Battlefield Play4Free

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dela
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Elikkäs tää olis tämmönen ilmainen räiskintäpeli, bf2 kentät ja ajoneuvot, aseet taitas mun mielestä olla bf2/bc2. Classit ovat assault, recon, engineer ja medic, pelissä ei ole mitään pakollista maksettavaa, mutta voi ostaa play4free fundseja joilla saa erilaisia aseita asuja yms. Aseita voi ostaa kyllä myös crediteillä joita saa erän päätyttyä.
Pelaako muut tätä peliä vai oonko ainoa "köyhä" joka tätä pelaa? :jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä pelaan :D Rank 10 Recon löytyy, en oo kovinkaan kauaa pelannu. Ilmaiseksi peliksi todella hyvä esimerkiksi grafiikoiltaan.

Pelasin ihan alussa, mutta palo vähän käpy kun rahalla oli aika iso painoarvo lopulta. Siis omalla rahalla jota voi halutessaan laittaa... ilmaiseksi toki laadukas peli, ja mitään micromaksuja tekemättä saa kyllä jokusen viikon vierähtää. Etenkin tankkien kanssa <3

Pelasin ihan alussa, mutta palo vähän käpy kun rahalla oli aika iso painoarvo lopulta. Siis omalla rahalla jota voi halutessaan laittaa... ilmaiseksi toki laadukas peli, ja mitään micromaksuja tekemättä saa kyllä jokusen viikon vierähtää. Etenkin tankkien kanssa <3

Saatika sitten helikoptereiden :D Nykyäänhän on tuo Daily Draw josta voit voittaa mitä tahansa 1 päivän kestävästä asusteesta aina unlimited aseeseen, suosittelen lämpimästi pistämään vaikka bookmarkkeihin ja että käyt hakemassa tuon joka päivä, jos peli yhtään kiinnostaa enää :) Pay2win -ilmiötä näkee aina välillä, mutta pitää korvata taidolla se :)

E: Mun nikki on muuten Vinopena jos joku haluaa lisätä! :D

E2: Ja linkin takana vielä esimerkki tuosta Daily Drawista :P http://imm.io/A6Jg

Joo tuo Daily Draw hyvä juttu sillä itse en tuohon peliin rahaa käytä, eikä ole hirveän harvinaista saada hyviä voittoja sillä itsekkin voitin UMP-45, ja vielä lasts forever :rock:

Joo tuo Daily Draw hyvä juttu sillä itse en tuohon peliin rahaa käytä, eikä ole hirveän harvinaista saada hyviä voittoja sillä itsekkin voitin UMP-45, ja vielä lasts forever :rock:

Itehän en oo voittanu 7-10 Drawiin mitään ihmeellistä, M95/GOl/L96A1 tai jonkun voisin kyl ottaa reconille.. Ostaa kun en raaski

Tämän tredin innoittaman päätin kokeilla ja ihan siisti pelihän tuo oli. Harmi vain, että on mokkula nettinä :D Onneksi kohta saa 10/10M

Pientä vitutustakin ilmeni: Loin aluksi Assault-ukon ja heti tajusin, että tämä "moderni sotilas" on täysin voimaton tankkeja yms. kohtaan. Niinpä kokeilin, että voiko luoda ukkoja lisää, mutta ottaa vaikka Engineer, mutta tuo on ilmeisesti maksullista?

Miten noita aseita sitten voi hankkia lisää/päivitellä? XP-pojoja nyt kertyy koko ajan, mutta ilmeisesti on pakko olla noita vitun credittejä.

Tämän tredin innoittaman päätin kokeilla ja ihan siisti pelihän tuo oli. Harmi vain, että on mokkula nettinä :D Onneksi kohta saa 10/10M

Pientä vitutustakin ilmeni: Loin aluksi Assault-ukon ja heti tajusin, että tämä "moderni sotilas" on täysin voimaton tankkeja yms. kohtaan. Niinpä kokeilin, että voiko luoda ukkoja lisää, mutta ottaa vaikka Engineer, mutta tuo on ilmeisesti maksullista?

Miten noita aseita sitten voi hankkia lisää/päivitellä? XP-pojoja nyt kertyy koko ajan, mutta ilmeisesti on pakko olla noita vitun credittejä.

Sun pitää tehä uus accountti jos haluut tehdä sen maksutta, engineer siitä hyvä classi että pystyy tuhoamaan ajoneuvoja ja smg:llä sitten tappaa pelaajat ilman ajoneuvoa :)
Joo, credittejä tulee enemmän kun kehittyy ja saa enemmän pisteitä, aseita ite ostan 1 päiväks kerrallaan crediteillä, niin ei tarvitse vuotta credittejä säästää.

1 hyvä vinkki miten saa helposti krediittejä: etsi servu jolta ei lennä pihalle afkauksen takia ja jätä ittes sinne vaikka yön ajaks. Jokaisesta voitetusta ja hävitystä erästä saa hieman krediittejä, ite oon parhaimmillani saanu 3000 yön aikana, ja niillähän ostaa jo pariks päiväks aseet..

Accountille voi tehdä 2 characteria, jos haluaa enemmän niin pitää yllättäen maksaa, tai tehdä uusi account. Tankkien luota kannattaa pysyä perkeleen kaukana ellei ole engineer. Ite Reconina ammun niihin yleensä vaan tracer dartin ja ammun kakkosmiehen jos siellä semmosta on.

Kertokaahan nikkejänne niin lisäilen!

E: Kannattaa myös spotata (default Q) nuo enemy ajoneuvot.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom