Kun täällä kerran blondeista puhutaan, tuli mieleen ystäväni muutama kuukausi sitten. Olin juuri tullut kotikaupunkiini käymään ja kävin ystäväni kanssa teellä Robert's Coffeessa. Saimme teekuppeihimme sellaset teesiivilät ja pienet espressokupit mukaan joihin ne käytetyt siivilät sitten voi laittaa. Olin juuri laittanut omani espressokuppiin ku kaveri tokaisi: "Ai ne laitetaan tuonne, mä luulin että näistä pikkukupeista juodaan!" :D Kun olin aikani repeillyt, kaveri pohdiskeli mistä saisi sokeria teehensä ja näytin hänelle pienen pöydän missä oli maitokannu,kermaa, sokeria ym ym... Kaveri lähti hakemaan sokeria ja tuli ihme virne naamallaan takaisin, istui alas ja laittoi salamyhkäisesti jotain taskuunsa ja sanoi: "Mä otin vähän kahvia mukaan." Olin vähän hoo moilasena ja kysäisin että mitä ihmeen kahvia. Kaveri otti taskustaan pitkulaisen ruskean paketin jossa luki päällä Robert's Coffee. Douh!:wall: "Rakas ystävä, siinä paketissa ei ole kahvia vaan ruskeaa sokeria." "Ai jaa, mä luulin ku siinä luki päällä coffee." Tämä kyseinen ystäväni on erittäin lahjakas koulussa ja muutenkin ihan fiksu ja asiallinen ihminen, mutta tällä kahvittelureissulla taisi jäädä aivot narikkaan... :D