Beetasalpaajien käyttö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itelleni kirjoitettiin tänään beetasalpaajia rytmihäiriöihin jotka alkoi flunssan jälkeen elokuun alussa. Itse vielä epäröin aloitanko käytön vaiko en. Tuntuu vaan vähän isolta asialta. Nyt kiinnostaisi tietää onko täällä punttien nostajia jotka kyseistä lääkitystä syövät? Ja millaisella kokemuksella?

Itelleni kirjoitettiin tänään beetasalpaajia rytmihäiriöihin jotka alkoi flunssan jälkeen elokuun alussa. Itse vielä epäröin aloitanko käytön vaiko en. Tuntuu vaan vähän isolta asialta. Nyt kiinnostaisi tietää onko täällä punttien nostajia jotka kyseistä lääkitystä syövät? Ja millaisella kokemuksella?
Itse söin alkusyksystä reilun kuukauden verran beetasalpaajaa toisen sydänlihastulehdukseni jälkeen. Omat kokemukset on semmoset, että rauhottivat sykettä ja lisälyönnit väheni. Oma pääkin rauhottui..ei tullut juuri paniikkihäiriö-oireita, joita minulla tuli ekan sydänlihastulehdukseni jälkeen, jolloin en syönyt beetasalpaajaa.

Mä oon joutunu käyttää niitä jo yli 10 vuotta rytmihäiriöihin (aamuin illoin). En ole huomannu että niistä olis mitään haittaa ollu punttitreeneissä, mutta aerobisessa sitäkin enemmän, kun syke ei saisi nousta (eikä nouse ilman tosi tukalaa oloa) yli 150. Haittana myös se, että verenpaine on joskus tosi tosi alhaalla, ja sillon ei luonnollisesti ole kovinkaan hyvä olo..

Latest posts

Back
Ylös Bottom