BB Ville Rekola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulle juttu.

VG7G7438-10.jpg

VG7G7441-10.jpg

VG7G7442-10.jpg

VG7G7443-10.jpg

VG7G7444-10.jpg

tossa ekassa kuvassa kuvasuhteet jotenkin pielessä, olisiko kaksi eri kuvaa lisätty taustaan ja vähän liian lähelle toisiaan

Pisti aamun kyllä hyvin käyntiin:D

Tässä voisi tietty alkaa saivartelemaan, että eikö Villellä ole varaa ostaa omaa hampparia ja onko kaikki bodarit väkivaltaisia ruokavarkaita ;), mutta pitäähän sitä kuvausideoita olla. Kuvissa syvänsininen taivas ja kirkkaankeltaiset lehdet asfaltilla näyttävät erityisen hyviltä.

Hyvä setti...

Teitkö alternative ending kuvasarjaa jossa tuo Rekola makaa taju kankaalla tavis riisikakut kädessään?
IRL siinä olis käynyt juuri niin, että se olisin ollut mä joka makaa taju kankaalla riisikakut kädessä. Tomi joka kuvissa mun kanssa esiintyy on kova jätkä jujutsussa!

Makee setti. Et sitten Ville ollu varannu riittävästi herkkuja kotiin. Kai löylymakkarat tuli kuitenkin syötyä kiukaalta?
Herkkuja on kotona sen verran, että riittäis kavereillekkin :) Höyrymakkaraa en syönyt kiukaalta vaikka siitä niin oli puhetta, kai se oli liian vaativa homma mulle. Noi lenkit tosin menee vanhaks kohta joten.......Ei muuta kun sauna päälle:dance2:

hyvä ilme tossa kolmannessa kuvassa tolla hampparimiehellä. Hei älä koske mun burgeriin... kele.. Heh... Hyvä setti. Villellä olisi vain saanut olla ihan hieman tulisempi ilme kun toinen kiusaa hampurilaisella noin.. :D

Jotenkin en pitäny... en ees tiiä miks.

Kolmos kuvassa näyttää enemmän raiskaukselta kuin hampurilais varkaudelta:D

Back
Ylös Bottom