Bjj puku!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nopee kyssäri...eli haluasin kaventaa puvun housuja ompelijalla, mutta mietin että kestääkö uusi ommelle siihen kohdistuvaa repimistä ja riehtomista.

en tajuu miks niitä pitäis kaventaa, mut varmaan kannattaa kysellä omasta seurasta ihmisiltä ja sit ompelijalta pyytää kunnon vahvaa ommelta

jaajaa. en oo kyl moisesta kuullu. onko se sit ihan luvallista et tekee niistä "tiukemmat" koska eikö se idea kuitenkin oo et niistä kiinni sais. ite oon reenannu bjj vasta 3-4kk nii en tiiä tämmösistä asioista hirveemmin

Yks vaihtoehto on et peset ne housus jossain suht kovassa lämpötilassa. Noin niitä ainaski voi jonkin verran kutistella. Ite en kyl lähtis parsii.

Tuo peseminen kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Itse treenannut 8 vuotta Hokutoryu jujutsua, ja monta pukua loppuun kuluttaneena voin sanoa, että peseminen kutistaa PALJON! Eli kovassa lämpötilassa vain pesemään, niin eipä aikaakaan, kun sulla on minipuku... :rolleyes:

Suosittelen valitsemaan pesulämpötilan 60:n asteeseen, ensin. Mikäli et ole pessyt housujasi vielä kertaakaan, niin tulet varmasti yllättymään (puvun merkistä riippuen) kutistuman määrästä ensipesun yhteydessä. Samalla kertaa lähtee se miehekäs haju, mutta sen saat nopeasti takaisin. Voit tarvittaessa pestä sitten uudemman kerran 90 asteessa. Viimeisenä vaihtoehtona lienee ankara reisi- ja pohjebulkkaus.

joo oon pessy sitä pukua 60 asteessa ja kaikki muut on kitistyny kohilleen paitsi ne housut. No kait se on myönnettävä itelleen että jalkaprässi kutsuu..:)

Kyllä ommel kestää kunhan on sellainen ompelija että tietää mistä on kyse, eli tekee siitä tarpeeksi vahvan. Onhan ne muutoinkin ommeltu kasaan ne git.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom