Blastic - Tha Prove On You!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FiNessi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täältä voit hakea biisin.

Aight.. nyt on kieli muuttunut ja kaiken harjottelun kautta suomeks pitäis olla flow ja muut kunnossa.. enkku ei ole mitään usa enkkua mutta selvää pitäis saada joka sanasta helposti.
Kertokaa onko edes kehitys kelpoista,tai jo valmiiks aika hyvää;)

Tarkottiko toi ettei toimi? :D

Tämä on muuten yhdestä jätkästä ketä puhuu musta paskaa.. jos mielestäs riimit on huonot.

Vittu toi on jätkä on pian pahempi kuin minä.
Laitoinpa imutukseen ja pistän rakentavaa kritiikkiä myöhemmin.

Annanpa ihan rehellistä palautetta. Tuo biisi on aivan paska. Ainut reaktio jonka se aiheutti oli suunnaton vitutus johtuen siitä, että tuhlasin aikaani tuon biisin imuroimiseen/kuuntelemiseen. Ehkä sua vaan ei oo tarkotettu wiggeriksi/rappaajaksi. Aight keep it tight my wigga bro letz cap dem niggas with dem homies from da ghetto aight!

Tää on jotenkin hankala selittää......
Toi sun kappalees kolahtaa mulle yhtä hyvin kuin Janos Valmusen Bussipysäkillä.

Jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin, niin imuroi se jostain.

Jees, joor basuuna riffit vas priti kuud, pat tät song vas rilly pääd. Voisi sanoa, että ei oikein iskenyt. Mutta hyvä meininki on silti. :piis:

Originally posted by letku

Toi sun kappalees kolahtaa mulle yhtä hyvin kuin Janos Valmusen Bussipysäkillä.

Siis mitä vidduu? Janos Valmusen Bussipysäkillä rokkaa kypällä!!

Joo, kone tilttas kun kuuntelin alkua empä ole viitsinyt aloittaa alusta vaan siirryin kuuntelemaan mistreatin unfinished business levyä.
Ketään ihmistä ei ole tarkoitettu whiggeriksi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaa onko edes kehitys kelpoista,tai jo valmiiks aika hyvää

Englannin ääntämisessä on ainakin kehittämistä.

Biittipuoli periaatteessa ok, tosin mun makuuni sinne voisi hakee vähän sävyjä enemmän.

Riimittely meni hyvin, mutta taitaa olla tuo dissaus helpointa aihealuetta, mutta hyvin meni kuitenkin. Dissaukseenkin pitäisi saada astetta enemmän huumoria mukaan. Tarkoitushan on ymmärtämäni mukaan joko saada kohde pelkäämään tai naurunalaiseksi (tai kumpaakin), mutta ei taida toi pelottelu oikeasti toimia koskaan. Jos kumpikaan aihealue ei toimi niin vaikutelma jää katkerasta valittajasta, joka itkee kun kukaan ei leiki sen kaa. Tässä se vaikutelma oli aika lähellä.

Esimerkkibiisejä selvittämään mitä mä oikeasti tarkoitin:

- Hauskaa dissausta: Doe Ray Me - Eminem, Obie Trice, D12 jne. kohteena Benzino & JaRule.
- Hyvää räppiä vaikeasta aihealueesta: Joy - Talib Kweli.

Kaiken kaikkiaan :3: . Yksi tähti tuli siitä, että teet ilmeisesti aika pienellä budjetilla tota hommaa ja asia vaan on niin, että kunnon tuotanto koneistolla tosta ois tullu ihan keskitason biisi.

Älkääs nyt, siis jos tarkoitus oli arvostella tota Tha prove on you räpäytystä niin eihän se sen kummelta kuulostanu ku joku Paleface. Itse en kuuntelisi mutta joku saattais tykätäkin. Tää on vähän väärä paikka kysellä mielipiteitä kun tommonen musiikki yhdistetään lökäpöksypuuhelmikynäniskapoikiin joita jokainen wannabebodari karttaa kuin ruttoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom