Binäärioptiot

Liittynyt
18.6.2005
Viestejä
18
Onko täällä kukaan kokeillut binäärioptioilla sijoittamista? Onko pelkkää humpuukkia vai ihan varteenotetava vaihtoehto pienellä rahalla sijoittaville? http://www.binary24h.com/ olen lueskellut nyt jonkin verran noista. Tollasen artikkelin löysin kans Forbesista missä varoiteltiin http://www.forbes.com/sites/oracle/2015/05/28/data-capital-disrupts-except-when-it-doesnt/ mutta sielläkin ristiriitasta tietoa, monet sanoo että noilla voi voittaa rahaa, ja monet että ei kannata edes kokeilla. Omia kokemuksia kuulisin mielelläni
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai tälläsiä on nyt tullu markkinoille:D

En minä tuota ihan sijoittamiseksi sanoisi, pikemiten veikkaamiseksi.
Varmaan, jos on luotettavat välittäjät, niin hauskuuttaan vois tehdä euron pari, mutta ei tuo periaatteessa eroa jostain Bingosta mitenkään?

Oletko itse jo pelaamassa?
 
Vähän aikaa nyt tullu sijoiteltua tai pelailtua noilla. Hieman oon tappiolla alottamisen jälkeen, mutta sen verta pienillä summilla tullut sijoitettua että eipä tuo haittaa. Mukavaa viihdettä joka tapauksessa, jos esim opiskelee kaupallisella alalla niin kannattaa varmaan kokeilla, kun pystyy sijoittaman 5-10€ kerrallaan ja tuon ansiosta tulee seurailtua talouden tapahtumia huomattavasti aktiivisemmin mitä normaalisti. Saa samalla arvokasta yleissivistystä ja hyvän pohjatiedon tulevaisuuden osakesijoittamista varten. Binäärioptiorobottia ajattelin kokeilla seuraavaksi ja kattoa mitä tulee, hyvin pienillä summilla sitäkin tosin :D
 
Eikö täällä tosiaankaan kukaan muu oo kokeillut? Niitä kokemuksia vielä kaipailisin, myös huonoja jos sellasia on, välittäjät eivät nyt kauheen helposti noissa edes pysty huijaamaan kun sijoituskohteet on esim. suurien yhtiöiden osakkeet ja hyödykkeet joiden markkinahinnat on helposti kenen tahansa haettavissa.
 
Kyllähän välittäjä noissa "huijaa" aina ja kaikkia kun tappiosta vie kaiken ja voitosta palauttaa alle tuplana. Lyhytaikaista kurssiheiluntaa ei pysty ennustamaan ilman sisäpiiritietoa. Varmaan kivaa ajanvietettä, mutta pitkässä juoksussa odotusarvollisesti tappiollista.
 
Back
Ylös Bottom