Bellator 105 Ortiz vs Jackson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sonnen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika iso julkaisu Bellatorilta. Itse odotan matsia mielenkiinnolla vaikka en usko että siitä mitään vapaaottelun ihme spektaakkelia tule.

Aika WWE tyylinen julkistus tilaisuus oli.

- - - Updated - - -

On myös Bellatorin PPV debyytti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lähemmäs showpainia ei tuosta enää pääse olematta sitä. Pieni myötähäpeän tunne hiipi puseroon. Ei siinä mitään, Bellatorilta aika iso jytky ja varmasti matsi tulee katsottua. Bellator lyönyt rahatukut tiskiin pölliäkseen UFC:ltä katsojia.

Tähän se anderson silva money gif, mutta soaresin ja lyoton ja andyn tilalle tietenkin viacomin pääjehut ja björn.

Omasta mielestäni tämä on todella, todella huono idea. Bookkaamalla UFC:n "jämiä" isoiksi jutuiksi Bellator mielestäni vaan vahvistaa sitä ykkösdivarivaikutelmaa josta sen tulisi päästä eroon. Ainoa täyspäinen tapa omasta mielestäni bookata entisiä UFC-ottelijoita olisi Bellatorin ottelijoita vastaan, jotta voitaisiin tehdä tähtiä näiden nimien kustannuksella. Syöttettäisiin molemmat Tito ja Rampage joillekin tyypeille, jotka voisivat saada nimeä itselleen pieksemällä tai ainakin ottelemalla hyvän matsin UFC-legendoja vastaan. Näytettäisiin että Bellatorin fighterit ovat yhtä kovia kuin UFC:ssä. Mutta ei: Millaisenhan kuvan tämä antaa Bellatorin tasosta, että UFC:ssa pärjäämättömät tyypit korotetaan pallille Bellatorin isoimpana juttuna? Ei näin.

Offtopiccina että Fight Masterkin on ollut aivan sysipaska sarja. Vitut näistä uuvateista mitään kilpailijoita Zuffalle saadaan tällä menolla. Aivan käsittämätön juttu koko tämä matsi. Sanokaa mun sanoneen että tää promootio tulee kaatumaan omaan typeryyteensä.

Miten se Fight Master on ollut sysipaska?
Kolme tai neljä jaksoa olen katsonut ja paljon parempaa se on kuin TUF.
Toki viime TUF oli parempi kuin FM, mutta yleisesti ottaen.

Miten se Fight Master on ollut sysipaska?
Kolme tai neljä jaksoa olen katsonut ja paljon parempaa se on kuin TUF.
Toki viime TUF oli parempi kuin FM, mutta yleisesti ottaen.

Munkin mielestäni Fight Master on ollut hyvä. Joka jaksossa pari matsiakin. Ei sitä jonninjoutavaa sohville kusemista, patjojen heittelemistä uima-altaaseen yms. idiotismia.

Bellator 105: Läskipäiden mittelö
tai
Bellator 105: Läskipää vs Läskipää

Vaparihistorian noloin matsi, mutta aion silti katsoa matsin :D
Tyhmä minä.

Ei tuo urheilullisesti mitenkään merkittävä matsi oo mutta tykkään silti! :D Tuo perkeleen julkistus vaan aiheutti kylmiä väreitä. Tää on toki vaan mun mielipide mutta mun mielestä tuo WWE sekotus ei auta tuomaan lajia parempaan suuntaan maailmalla.

P.S Rampage vie. Tito tuskin treenaa kauheen tosissaan, kunhan nostaa pari palkkapussia ku on perse auki. Rampagella vaikuttaa kuitenkin olevan vielä tahtoa omistaa vyö, olkoon sit vaikka Bellatorin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten tuo julkistus oli WWE:tä? Siksikö, kun se tehtiin kehässä? Miksi tuo aiheutti kylmiä väreitä ja oksennusta suuhun? Välillä vähän vaikea tajuta näitä juttuja.

Itse matsi ei voisi kiinnostaa enää yhtään vähempää. Molemmilla ottelijoilla joku sadan tappion putki takana. Rampage nyt sentään olisi vielä potentiaalisesti voinut haastaa top 10 -jätkiä, mutta Titolla nyt ei ole Bader-munkituksen ohella mitään mistä puhua johonkin kymmeneen vuoteen.

