better bodies vaatteet

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onkos kukaan tilannut tuolta vaatteita? siis www.mainostaminen.on.kiellettyä.Säännöt, oli sivuilla uusi better bodies kuvasto ja aah, oli hienoa vaatetta. Arin valikoimissa ei ollut kuitenkaan kaikkia noita vaatteita, niin ihmettelin että miksi kuvastoon oli linkki, saakohan mahdollisesti silti tilattua hänen kauttaan tai jotenkin?

niin ja olisinhan voinut pistää hänellekkin suoraan mailia mutta kokeillaan nyt tätä kautta ainakin ensin ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaa laittaa postia Arille, ja kysellä. Asiakaspalvelu on kohdillaan hänen kaupassaan. Mä laitoin kerran yhestä hupparista ja hän otti valmistajaan (?) tai johkin pitemmälle yhteyttä että olisin sen saanut mutta oli loppunu joka paikasta :)

Kannattaa katsoa Pakkiksen mainostajan sportheavyn verkkokaupasta Better Bodieksen kamppeita. Boonuksena saa ilman erillistä veloitusta tilattua niitäkin tuotteita BB ltä, joita ei verkkokaupassa ole, mutta jotka löytyvät uusimmasta BB:n kuvastosta. Mikä mun mielestä on ihan huippu juttu! Nyt näkykin tulleen sportheavylle uutta valikoimaa, ajattelin pistää tilausta menemään:hyper: Ja todellakin asiakaspalvelu maailman parasta.:thumbs:

Zone-sarja -42%
On muuten tämä housu ihan järkyttävän ihana!

110466-999_iso.jpg

Kiitos taas sportheavyn porukalle, kaikki vaatteet passas hyvin. Pitää taas pistää kohta tilausta tulemaan.. syksyks kunnon reenivaatteet ni itelle ku äitille, isille, systerille, sun muille kolttiaisille:D

Minkäköhän koon noista Betterbodiesin topeista valitsee kun oon normaalisti kokoa 38 ja rintava. Ottaisin siis kokoa s jos olis kyse vaikka niken topeista.

Entäs vastaavasti housuissa - sportheavyn kokotaulukosta saa sellaisen kuvan, että tuotteissa on suhteessa melko pienet koot, onko näin..? :)

Oman kokemukseni perusteella nuo topit venyvät varsin hyvin, ja omistan 2 uudessa katalogissa olevaa toppia S-kokoisina, vaikka pelkäsinkin etta se voisi olla liian pieni. Kuulin kuitenkin kaveriltani, että topit ovat varsin pitkiä ja venyvät hyvin, joten uskalsin tilata koon S. Ja todella ihania ovat olleetkin, eivät näytä yhtään liian kireiltä. Paidat olivat siis Palm Bay V-Top (valkoinen/harmaa) ja Palm Bay Top (musta/valkea).

Tilasin myös Miami T-Back hupparin ja sain sovittaa sitä ennen tilausta. Onneksi, sillä koska se on college-kangasta eikä jousta, ja muutenkin tarkoitettu väljemmäksi, jouduin ottamaan koon M.

Ja pakko vielä sanoa, että todellakin ihanan näköisiä ja tuntuisia vaatteita!:haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pääsin kesälomalla käymään tuolla Helsingin Wrange - myymälässä, jossa noita Better Bodies - vaatteita myydään. Hmm, oli vähän vaikeeta siellä, kun olisin niin paljon kaikkea halunnut ostaa, mutta en sitten kuitenkaan voinut...:hyper:

Toppeja en kokeillut ollenkaan, mutta näyttivät aikas napakoilta, eli varmasti olis hyviä. Housuja kokeilin sitten sitäkin enemmän ja ostin Active 3/4 - housut (linkittäisin kuvan, jos osaisin...). Ovat siis sellaset mukavat caprit, joita voi käyttää hyvin niin kuntosalilla kuin jumpassakin.

Koot mun mielestäni samaa luokkaa kuin muissakin urheiluvaatteissa.

Harmittaa, kun postimaksut on aika kalliit sieltä tilatessa:( Uudessa kuvastossa ois vaikka kuinka paljon ostettavaa! Esimerkiksi juuri nuo upeet housut, joidenka kuvan Annie Stark tuonne aikaisemmin laittoi!:haart:

Tilasin pari vkoa sitten bb:n toppeja ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Entäs vastaavasti housuissa - sportheavyn kokotaulukosta saa sellaisen kuvan, että tuotteissa on suhteessa melko pienet koot, onko näin..? :)

Ei ole pienet koot, ihan normi koot. Ja monet (treeni)vaatteet ovat tosiaan venyvää kangasta. Ja aina kun aprikoitte jotain, niin voitte soittaa klo 11 - 17 (014) 641 118 tai laittaa s-postia, niin kyllähän me siellä mittanauhaa kaivetaan ja mittaillaan.

Ollaan muutettu uuteen osoitteeseen (Yliopistonkatu 21, JKL), ja nyt on paljon enemmän tilaa, joten kynnelle kykevät: ei muuta kun käymään.

Ja mallistommehan on laajentunut yhdellä uudella tuotemerkillä, tuotteet ovat nettikaupassa varmaan viikon sisään.

Tervetuloa sekä myymälään että nettikauppaan.

Ansku, Sportheavy

Yritin kyllä katsoa, mutta en löytänyt mitään mainintaa, että onko topeissa sisäänommeltu liivi. Osaisikohan joku auttaa?

Kai mä voin kysyä sulta, vaikken löytänyt tätä teiltä?! Löysin betterin omalta sivulta.Tämä siis mulla erityisesti kiinnostaa: Fitness Multilayer Top, en osannu linkittää.. Sivulla lukee support bra inside, mutta tässä luki vaan support bra. On ollut niin hienon näkönen Cecilia Benjaminssonin päällä mainoksissa, että munkin on saatava!

Minun topeissa on, mutta käytän silti alla omaa liiviä/urheilutoppia.

Kai mä voin kysyä sulta, vaikken löytänyt tätä teiltä?! Löysin betterin omalta sivulta.Tämä siis mulla erityisesti kiinnostaa: Fitness Multilayer Top, en osannu linkittää.. Sivulla lukee support bra inside, mutta tässä luki vaan support bra. On ollut niin hienon näkönen Cecilia Benjaminssonin päällä mainoksissa, että munkin on saatava!

Juu, kyllä siinä tuki on. Tilatahan voi vaikka sähköpostilla, jos ei kuvastostamme löydy. Joutuu vaan odottamaan hieman pidempään. Ja "vink, vink" lulu ja muut, pakkis-vipit saavat aina alennusta eli suosittelen liittymään. Kts.

http://www.pakkotoisto.com/vip.htm

Todella kauniita ja laadukkaita vaatteita bb:llä, itse omistan paitoja ja housuja. Ja koot ovat kyllä ihan normaalit.

Latest posts

Back
Ylös Bottom