Bikini fitness kokemuksia/vinkkejä/sun muuta aiheeseen liittyvää löpinää

Heips tuumailin tuossa että voisin alotella juttua bikini fitnessistä ko siitä oon nii kovasti innostunu tässä talven-kevään mitoilla 8) Jos jollakkii olis kivoja vinkkejä/neuvoja sopivan treenin suhteen ja myös tuosta ruokapuolesta (kalorit per päivä muun muassa) nii tervetullutta tekstiä on :) Tarinoikaaha omista kokemuksista

Mua kiinnostais tietää miten heidän treenitapansa eroavat fitness tai body fitness -treenauksesta? Tiedostan, että jälkimmäisen kisakunnon saavuttamiseen menee helposti useampi vuosi kauemman, mutta onko itse treenaustavoissa suurta eroa?

täällä olisi myös yksi bikini-luokasta kiinnostunut uusi pakkislainen! harmillisen vähän löytyy vielä tietoa kyseisistä skaboista. muutenkin olen ihan ummikko näissä kilpailutouhuissa.. :nolo:
katselinpa vain tuolta ifbb:n sivuilta, että huhtikuussa olisi helsingissä tulokasluokka - uskaltaisikohan edes harkita moista? jostakin leiristä (tms) voisi olla hyötyä näin pihalla olevalle tyttöselle, mutta nyt elokuussa järjestettävä leiri on ehkä aivan liian aikaisessa vaiheessa jos tähtäin on vasta ensi vuodessa.

kirjotelkaahan viisaammat tähän topiciin :hyvä:

Itsellä myös herännyt kiinnostus bikini fitnessiin, kevään 2014 kisoihin... Pitkä ja hikinen tie on edessä, mutta onneks saan apua kokeneemmilta :) Tuntuu vielä kaukaiselta se ajatus että itse tulee näyttämään samalta kun katselin tossa kevään kisakuvia... Mutta kovaa työtä niin kaikki on mahdollista,.

Niin ja piti vielä ottaa puheeksi asia mikä mietityttää... Se että on melko pienet rinnat ja kisadieetin jälkeen varmasti olemattomat, niin miten paljon kanssakilpailijoiden silarit tuo näyttävyyttä siinä vierellä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom