Bikini fitness aloittelijat: mitä syötte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tara.
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitä te syötte päivän aikana ketkä treenaatte bikini fitnessiin ?

Tässä mun ruoat:

Aamulla kaurapuuro + mustikat, raejuusto, taateli
Lounaalla kananmunasalaattia
Välipalana banaani
Päivällinen vihanneksia ja lohta
Iltapala jogurttia + mustikkaa, banaania, leseitä
Lisänä proteiinisheikki

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos oikeesti kovaa(?) reenaava likka meinaa noilla eväillä pärjätä, niin huhhuh.

Lisää protskua, rasvoja ja hiilareita, ja hiilarit jostain hitaammin imeytyvästä. Esim. pari banaania ja taatelit ei tod. oo sama asia, kuin vaikka treenin jälkeisen ruuan pastan hiilarit. Jos meinaat vetää vhh-dieetillä, niin ite ainakin ottaisin ne päivän ainoot ja sallitut hiilarit jostain ihan muusta, kuin hedelmistä. Missä rasvat? Missä protskut? Vai sisältääkö toi sun "kananmunasalaatti" esim. kuinka monta munaa?

Ja toiseks, just ilta-aikaan sää tarttet kaikista vähiten hiilaria yötä vasten, eli deletoi noi kaikki jogurtit ja banskut, ja syö vaikka rahkaa ja 100g marjoja + 10 g öljyä tai lesitiinirakeita. Melko retuperällä noi sun menuus, etten sanois.

Eli a) lisää protskua (välipalalla sul oli pelkkä hedelmä?) b) lisää hyviä rasvoja c) hiilarit fiksummista lähteistä, tai jos ei oo tarkotus vetää vähillä hiilareilla, niin lisäisin esim. riisiä, jonka syöt treenin jälkeen.

Tossa mun jogurtissa on samat ravintoarvot kuin rahkassa. Tarkotuksella vältän hiilareita. Salaatissa oli 3 kananmunaa ja 200g raejuustoa. Toi on mun PT:n tekemä rasvanpoltto ruoka ja treeni ohjelma ennen kuin lihasmassa alkaa kehittyä kunnolla. Saan kuulemma tarvittavat hiilarit, rasvat ja proteiinit tuosta. Tässä ekassa vaiheessa on tarkoitus polttaa rasvaa ei harrastaa body buildingia 10 ateriaa päivässä systeemillä.

Okei, no hieman kuulostaa paremmalta :) Miksköhän sulla ei kuitenkaan oo välipalalla ollenkaan protskua? Ja edelleen ihmettelen tota fruktoosin määrää suhteessa "parempiin" hiilareihin. Mutta toivottavasti sun pt tietää, mitä tekee ja saat noilla ohjeilla tulostakin aikaiseksi!

Mutta kantsii kuitenkin ite välillä kyseenalaistaa ohjeita ja kysyä selityksiä, ruokamäärille ja ainesosille. Siinä oppii itse samalla paljon - eikä tuu paniikkia, jos joskus joutuukin korvaamaan jonkun tuotteen jollain öbaut vastaavalla :)

Tsemppiä!

Mitä te syötte päivän aikana ketkä treenaatte bikini fitnessiin ?

Tässä mun ruoat:

Aamulla kaurapuuro + mustikat, raejuusto, taateli
Lounaalla kananmunasalaattia
Välipalana banaani
Päivällinen vihanneksia ja lohta
Iltapala jogurttia + mustikkaa, banaania, leseitä
Lisänä proteiinisheikki
Toivottavasti vain unohdit merkitä esim. öljyn ruohon ruokavalioon :)

Juu en mä merkannu öljyjä :D jotenkin ne on itselle itsestään selviä juttuja et esim salaattiin laitan vähän öljyä ja pippuria :D

Sitä mä ihmettelen et saan tosi nopee tuloksia. Oon vasta hetken treenannu vatsoja ja ne on jo tosi hyväs kunnossa. Esim jännittäessä näkyy jo neljä ylintä ja sivut. Siitä oon kyllä ylpee et on kasipack tulossa, tunnusteltaessa pystyn laskemaan et 8 palaa löytyy :)

Ja vatsapalikoiden näkyminenhän ei ole kovinkaan suuresti treenistä kiinni, vaan siitä rasvaprosentista, ja lyhyellä aikavälillä tarkasteltuna ennen kaikkea ns. lähtötason rasvaprosentista.

Muutenhan tuosta ruokavaliosta on liki mahdoton sanoa mitään tuon listan perusteella, saati jos vielä olennaisia osia kuten öljyt on jätetty listaamatta. Kun pelkkä kaurapuuro voi olla mitä vaan väliltä 100-300 kcal ja lohi varmaan väliltä 50-300g jne., niin pelkällä raaka-ainelistalla jää päivän saanteihin aika valtava vaihteluhaitari. Jos koko setin itse selvitettyine grammamäärine syöttäis Kalorilaskuriin ja heittäisi tuohon oheen päivän kcal-arvon ja makrojakaumat, niin ruokavaliosta sais paljon paremman kuvan :)

Zone-sarja -42%
Ja toiseks, just ilta-aikaan sää tarttet kaikista vähiten hiilaria yötä vasten, eli deletoi noi kaikki jogurtit ja banskut, ja syö vaikka rahkaa ja 100g marjoja + 10 g öljyä tai lesitiinirakeita. Melko retuperällä noi sun menuus, etten sanois.

Paitsi jos treenaa tuossa päivällisen ja iltapalan välissä, niin eikös sillon hiilarit ole just oikeassa paikassa. Treenin jälkeenhän keho on vastaanottavaisimmillaan hiilareiden suhteen. Lisäksi hiilaripitoinen iltapala voi parantaa unen laatua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Back
Ylös Bottom