Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Virmajoki.Hei
Etsin bikini fitness valmentajaa. Takana useampi vuosi treeniä ja kisoja kohti mennessä valmentajaa alkaa kaivata katsomaan mitä pitäisi viilata. Kehen kannattaisi olla yhteydessä? Suosituksia kaipailen. Tiimejä ja valmentajia on niin paljon.
Mä ite tykkään Bullista niin paljon, että sitä on pakko kehua. Eli All Out on alkanut nettivalmennuksena, mutta siinä pääsee tuunaamaan Bullin kanssa kahdestaan ohjelmia omia tavoitteita varten ja lisänä on sitten myös lisähintaan All Out Kisavalmennus jo tiimissä oleville. Kannattaa perehtyä ja multa voi toki kysellä myös lisää. Hakuaika alkaa ens kuun alkupuolella. Valmennusporukka kun on melkein täynnä jo, joten siksi pitää nyt täyttää tuo hakulappu. Bull on tosi hyvä, mutta myös vaativa, mutta se nyt ei lavalle haluavalle voi olla yllätys. Ja hinta (myös tuon AO Kisavalmennuksen) on hyvin edullinen muihin vastaaviin nähden.Hei!
Jatketaan tähän ketjuun. Treenaan PT:n kanssa, mutta tahtoisin löytää uuden vaihtamatta salia. Uskoakseni saisin itsestäni enemmän irti uuden valmentajan kanssa. Löytyykö Fitfarmin lisäksi vastaavia sivustoja joiden kautta voisi löytää pätevän valmentajan? En etsi erityisesti bikini valmentajaa.
Oletko mistä päin KaroK? Olen pk-seudulla ja Hamina-Kotka akselilla pyörivä lääkäri ja kuntosali+ravintovalmentaja ja nyt tänä vuonna menossa Fitnessliiton valmentajakoulutukseen. Opiskelen pt:ksi, itsellä treenitaustaa yli 15 vuotta. Mulle mahtuisi vielä pari valmennettavaa enkä veloita paljoa koska en ole vielä Fitnessliiton virallinen valmentaja. Pk seudulla onnistuu yhteistreenien lisäksi posetreenit mun ja muiden valmennettavien kanssa säännöllisesti ym. Laita meiliä jos kiinnostaa veeramaria83@gmail.com .Hei!
Jatketaan tähän ketjuun. Treenaan PT:n kanssa, mutta tahtoisin löytää uuden vaihtamatta salia. Uskoakseni saisin itsestäni enemmän irti uuden valmentajan kanssa. Löytyykö Fitfarmin lisäksi vastaavia sivustoja joiden kautta voisi löytää pätevän valmentajan? En etsi erityisesti bikini valmentajaa.
Oletko mistä päin KaroK? Olen pk-seudulla ja Hamina-Kotka akselilla pyörivä lääkäri ja kuntosali+ravintovalmentaja ja nyt tänä vuonna menossa Fitnessliiton valmentajakoulutukseen. Opiskelen pt:ksi, itsellä treenitaustaa yli 15 vuotta. Mulle mahtuisi vielä pari valmennettavaa enkä veloita paljoa koska en ole vielä Fitnessliiton virallinen valmentaja. Pk seudulla onnistuu yhteistreenien lisäksi posetreenit mun ja muiden valmennettavien kanssa säännöllisesti ym. Laita meiliä jos kiinnostaa veeramaria83@gmail.com .