Black Testo & TestoBolan + MCHP, Testosteroniboosterit.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konni
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä tulee nyt paljon kaikenlaisia kysymyksiä olisin todella kiitollinen jos pystytte/jaksatte vastaamaan kaikkeen rehellisesti ja asiallisesti.
Eli oon miettinyt kannattaisiko ostaa jompaakukaa otsikossa mainituista testosteroniboostereista. Olen harrastanut salilla käyntiä nyt 2 viikkoa ja olen 17v(mies) 170cm pitkä ja painoa noin 54kg. Läskiä ei kyllä ole ollenkaan(nopea aineenvaihdunta), lihasta kyllä löytyy, kun oikein leukoja vedettiin, sain sen 17 leukaa kuukausi sitten. Pari kiloa tullut lisää tossa parissa viikossa. Tässä on nyt aluksi linkit näihin tuotteisiin, käykää vilkaisemassa ja lukemassa tiedot ja kysymyksia on tossa alapuolella sitten.
[mod]Ei linkkejä kilpaileviin firmoihin.

-Jylli81
[/mod]
Ja näitä nyt olen miettinyt kannattaisiko ostaa. Eikait testosteroniboostereihin ole ikärajaa? Onko kukaan koskaan käyttänyt/tiedätkö ketään joka olisi käyttänyt ja onko sen arvoista? Voi myös kertoa mitä mieltä on tälläsistä kapseleista ja testoboostereista. Onko näissä mitään sivuvaikutuksia kun tuolla ei mainita mitään. Kannattaisiko minun ylipäätänsä ostaa näitä vai mieluummin noita massanlisäysvalmisteita(jauhoja) vai jättää kummatkin pois näin aluksi? Lihasmassan lisäystä tässä haetaan eli painoa ja voimaa olisi tarkoitus saada mahdollisimman nopeasti. Ja vielä viimeseksi että onko nuo annostukset luokiteltu jollekkin 70kg painavalle eli jos ostaisin nii enkai vaa sais heti yliannostusta tollasesta normaalista annostuksesta(esim. 4 kaps päiväs. Black testoa)?

Siinä oli nyt melko paljon kysymyksiä. Suuri kiitos kaikille vastanneille! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei tosiaan kannata rahoja haaskata mihinkään testoboostereihin.

Tuolla treenitaustalla ja painolla ei tuloksia voi estää, kunhan vaan treenaat(mielellään vielä järkevästi) ja ennen kaikkea syöt reilusti. Nykyisellään tuo syömisesi määrä on varmasti se suurin kehityksen jarru, jos paino on noin alhaalla. Eli reilusti kunnon ruokaa naamaan ja sitten, jos koet kovasti tarvetta, niin voit ottaa avuksi myös palautusjuomaa sekä ehkä jopa järkevässä määrin jotain massanlisäysvalmistetta. Pääpaino kuitenkin oikealla kunnon ruoalla.

Ostat vaan heraproteiinia, maltoa, kreatiinia ja beta-alaniinia niin rupeaa paino jo nousemaan :) Ja jos kukkaro antaa myöten niin jotain massanlisäysvalmistetta, mutta kyllä noi riittää..

Ja vielä viimeseksi että onko nuo annostukset luokiteltu jollekkin 70kg painavalle eli jos ostaisin nii enkai vaa sais heti yliannostusta tollasesta normaalista annostuksesta(esim. 4 kaps päiväs. Black testoa)?

Siinä oli nyt melko paljon kysymyksiä. Suuri kiitos kaikille vastanneille! :)

Noh, nosta vaikka aluksi painosi siihen 70kg ja mieti vasta sitten noita, jos kehitystä ei tapahdu, mutta alkuvaiheessa, kehityksen pitäisi olla nopeeta. Ruokavalio, reeni ja lepo kuntoonn, niin kehitystä tapahtuu varmasti. Noi boosterit auttaa lähinnä marginaalisesti, joten ovat rahan hukkaa. Käytä ennemmin rahasi massanlisääjiin, tummaan makaroniin ja rahkaan.

