Before the dawn, Rapture, Swallow the sun. Keikkakuvia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Noniin, kolme kovaa keikkaa kävin katsomassa ja kuvaamassa. Oli aika kovaa settiä, BTD kuulosti varsin pätevältä uudella kokoonpanolla.

Galleriaa pikapuoliin, vaikka tuskin ketään kiinnostaa näin keskellä yötä.

swallow.jpg

Tämäkin keikka meni ohi töiden takia :( . Miten Swallow The Sun toimi livenä?

Loistavia kuvia! Varmaan hieno keikka ollut, mitä nyt swallow the sunia ja rapturea olen kuunnellut, niin hyvältä kuulostaa. Parhaiten swallow käy pimeinä ja sateisina syysiltoina... :evil:

edit: niin eikös swallow the sun ole kuitenkin 90% Doommetallia? Minun mielestä ainakin on enemmän doomia kuin doomahtavaa?

Hienoja kuvia tosiaan :thumbs: . Toivottavasti pääsen katsomaan Swallow The Sunia FME:oon.

No juu, kerran Swallow the Sunin foorumilla joku valitti että "ette oo mikään doom bändi, hävetkää!" jne. pälä pälä itkua... Niin Kotamäki heitti että: "kuka on sanonut että soitetaan doomia?" :lol2:

Oli mitä oli vaikka ukin vanhaa humppaa niin hyvältä kuulostaa. Noita kuvia voisi nuo bänditkin kyllä ottaa omille sivuilleen, jos saisivat luvan on sen verran hyvän laatuisia. Useimmilla bändeillä on kuitenkin se keikkakuvat osio.

Hiaaanoja kuvia. Tuli itsekin oltua paikan päällä ja pakko kyllä sanoa, että eipä tuosta juuri ilta voi parantua. Helvetin hyviä bändejä.

Back
Ylös Bottom