Pistetääs tänne, brassikisojen osallistujalistat valmiit:
http://www.turunjujutsuseura.fi/bjjsm/osallistujalista.htm
http://www.turunjujutsuseura.fi/bjjsm/osallistujalista.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheSami sanoi:Onko foorumilla seuran edustajia, mahtaako kisoissa saada kuvata ?
RRKalle sanoi:Tarviiko käydä jossain brassiseurassa hakemassa toi valkonen vyö jos tahtoo tonne selkäänsä ottamaan vai miten saa osallistua? Lisenssit toki, mutta edellyttääkö siis jotain seuran myöntämää vyötä tjms?
rusakko-600 sanoi:Ei tartte maitovöisten sarjassa. Sinne vaan rohkeesti kaikki ninjat ja bodarit vääntämään solmuun ne laiha-läskit pyjamissaan.:whip:
BJJ SM-kisojen kisakutsu sanoi:Valkovöisten sarja on avoin kaikille kamppailulajien harrastajille ja seuroille. Pakollisena vaatimuksena
ovat SBJJL:n kilpailijalisenssi (15 €), sekä kyseisen kilpailutapahtuman kattava vakuutus on pakollinen.
Sinisten + ylempien sarjaan osallistumisen vaatimuksena on bjj:ssä myönnetty vyöarvo, sekä SBJJL:n
kilpailijalisenssi (15 €). Edustettavan seuran pitää kuulua SBJJL:on. Kyseisen kilpailutapahtuman kattava
vakuutus on pakollinen.
RRKalle sanoi:Miten kontakti
RRKalle sanoi:Miten kontakti, ja onko pyjamat päällä?
Miten mahtaisi olla pyjamien kanssa, jos kyseessä on BJJ-skabat? Luonnollisesti!-vastasi asiakas taksikuskille maksutavasta kysyttäessä.
RRKalle sanoi:Tollanen löytyi. Ymmärsinkö ihan oikein että noissa karkeiloissa ei lyödä eikä potkita ollenkaan? Mä olin saanut ihan eri käsityksen.
RRKalle sanoi:Miten kontakti, ja onko pyjamat päällä?
RRKalle sanoi:Ymmärsinkö ihan oikein että noissa karkeiloissa ei lyödä eikä potkita ollenkaan? Mä olin saanut ihan eri käsityksen.
Omoplata sanoi:Käsitykset on hankittu UFC I-IV ? ;)
Kilpailumuotoisessa brassijutsussa ei lyödä en enempää kujin nyrkkeilyssä lukoteta, ja kaikki käyttävät gitä ja vyötä, vaikka se/ne olisikin valkoinen.