BB: Mikko Sundell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike80
  • Aloitettu Aloitettu
Jonnet taas huutelee. Pakkiksen terävin kärki neuvomassa, kokemusta kisahommista 0. Eikös se niin menny, että 95% saliharrastajista pystyis reenaa kovaa (jos osais), mutta vaan se 5% pystyy ees vetää dietin läpi. Joten kyllä tämä herra on kuitenkin kehonrakentaja, kun on kisalavalle kerran noussu. Ja muut voi huudella neuvoja nimimerkkien takaa. Kukin tyylillään.
Näin juuri ja kyllähän minä sen tiesin että tietynlainen paskamyrsky nousee koska se kunto on ollut huono molemmissa ja ei edes näytä siltä että on ollut dieetillä. Ei auta olla salilla kunnossa kun pitää olla lavalla kunnossa.
Se kuka pystyy parantamaan heikkoukset ja nousemaan todella paljon parempana lavalle on arvostettavaa! Pitää ensin oppia ryömimään, konttaamaan, kävelemään ennen kuin voi juosta.

hyvä, hyvä! Minä ainakin toivon reilua parannusta seuraavan kisaan!
Niin minäkin :)

Älä vastaa jokaiseen viestiin erikseen, vaan käytä tota Quote nappia ja otat useamman jos useaan vastaat.

Screen Shot 2015-10-22 at 12.27.40.webp

Näin juuri ja kyllähän minä sen tiesin että tietynlainen paskamyrsky nousee koska se kunto on ollut huono molemmissa ja ei edes näytä siltä että on ollut dieetillä. Ei auta olla salilla kunnossa kun pitää olla lavalla kunnossa.

Osaatko sanoa mikä on ollut syynä tuohon, ettei lavalle olla saatu sitä parhainta pakettia tuotua? Onko tullut kropan kanssa ongelmia tms?

Joten kyllä tämä herra on kuitenkin kehonrakentaja, kun on kisalavalle kerran noussu. .

Sinä se jonne olet tuon naurettavan logiikkasi kanssa. Se, että "nousee lavalle" ei tarkoita yhtään mitään, jos kunto on surkea ja sijoitus mallia viimeinen. Miksi kilpaileminen nostaisi jonkun jalustalle, jossa kritiikkiä ei saa esittää? Mistä lähtien osallistuminen on ollut arvostettava asia?

Back
Ylös Bottom