi vähintään

Blondi minäkin...

Koirani sai epilepsiaan lääkityksen ja siskoni kysyi, että jatkuvastiko se joutuu niitä syömään ja minä vastasin, että ei kun 2 kertaa päivässä :hyper:

Hyviä noi aikaisemmatkin jutut:hyper:

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Hervotonta hihittelyä...

Siskoni kuunteli metästäjien jutustelua, että olivat saaneet laukauksella 5 lintua, johon siskoni kysymään, että Yhdellä laukauksella? Säikähdykseekö ne loput kuoli? ...kuvitelkaa, sorsia lentämässä, kuulevat laukauksen, apua meitä ammutaan => sydänkohtaus...

Sama siskoni peruutti auton lumihankeen ja poikakaveri meni työntään ja neuvoi että heijjaat sitten kaasulla, ähisi muutaman kymmenen minuuttia ennenkuin sai auton nostettua, siskoni kysyi että olisiko minun pitänyt laittaa vaihde päälle...

Kun täällä kerran blondeista puhutaan, tuli mieleen ystäväni muutama kuukausi sitten. Olin juuri tullut kotikaupunkiini käymään ja kävin ystäväni kanssa teellä Robert's Coffeessa. Saimme teekuppeihimme sellaset teesiivilät ja pienet espressokupit mukaan joihin ne käytetyt siivilät sitten voi laittaa. Olin juuri laittanut omani espressokuppiin ku kaveri tokaisi: "Ai ne laitetaan tuonne, mä luulin että näistä pikkukupeista juodaan!" :D Kun olin aikani repeillyt, kaveri pohdiskeli mistä saisi sokeria teehensä ja näytin hänelle pienen pöydän missä oli maitokannu,kermaa, sokeria ym ym... Kaveri lähti hakemaan sokeria ja tuli ihme virne naamallaan takaisin, istui alas ja laittoi salamyhkäisesti jotain taskuunsa ja sanoi: "Mä otin vähän kahvia mukaan." Olin vähän hoo moilasena ja kysäisin että mitä ihmeen kahvia. Kaveri otti taskustaan pitkulaisen ruskean paketin jossa luki päällä Robert's Coffee. Douh!:wall: "Rakas ystävä, siinä paketissa ei ole kahvia vaan ruskeaa sokeria." "Ai jaa, mä luulin ku siinä luki päällä coffee." Tämä kyseinen ystäväni on erittäin lahjakas koulussa ja muutenkin ihan fiksu ja asiallinen ihminen, mutta tällä kahvittelureissulla taisi jäädä aivot narikkaan... :D

hervottomia juttuja.....

itselläni kerran juuri autoa ajaessa olin kääntymässä jonnekkin ja en tosiaan muistanut mistä vilkku tuli päälle. Veivasin niitä puikkoja joka suuntaan ja pitkät tuli, pyyhkiät meni päälle mutta vilkkua ei vaan tajunnut. Ja kaiken kukkuraksi jouduin soittaa poikaystävälle ja kysyä missä se vilkku oli ja arvatkaa nauroko puhelimessa;) itsekkin nauroin tosi paljon tapaukselle.

Just viikko sitten kävi niin että lähdin kotipihasta ja en ottanut lohkojohtoa veke vaan lähdin ajelemaan. Mittari jäi jonnekkin ja ajelin kaikessa rauhassa johto mukana:) ihmettelin miksi kaikki väläyttelee valoja minulle ja kun kurvasin hyrylän ilmatorjuntarykmentin parkkipaikalle kaikki kyttäs mua ja kundikaverini viittoi että mene helv.....sitten parkkipaikalle piiloon....
Ihmettelinkin sitä kopinaa mitä motarilla kuului pohjaan:)
Kyllä oli naurussa pitelemistä taas.....

Sairasta:)

Sitä sattuu ja tapahtuu...

Aika päivää sitten lainasin veljeni autoa, johon kytkettiin valot päälle kojelaudasta. Olin iloisesti ajaa hurautellut pidemmän matkaa, kun poliisit pysäyttivät. Pääsin puhaltamaan, kaikki ok. Kaivoin rekisteriotteen esiin ja näytin sen. Siinä vaiheessa sitten kyselin, että miksi mut oltiin pysäytetty. Vastaus: ajovalot pois päältä. Siinä sitten unohdin ihan tyystin miten ajovalot kytketään päälle. Pää lyö tyhjää ja poliisisedät saivat tutkia kojelautaa aimo tovin ennen kuin valot saatiin päälle. Itseäkin nauratti jo siinä vaiheessa, mutta ei yksinkertaisesti vaan mistään tullut mieleen että mitenkäs ne laitettiinkaan päälle...

Toisen kerran lainasin silloisen poikaystäväni autoa, vanha sekin. Ajelin taas iloisesti pitkin Hervannan valtaväylää 80km/h. Pääsin Herwoodiin ja mietin että mikä hitto täällä nyt haisee. Auton konepelti savuaa ja haisee palaneelta. Kundikaveri friikkasi täysin kerrostalon pihassa, että olen nyt hajoittanut sen auton ja että se alkaa palaa. Syy selvisi, kun savu laskeutui. Olin ajanut Pyynikiltä Herwoodiin käsijarru päällä. Ihmettelin vähän, kun auto ei kiihdy mutta ajattelin, että se on varmaan vanhan auton ominaisuus. :david:

Että sellaista... Kai meillä kaikilla on joskus kytkentäkaaviossa vähän piuhat väärissä paikoissa.

Ymmärrettävistä syistä kovin moni ei lainaa minulle autoaan. :D

blondius pahenee

:D Olin menossa salille miehen kanssa ja se meni vessaan ja siinä odotellessa katselin ihmisten vaatteita ja sanoin miehelle joka tuli vessasta , että jollain on samanlaiset kengät kun hänellä. ( ne oli hänen omat kengänsä)

Zone-sarja -42%
Blondi ja sen Blondi mutsi:
Viime syntymäpäivieni aikaan puhuimme äitini kanssa puhelimessa ja suunniteltiin jos kokoonnuttaisiin kaikki viikonloppuna kakkukahville. Siinä sitten äiti ohimennen kysäisi "Paljonkos sä nyt täytitkään?" Hetken aikaa kumpikin oli hiljaa eikä osannut vastata kysymykseen. Syntymävuoteni perusteella sitten tultiin siihen lopputulokseen että 25-v!!!

Usein kyllä unohdan oman puhelinnumeroni tai jotain vastaavaa, mutta eipä ole aiemmin tarvinut pohtia että kuinka vanha sitä jo on. Ehkä se vaan on niin että kun 20 vuotta tulee täyteen niin ei enää kannata vuosia laskea;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:hyper: :D :hyper: :hyper: :D :hyper:
*nauraa kippurassa* huoh kyyneleet valuu silmistä... kamalaa yrittää nauraa hiljaa huomiota herättämättä kun ei halua saada hullun mainetta täällä toimistossa..
:hyper: :hyper: kyllä te ootte hauskoja:hyper: :hyper:

Latest posts

Back
Ylös Bottom