En edes usko, että PPV:nä tulee olemaan mitenkään erikoinen. Varmaan semihyvät ostot, mutta parhaimmillaankin haastaa korkeintaan UFC:n vuoden heikomman PPV-myynnin.

Aika kova isku UFC:lle tämä.
Organisaation suurin legenda tekee come backin eri organisaatiossa jossa tämä matsi on kaikkien aikojen suurin etenkin kun vastassakin on TOP äijä ja pieni legenda hänkin.

Jos ei tuosta showpainiaelkeitä löydä ilman että pitää purkaa koko esitys paloihin niin ei oo kattonu kyseistä formaattia tai sit täytyy vaan olla vähä tomppeli :D Tietty on niitä pre-fight puheita millä tienataan pari ppv ostoa lisää ja ei siinä mitään, mutta tuo Ö-luokan näyttely lopussa missä kaverit yrittää luoda illuusiota että toinen olis varastanu vastapuolelta jotain ja siitä syystä ollaan vähän ärripurria ja uhataan antaa toiselle piiskaa, se ampu vähän yli.

Jos ei tuosta showpainiaelkeitä löydä ilman että pitää purkaa koko esitys paloihin niin ei oo kattonu kyseistä formaattia tai sit täytyy vaan olla vähä tomppeli :D Tietty on niitä pre-fight puheita millä tienataan pari ppv ostoa lisää ja ei siinä mitään, mutta tuo Ö-luokan näyttely lopussa missä kaverit yrittää luoda illuusiota että toinen olis varastanu vastapuolelta jotain ja siitä syystä ollaan vähän ärripurria ja uhataan antaa toiselle piiskaa, se ampu vähän yli.
Samaa ö-luokan näyttelyä nähdään myös UFC:n lehdistötilaisuuksissa ja punnituksissa. Eikä staredownit ole mitään WWE:n kehittämiä juttuja.

Tokihan tuo Titon sisääntulo ja uutisten julkistaminen kehässä ovat hieman showpainin makuisia, mutta eivät kuitenkaan mielestäni tuo sen enempää myötähäpeää, kuin vaikkapa UFC:n presidentin puheet lähes jokaikisessä haastattelussa.

Minä tietenkin olen vain "vähän tomppeli", mutta ainakin minulle tulee enemmän siitä myötähäpeää, kun MMA-fanit ovat omissa silmissään jotain eliittiporukkaa, koska seuraavat oikeaa tappelua, eivätkä mitään pellepaskaa, ja sitten joka välissä läiskivät tätä WWE-korttia pöytään.

Kyllähän nuo pre-fight näyttelyt toimii just-bleed faneihin, mutta ne osaa pitää tehdä oikein/asenteella, esim WWE:stä voi ottaa mallia (ns shown kulta-ajoista, nykyäänhän se on pelkkää bs)

goldberg mocks triple h - YouTube 2.17min
Joku vois shopata silvan ja weidmanin tohon :)

Tito signannut ilmeisesti myös TNA:han, eli molemmat Rampaase sekä Tissi-o Ortiz myös pellepainin puolella. :face:

Samaa ö-luokan näyttelyä nähdään myös UFC:n lehdistötilaisuuksissa ja punnituksissa. Eikä staredownit ole mitään WWE:n kehittämiä juttuja.

Tokihan tuo Titon sisääntulo ja uutisten julkistaminen kehässä ovat hieman showpainin makuisia, mutta eivät kuitenkaan mielestäni tuo sen enempää myötähäpeää, kuin vaikkapa UFC:n presidentin puheet lähes jokaikisessä haastattelussa.

Minä tietenkin olen vain "vähän tomppeli", mutta ainakin minulle tulee enemmän siitä myötähäpeää, kun MMA-fanit ovat omissa silmissään jotain eliittiporukkaa, koska seuraavat oikeaa tappelua, eivätkä mitään pellepaskaa, ja sitten joka välissä läiskivät tätä WWE-korttia pöytään.

batista-backflip-o.gif

Mikä tässä niin säälittää? Kumpikin tienaa tukun rahaa, ja saavat vielä kohtuu hyvän matsin aikaseksikin.

Kaksi "eläkeläistä" ottelemassa bellatorin päämatsissa. Ei siinä, hyvä se noille kahdelle on--> hyvät massit, lähinnä säälittää bellatorin toiminta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom