Baywatch palaa ruutuun!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kotipohja

VIP
Itse kuningas :david: palaa takaisin ruutuun kesäkuun alusta lähtien.

http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/subin_kesa_2009/ohjelma__ulkomaiset_sarjat?837947

On siitä pitkä aika kun viimeks on nähty Baywatchia telkkarista. Itse muistaakseni 1-2 luokkalaisena näin Pamelan pallerot telkkarista ensimmäistä kertaa. Oon monesti yrittäny ettiä torrenttina vaan eipä ole mistään sattunu löytämään. Ja onhan siitä muutama (!?) leffakin tehty ja niin pois päin, mutta nyt on pakko kyllä kattoa kaikki jaksot!! :rock:

Muistakaa siis katsoa!

Ite en välttämättä ihan tätä Baywatch-sukupolvea ole, en näin äkkiseltään muista nähneeni yhtäkään jaksoa telkkarista :D mut mikäs siinä jos ne nyt on päättänyt esittää sarjan uusintana :D

Ui perhana! Sais vaan tulla useemmin, vaikka ma-pe kaks jaksoo putkeen:kuola:

Ai jumankekka, loistavaa! Pikkupoikana ei muuta tehtykään ku katottu ko. sarjaa. Tosin taisin olla sillon vielä niin nuori, etten ymmärtäny naiskauneuden päälle. Mutta deividdi oli sillon jo kuningas! :D

Näähän pyörii koko ajan telkkarissa? Viimeksi viikonloppuna taisi tulla. Voi olla että tulee joltain maksukanavalta? Ei näitä oikeasti pysty kyllä katsomaan enään. Jos olette tykänneet sarjasta joskus, niin älkää katsoko. Mielummin ihanat muistot, kuin karu todellisuus.

Voisin itkeä ilosta! Tatti pystyssä tullaan seuraamaan jokainen jakso kuvitteelliset silmälasit huurussa. Oi, David!:haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon aivan koukussa tohon themeen. Ei mitään järkeä. :D

:david: is the man

Viddu, ei oo vielä Yasmine Bleethiä näissä jaksoissa. No, pamela sentään kumminkin...

Hyvin oli kestänyt ajan hammasta. Aion katsoa jatkossakin, varsinkin kun jäi niin jännään kohtaan :D

Ei herran jumala tuo theme onniin mahtava. :dance: Ihan mahtava sarja, ja ne kasari muijat. :kuola:
Harmi että taitaa tulla vain kerran viikossa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom