Bittorent/SuprNova

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli laitettua tuo bittorrent koneelle, mutta kun yritän ladata suprnovasta tiedostoja niin ne nyt eivät suostu tulemaan koneelle. Laitoin jotain kymmenen tiedostoa lataamaan, ja muutama meni siniseks ja loput oli punasia(se palkki siis)

Kone oli päällä pari päivää joten ajasta se ainakaan ei ole kiinni(vai onko siellä ni pirunmoiset jonot?).
Jaossa oli jotain 10gigaa, pitäiskös olla enemmän?
Vai voisiko olla asetuksista kiinni, eli pitääkö säätää jotenki?

Onko olemassa muita paikkoja mistä etsiä tiedostoja kuin tuo suprnova?

Tuolta ilmeisesti löytyy paljon kaikenlaista tavaraa kuitenkin, joten olisin kiitollinen mahdollisista vinkeistä mitkä voisivat auttaa tämän ohjelman käytössä.

Hmm, mielenkiintoista. Itse asentelin tuon samaisen ohjelman (vai sanoisko protokollan tms) jonkin aikaa sitten ja imuroinnit kyllä tulevat melko nopeasti. Latauksen aloituksesta n. 1-30min päästä alkaa jotain tapahtumaan ja pian latausnopeus nousee pysyvästi jonnekin 20-50kb/sec alueelle. Onko sulla jotain palomuuria tms joka estäisi liikenteen ?

Mä olisin kanssa kiinnostunut jos on olemassa muitakin Suprnovan kaltaisia saitteja.. ?

ware.jpg

Näin tai vaihtoehtoisesti näin.

Löytyyhän nuita muitakin.

Itselläni tuli ennen lähes poikkeuksetta 40-100kb/s nopeuksilla useimmat tiedostot, mutta nykyään ainakin lähes kaikki suprnovassa olevat tulevat vain maksimissaan säälittävää 20kb/s. :confused:
Eräskin lähemmäs puolitoista-gigainen tiedosti tuli tänään parhaillaan 2kb/s. :david:

Tosin eräs yksityisellä palvelimelta hankittu tiedosto tuli 70kb/s ihan nätisti eilen. :kippis1:
Tiedä sitten raiskataanko niitä tiedostoja niin rankasti nykyään.
Jotkut vaan latailee eivätkä jaa ollenkaan...

Originally posted by golgamech

Jotkut vaan latailee eivätkä jaa ollenkaan...

Kiitoksia vaan linkeistä. Onko muuten mahdollista ladata, mutta olla jakamatta tiedostoja bittorrentilla ? Käsittääkseni kun lataa tiedostoa niin samalla uploadaa sitä muille, tahtoi tai ei.

Originally posted by trebla
Kiitoksia vaan linkeistä. Onko muuten mahdollista ladata, mutta olla jakamatta tiedostoja bittorrentilla ? Käsittääkseni kun lataa tiedostoa niin samalla uploadaa sitä muille, tahtoi tai ei.

"I don't want you stealing my bandwidth! How can I stop it from uploading?
You could hack the source to not upload, but then your download rate would suck. BitTorrent downloaders engage in tit-for-tat with their peers, so leeches have very little success downloading."

Lähde: http://bitconjurer.org/BitTorrent/FAQ.html

voi olla että oot natin takana, mutta kyllä silläkin pitäis pystyä lataamaan. suprnovan trackerin on usein down joten lataaminen ei onnistu.

suomen suosituin bittorent paikka on finreactor.net ja erittäis suosittu on myös http://www.digital-update.com/forums/index.php

Siis bittorentissa ei olla ollenkaan jonossa, periaattessa koko ajan pitäis tulla tavaraa paitsi alussa kun ei pysty ollenkaan antamaa muille. 80% maximi uploadista kannattaa laittaa asetuksiin. Eli uploadisi nopeus on riippuvainen downloadisi nopeudesta. Jos et jaa ollenkaan niin nopeus on sellasta 5 kb/s jos jaat vaikka 45kb/s niin saat aika varmasti ainakin 35 kb/s

Suosituin bittorent clientti on tää http://ei.kefro.st/projects/btclient/

Originally posted by trebla

Tarkoitin tuolla siis sitä, että kun porukka lataa sen tiedoston sillä tavalla, että se on itsellä koneella 100% valmis ja sitten katkaisee latauksen.
Ei voida jättää latausta auki, jotta muutkin saisivat tiedoston, ja ihmetellään sitten kun kukaan ei jaa mitään. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asensin kans koneelle ton Bit torrentin ja kyllä sillä nopeesti tulee
tavaraa , en vaan oo löytäny noita kamppailulaji matseja/iltoja
mistään torrentille . suprnovassa on muutama mutta muita en oo löytäny.

Jos joku on nähny Prideä , ufc , K1 tai jotain muita kamppailulaji videoita niin pankaa linkkiä :kippis1:

Mulle on suhteellisen uusi tuttavuus toi BitTorrent, mutta täytyy myöntää, että pirun kovaa vauhtia tulee matskua!!:worship:

Mä en vissiin osaa käyttää tota Bittorent imuttajaa, kun tulee niiiiiin hitaasti ja sitten puolessa välissä loppuu kokonaan:(

Mun kokemuksien perusteella ei oo kiirellisen miehen ohjelma. Mä oon laittanu kamat imuut (1 tai 2 kerrallaan) ja odotellu. Jos tulee erroria ni kyllä se jatkuu kun vaan odottelee tarpeeks tai laittaa myöhemmin imun taas tuleen. Clienttinä oon burst! ohjelmaa käyttänyt.

Finreactorista Löytyy apuja kunhan menee sinne bittorrent foorumien puolelle.

Originally posted by Megamass

Jos joku on nähny Prideä , ufc , K1 tai jotain muita kamppailulaji videoita niin pankaa linkkiä :kippis1:

http://www.finreactor.com/forum/index.php?showtopic=565

Originally posted by Megamass

Suprnovassa on ainaki Pride GP Final Conflict:4: tätä nykyä

Tsoni : ihan hyvä linkki mutta noi on emule linkkejä ei torrentteja
:kippis1:

Fat rat : joo tuli se imutettua sieltä ja muutama ufc pätkä mitä siel on mutta siihen se melkeen jääkin sitte mutta jospa sinne tulis tulevaisuudes.

Suositut

Back
Ylös Bottom