Miks massanlisääjää ne on kalliita ja käytännössä niissä on vaan protskua ja hiilaria mixattuna. saman hyödyn saa halvemmalla jos ostaa erikseen heraa ja maltoa ? korjatkaa jos olen väärässä :D

Kaikki markkinoilla olevat testobuusterit ynnä muut "juuri ja juuri lailliset tuotteet jeajea" on täyttä humpuukia ja rahanhukkaa. Älä HELVETISSÄ osta niitä. Niinku kaikki tässä nyt sanoikin, muista treenauksen 3 tärkeintä faktaa: 1. Treeni 2. Ruoka 3. Uni, niillä pärjää pitkälle.

Ja noista jenkkiläisten ylikalliista massanlisääjistä sunmuista sen verran että sinne mahtuu niitä tuotteita joissa on pelkästään tyyliin maitojauhetta ja sokeria ja sitten on "helvetin hyvän makusta". No tottakai se on hyvää ku on sellaset ainekset. Muista että noin alussa ei kannata päätä vaivata liian mutkikkailla jutuilla, kunhan muistaa noi aiemmin mainitsemani faktat pitää kunnossa.

Miks massanlisääjää ne on kalliita ja käytännössä niissä on vaan protskua ja hiilaria mixattuna. saman hyödyn saa halvemmalla jos ostaa erikseen heraa ja maltoa ? korjatkaa jos olen väärässä :D

Sen takia ne on kalliita kun ne on sinun puolesta sekoitettu valmiiksi. Ei tarvi kikkailla sinun enää. :D

Älä ihmeessä laita rahojas noihin "testo buustereihin" menee hukkaan. Laita nekin rahat (kuten jo edellä mainittu) Hera, malto, kreatiini ja jos vielä jotain niin laita siihen beta-alaniiniin. Itse asiassa ton maltonkin voit korvata kaakaolla. Siinä on ihan hyvä palkkari. Syöt n.3-4h välein reilumpia annoksia jos mahdollista...jos massaa haluat ja muista se RIITTÄVÄ LEPO muuten et kasva. Sit unoha ne ylisuuret painot ja keskity liikkeeseen et menee sinne minne pitää. Sekin auttaa jo siinä kasvamisessa.

Eikait testosteroniboostereihin ole ikärajaa?

Onko näissä mitään sivuvaikutuksia kun tuolla ei mainita mitään.

Ja vielä viimeseksi että onko nuo annostukset luokiteltu jollekkin 70kg painavalle eli jos ostaisin nii enkai vaa sais heti yliannostusta tollasesta normaalista annostuksesta(esim. 4 kaps päiväs. Black testoa)?

Olisi kiva saada näihin kysymyksiin vastaus. itse olen 17 vuotias(poika) 175cm ja 70kg.

kitoooos :)

Olisi kiva saada näihin kysymyksiin vastaus. itse olen 17 vuotias(poika) 175cm ja 70kg.

kitoooos :)

- Tietääkseni ei ole ikärajaa.
- Pahin sivuvaikutus on lompakon oheneminen, muista en ole ainakaan kuullut.
- En usko, että tosta kovin herkästi voi yliannostusta vetää. Mut sama periaate kun missä tahansa muussakin aineessa josta on epävarma: alota pienillä määrillä ja lisää annostusta pikkuhiljaa.

Millä mekanismilla tälläset testobuusterit väittää nostavansa testoja?
Ainesosilla, jotka stimuloivat hormoonituotantoa, esimerkiksi jotkin aminohapot aiheuttavat sitä. Käytännössä vaikutus todennäköisesti on hyyyviiin marginaalista.

Älkää pistäkö rahojanne tälläisiin paskatuotteisiin!!! Jos nämä jotain auttaisivat, ne olisivat laittomia. Tuo ikärajajuttu on markkinointikikka.

Eipä ne nykypäivänä hirveästi enää maksa kun tietää mistä etsii, sanoisinko että alle 10€/kilo.. Ja niissä on paljon muutakin kuin sitä hiilaria ja rotskua:)

Eipä ne nykypäivänä hirveästi enää maksa kun tietää mistä etsii, sanoisinko että alle 10€/kilo.. Ja niissä on paljon muutakin kuin sitä hiilaria ja rotskua:)
no ainakin niissä mitä olen nähnyt ne on kalliita ja niissä on ollut vaan rotskua ja hiilaria ja ehka 2grammaa kreatiinia :D

Kaikenlaiset "lailliset testosteronibuusterit" ovat todistetusti täyttä paskaa:D niistä ei oo minkäänlaista apua ja maksavat niin perkeleesti... rahat mieluummin palautusjuomiin jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom