bikinikuntoon kesäksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
Mietin tässä jonkun aikaa sitten, että naisilla on yleensä tapana aloittaa viimeistään keväällä ns "bikinikautta varten kunnostautuminen". Toisin sanoen joulun rasvat pois vyötäröltä ja enemmän lihasta jokapuolelle kroppaa. (Ja tietenkin täytyy tarkistaa, että on kunnon bikinit kaapissa.) Oma kunnostautuminen on onnistunut todella hienosti, vaikkei sitä olisi aluksi uskonutkaan. Kehtaa tässä jopa viettää osan kesästä rannalla. :D

Mites muilla mimmeillä?

Heh, meikäläinen on vasta pääsemässä vauhtiin. Olen mitoittanut rantakuntoprojektin niin, että lopputulokset ovat nähtävissä silloin, kun vedet ovat lämminneet uimakelpoisiksi - eli noin elokuun puolivälissä :D No ei, mutta vakavasti puhuen en kyllä tätä projektia pidä varsinaisesti kesäkunnon metsästyksenä, kunhan yritän ekaa kertaa elämässäni vähän katsoa mitä suuhun tulee pistetyksi, jos vaikka oppisi ehkäisemään turhien kilojen karttumisen tulevaisuudessa.

Rannalle meno ei ole mulle kyllä mikään varsinainen kynnyskysymys koskaan ollutkaan. Samalla laillahan siellä aina joillakin muillakin perse hyllyy :lol2:

Originally posted by PMLats
Rannalle meno ei ole mulle kyllä mikään varsinainen kynnyskysymys koskaan ollutkaan. Samalla laillahan siellä aina joillakin muillakin perse hyllyy :lol2:

Amen to that, sister! Eli ikinä en ole jättänyt rannalle menemättä sen takia, että kroppa ei muka sitä sallisi, ja mitä enemmän tulee ikää niin sitä enemmän olen vapautunut asian suhteen muutenkin. Esim. parikymppisenä ei olisi tullut pieneen mieleenkään käyttää toppia/tiukkaa paitaa farkkujen kanssa, kun persaus oli muka niin hirmu iso, että se piti aina saada peittoon... No, nyt se on taatusti vieläkin isompi, mutta topit ja kireät paidat ahkerassa käytössä! :D

Eli olen kyllä mielestäni bikinikunnossa, vaikken edes biksuja omista :D Ja tulihan tässä pidettyä dieettiä keväällä pariinkin otteeseen, tosin enempi ihan kokeilumielessä.

Tänä vuonna valtaosa lomastani ja näin myös bikinikausi ajoittuvat lokakuulle. Enpä aio silloinkaan ottaa painetta siitä, että hait ja lähes itseäni isommat kilpikonnat, joiden sekaan aion pulahtaa, paheksuvat läskikerrostumiani. :)

Täytyy kyllä sanoa, et nyt voin mennä rannalle ihan hyvillä mielin kun dieetti on päällä. Mut kyllä siitä hyvästä kunnosta saa maksaa myös "kovan" hinnan. Eli yhtään namia tai herkkuja ei syödä edes juhannuksena eli nyt vaan 14 viikkoa vielä ihan täpöllä eteenpäin.
Olen vakaasti kyl sitä mieltä, et oikeesti sinne rannalle voi mennä kuka vaan vaikka missä kunnossa vaan, kuhan ittellä on hyvä fiilis. Pääasiahan on se, et nautitaan upeesta ilmasta (missäköhän ne viipyy...) ja saa vähän väriä pintaan.

Originally posted by XairaX
Yritän saada itseni isommaksi,en pienemmäksi.
Over and out. :)

:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Tänä kesänä ei ole tarkoitus kiristellä, vaan kasvaa ISOKSI ja treenata hiton kovaa :D Seuraavan dietin aloitan joulukuussa, joten tällä hetkellä annan kroppani levätä ja kerään voimia kevään suureen koitokseen ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom