BF Sari Pikkarainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulla juttua hommasta.

Kuvat

IMG_8681-10.jpg

IMG_8714-10.jpg

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v3zSWROYOE4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v3zSWROYOE4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Sari on tosi tykissä kunnossa, hyvä tyttööö :rock:. Saakeli kun on hienon näköistä, aivan mahtavaa. Mä olen niin täpinössä puolestasi Sari. Kova paketti nähdään Jyväskylän tulokaskisoissa.

Toi toka kuva on jotain uskomattoman kaunista :haart:

katoin jo silloin bodylehdes et on aika hyvän mallinen ja minkäslainen sieltä on oikee kuoriutunu !! on aika kova tulokas:rock:

:hyper: Ei helevetti!! Kyllä on tyttö muuttunut edellisestä Body-lehdestä niin että HUH!!

Aivan mahtava juttu! :rock:

No huh huh mikä kunto! On kyl kaikki Akin tytöt aika tykissä kunnossa. Kovat kisat on tulossa..

Mistä Akin muiden tyttöjen kuvat löytää?! Odottelin uuteen Body-numeroon Akin tehtaan kolmatta osiota, mutta ei vain näkynytkään. Valtava pettymys!

Katsoin nuo Sarin kuvat uudestaan, enkä kyllä tahdo uskoa silmiäni. Ihan älytön muutos näin pienessä ajassa!

Voi juma Sari minkä muutoksen olet tehnyt sitten viime näkemän :eek::rock: Uskomattoman hieno paketti KOKONAISUUDESSAAN ja kintuissakin kireys alkaa olla kohdillaan :worship: Oon myyty :)

Mahtava kunto! Ja tosi makee vatsa! Oot tehnyt hurjan työn, tsemppiä loppumatkalle!

Salilla näytät aina tosi kovakuntoiselta, varmasti menestyt hyvin kisoissakin.

nää on just parhaita. en tiedä kirjoitteleeko sari tänne jollakin nimmarilla, mutta ainakaan mitään älytöntä mekkalaa ei ole itsestään pitänyt. tai sit mä oon vaan vähän out näistä kuvioista. mutta oli miten oli, tällaiset yllättävät superpaketit on niitä kaikkein hienoimpia. osoitus siitä, että kun keskittyy olennaiseen ja jättää vouhottamisen muille, niin lopputulos on täysi kymppi. näiden kuvien aukaisu oli elämys, varsinkin mallin vielä talvella salilla nähneelle suorastaan melkein järkytys. siis niin mahtavan siistii ja upeeta. ei oo niinko sanoja!

Back
Ylös Bottom