BJJ/vapari ym toimintaa Karjaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisko täällä tietoa onko Karjaalla toimintaa yllämainituissa lajeissa vai onko käsipallo ainoa urheilulaji siellä ?

Mä olen Karjaalta kotosin ja voin kertoa että ihan helvetin huonossa jamassa on vapari toiminta siellä. Tai se on olematon.

Ite alotin menemällä Lohjalle thainyrkkeilyyn jonka jälkeen löysin sitten BJJ Hangostsa. Siellä sitten treenailin kunnes muutin Vaasaan.

Mutta Lohjalla on vaparia kuten myös Hangossa ainakin Shootoa, en tiedä miten siellä on treenit jne, mutta ainakin Steelstudio kellarissa on kehä, nyrkkeiläsäkit sun muut. Olen tosin vaan käyny siellä kun Pedro Duarte piti BJJ leiriä joten en voi tarkemmin sanoa. Mutta Hangosta saat ihan helvetn kovatasosta mattoosaamista.

Tammisaaressakin on vähän BJJ toimintaa torstaisin (muistaakseni) jota Stigu käy vetämässä (tai kävi ainakin ennen, sillä on ollu selkä mäsänä joten en tiedä miten ne on ratkassu ton) ja sittenhän niillä on siellä kickboxingia jota Mertsi vetää.

Joten mä sanoisin että käy peruskurssi Hangossa jonka jälkeen voi ruveta treenaamaan Tammisaaressa sitten vähän kaikkia. Kato Bull's kickboxing Tammisaari tjms googlesta, niillä on jonkinlaiset kotisivut muistaakseni. Tai sitten ihan perusratkasu että käyt Lohjalla vapari peruskurssin. Tammisaari nyt vaan on lähin paikka.

Moni treenailee myös sekasin, eli käy Tammisaaressa pikkasen treenailemassa ja sitten muutaman kerran viikossa Hangossa vetämässä BJJtä.

Tää oli aika sekava vastaus, mutta mutta. Toivotaan että siitä oli jotaan apua sulle.

Kai toi uppopallo on ainoa ratkaisu :) kun kerran kunnon toimintaa ei löydy.
Noi Lohjan ja Tammisaaren/Hangon jutut oli tuttuja mutta kun ei vitsi ajaa Hankoon asti Tonya alistamaan:whip: . Kiitos tiedoista vaikka niistä ei tällä kertaa ollut apua.

Lohjalla on myös perustettu uus vapariseura, tällästä huhua kuulin :O

Älä nyt hyvä mies hulluja puhu! Kyllä Kyllä sitä BJJn takia ajaa kevyesti Hankoon asti ottamaan turpaan. Mutta helpostihan sä saat sovittua Tammisaarelaisten kanssa kimppakyydit, jätkät menee kyllä kimppakyydillä nyt jo sinne painimaan. Joten mikset myös sinä? Ja Tammisaareen nyt ei todellakaan ole pitkä matka. Sähän ajat sinne kymmenessä minuutissa :eek: Pääset ihan helvetin kätevästi siitä Stiensin risteyksestä 51:ltä dojolle painimaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom