Black Sabbath Suomeen kesällä

Nyt se kauan odotettu juhlapäivä sitten viimeinkin koittaa kun Ozzy tulee Black Sabbathin kanssa alkuperäisellä kokoonpanolla Suomeen 5.7 (ellen väärin muista). Liput tulee myyntiin maanantaina. Ei voisi keksiä parempaa tapaa aloittaa kesälomaa :rock:

Mitä, missä milloin? Koskaan kuullutkaan... Mutta jos pitää paikkansa niin tuonne on ehdottomasti päästävä.

Velvet Revolver saattaa olla lämppärinä. Huhu liikkuu, että VR lämittelisi Sabbathin euroopankiertueen joka maassa, mutta mm. Suomi saattaa tippua juuri välistä. mm. Ruotsissa VR:n ainakin pitäsi olla.

Jos Sabbathista puhutaan, niin lycka till. Menkää vaan kattomaan vanhaa ukkoa, joka ei osaa laulaa eikä mitään.

Oisi kyllä kovajuttu nähdä Black Sabbath livenä, kun ei varmaan Suomeen tämän keikan jälkeen enää tule.
Mietityyttää vaan Ozzyn lavakunto, kun näytti Ozzy olevan välillä aika koomassa Ozbournes sarjassa.

Joo, nyt sattui Iltiksestäkin juttu silmiin. Tuonne kyllä mennään kun Sabbathia on tullut diggailtua vuodesta -83 jolloin ostoin ensimmäisen Sabbath-levyni. Ozzy taas on tainnu olla koomassa enemmän ja vähemmän viimeiset 30 v. ja hyvin on pärjänny.

Sabbath keikka myytiin huippunopeasti loppuun. Myynti alkoi 9.00 ja mun kello näytti 9.27 kun lippupalvelun tilaussivu näytti täysin bookattua. Eka ostoyritys kusahti luottokorttipalvelun jumitettua ja menetin siinä melko hyvät paikat alakatsomosta. Onnistuin kuitenkin saamaan tokalla yrityksellä paikat yläkatsomosta (306) :rock: .

Nyt lippuja on tullut jo trokareitten toimesta myyntiin esim. huuto.nettiin jossa 300 EUR/lippu näytti olevan hetki sitten suurin pyyntö!!! Pistää vihaks tollaset apinat :curs: .

Mitenkäs muut asiasta kiinnostuneet, saitteko lippuja vai vetikö mustapörssi pitemmän korren?

aluperäinen kokoonpano? Minä ihan elin siinä luulossa että alkuperäinen rumpali on kuollut jo aikaa sitten?

Porkkanaraastin sanoi:
aluperäinen kokoonpano? Minä ihan elin siinä luulossa että alkuperäinen rumpali on kuollut jo aikaa sitten?

Miten moiseen käsitykseen olet päätynyt? Bill Ward on kyllä ihan elävien kirjoissa. Et kai nyt sekoita Led Zeppeliniin? John Bonham nääs kuoli 80 -luvun alussa ja Zeppelinin lento loppui siihen.

Hesassa ollaan kesällä. Alapääty lavaa vastapäätä, en nyt muista paikkoja kun ei ole liput käsillä.

Edit: Ja toivottavasti äijät on silloin vielä hengissä, Ozzykin näyttänyt telkkarissa niin heikolla hapella olevalta.

Eipä tullu mitään lippuja :( nettisivu jumissa ja puhelimeen eivät vastannu. snif.

Joo 09:02 ei enään saanut netistä kenttälippuja ja kaikki kuulemma myytiin kymmenessä minuutissa. Ihan hullua. Onneksi sai sentään alakatsomoliput suht hyvältä paikkaa..

Onpahan vain areenalla ko. viikolla tapahtumaa:

4.7 Lenny Kravitz
5.7 Black Sabbath
6.7 Iron Maiden :rock:
7.7 Iron Maiden :rock:

Itse ajattelin ettei ole toivoakaan saada lippuja, eikä ole rahaakaan,
kun sitten tuli soitto mitä yllättävimmältä taholta: Mutsini(!) soitti
12 aikaan ja kertoi varanneensa(ja maksaneensa) 2 lippua ja kysyi lähtisinkö kattomaan hänen kanssaan "kun tuo on noita minun nuoruuteni bändejä". Kaikkea sitä kuulee!
Vastauksen varmaan arvaatte :)
Enpä olisi uskonut vielä jonain päivänä viettäväni tällaisia äiti-poika retkiä. Tekeeköhän jotain voileipiä evääksi? ;)

Seuraavaksi tulee varmaa soitto "ostin meille liput tonne Emperorin keikalle, kun niitten rummutus kuulosti niin kivalta" tms.

Back
Ylös Bottom