Battlefield Hardline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

TML

Works for me.
VIP
Ikä
40
Tänään aiemmin liikku vuoto että uusi Battlefield olisi nimeltään Battlefield Hardline. Kyseessä olisi aivan erilainen Battlefield, eli tämmönen poliisit vastaan rikolliset homma, ja näyttää että tää on ihan erillinen "normaalista" Battlefield pelistä. Eli Battlefield 5 on edelleen ihan erillinen asia tulevaisuudessa.

Pelin tekijät olisi Visceral, jotka teki Dead Space pelit ja sieltä on lähtenyt porukkaa tekemään uusia CoD pelejä.

Video asiasta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hmm... Olisivatpa tehneet uuden bad companyn. Itse pidin kakkosesta todella paljon. Tuollainen pienimuotoinen cs räiskintä ei niinkään kiinnosta. Tai no hankala vielä tuomita. :)

EA confirms Battlefield Hardline with teaser site for E3 reveal | PC Gamer

Hardline it is. EA has set up a page on the Battlefield website confirming that Battlefield Hardline will be revealed on June 9 at 12:00 Pacific. The webpage confirms a rumor from earlier today that Hardline is a cops-and-robbers take on Battlefield, trading military warfare for vault-bustin' and Heat-style shootouts.

BF_Hardline_Hero_KeyArt_rating.webp

Semmost.

Voishan tuo olla hyväkin. Ei kyllä sinänsä aivan täysin sovi otsikon "Battlefield" alle, aika yllättävä veto. Mutta ainakin yrittävät jotakin erilaista. Tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa oikein mitään, riippuu niin toteutuksesta.

Asiasta toiseen onko sitä BF4 vieläkään täysin fiksattu? Hämmentävä veto laittaa näinkin ''erilainen'' peli tutun sarjan nimen alle. Tietysti parempia myyntejä sillä tavoitellaan mutta silti.

Aika meh,

Pelimuodot ja noi kentät vaikuttaa perus bäfän "yritä ja kuole" sekä "istu ja tapa" tapauksilta.
Homma menee sumppuun johonkin ja sitten näissä räimitäänkin seuraavat 20min kun hyökkäävä tiimi ei tee mitään.
Noita härveleitä oli kanssa liikaa. Oisivat suoraan tehneet vaan perus inffiä tästä ja jättäneet koneet kokonaan pois.
Silloin sinkoakaan ei olisi tarvinnut peliin laittaa, nyt sitä joku juuso käyttää käytävillä. Vittu jee!

Noh, ehkä tota ps4:lla räiskii, mutta tuskin jaksaa koneella kyhnöttää tän kanssa.

Ite tykkäsin ihan tosta "vuotaneesta" trailerista. Vaikea sanoa onko ryöstöissä mitään aitoa monimutkaisuutta/taktisuutta, vai onko se vain tekosyy TDM-tyyliseen mättöön. Vai että voiko panttivankeja yms. käyttää oikeastikin hyödyksi, tai että onko jollain pankkien turvajärjestelmillä mitään merkitystä. Mut en mä kyllä näe härveleitä huonona asiana, eikös ne kuulu BF-franchiseen. Ja vähän niinku ryöstöihinkin, pakoautot ja poliisihelikopterit. Pelkät pyssyt olis vähän tylsiä, eikä tarjoa kovin paljoa taktisuutta. Battlefieldissa olen aina pitänyt kivana sitä, että ei ole pakko olla hyvä ampuja ollakseen hyvä pelaaja ja että voi ottaa erilaisia rooleja just kaikkien ajoneuvojen/hilavitkuttimien avulla.

Sinänsä kyl en pidä huonona asiana että yritetään jotain erilaista, COD on joka vuosi ollut samaa paskaa ja ihmiset valittaa. Nyt kun yritetään jotain edes vähän erilaista, niin ihmiset valittaa?

Mut joo, ihan mahdotonta sanoa miten keitos toimii tuonkaan videon perusteella. Kaikki on kiinni tasapainottamisesta, pelisuunnittelusta, pelattavuudesta yms. asioista. Sen näkee vasta sitten, kun pääsee koittamaan, et miten hyvin toimii. Turha tuomita etukäteen, turha myöskään hypettää pahemmin etukäteen, vaikka pelifirmat sitä luonnollisesti aina yrittääkin.

Closed beta sign-up pystyssä. Closed Beta Signup - Battlefield - Official EA Site

Mulla ei aluksi toiminut millään, mutta Originin sulki ja avasi uusiksi ja sen My Games osion kautta klikkaas beta promoa ja johan toimi sign-up. Sit odotellaa pääseekö testiin mukaan.

Uusia videoita:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt oon Betassa. Pari päivää sitten pistin hakemusta ja nyt oli emailissa viesti että lataappa beta. Aika jotenkin vaisulta tuntui tuo Heist-mode mitä kokeilin nopeasti. Ehkä kun 32 pelaajaa vain, kun on tottunut 64 vääntöihin. Hirveen paljon oli elementtejä suoraan BF4:stä, spottaus, minimappi, squadit, repair toolit, medikitit, revivet ja moni muukin asia. Kill camikin täysin samanlainen. Graafisesti ei mitenkään älyttömästi säväyttänyt ainakaan tuo mappi, aika perus. Ja kaikilla poliiseilla laskuvarjot selässä piilossa tottakai, rosvoilla kanssa. :D

En kyllä lähe dumaamaan suoraan koska parin roundin perusteella oikein päässyt selvyyteen mistään. Vaikutti vaan että tuo objective tossa Heist-moodissa oli vähän päälleliimattu syy sännätä paikkaan X ja tappaa kaikki. Mitään Payday 2:n kaltaista taktikointia tai monimutkaisuutta ryöstössä ei ollut. Blood Money -mode on vielä kokeilematta.

Betaa tämä ilta testattu Playstation 4:llä ja vähän tuntui sellaiselta mitä oletinkin. Perus bäfää, mutta pienemmällä alueella.
Toivottavasti lopullinen peli tulee pyörimään konsoleilla paremmin mitä tämä Beta pyöri. Välillä mentiin freimeissä häiritsevän alas.

Tässä pieni kooste Betasta.

Ihan ok viihdettä. Ainoa mikä risoo on suuret FPS dropit, tiedä sit mistä johtuu.

Katotaan mihin tää kehittyy, ainakin nyt jakso ilosesti hetken painaa. Snipojen määrä on kyllä aika lolleroa. :lol2: Snipaaminen on jotenkin tosi helppoa tässä, en tiedä miksi. Oon Battlefield 3/4 surkea snipaa.

Ihan ok viihdettä. Ainoa mikä risoo on suuret FPS dropit, tiedä sit mistä johtuu.

Katotaan mihin tää kehittyy, ainakin nyt jakso ilosesti hetken painaa. Snipojen määrä on kyllä aika lolleroa. :lol2: Snipaaminen on jotenkin tosi helppoa tässä, en tiedä miksi. Oon Battlefield 3/4 surkea snipaa.

Mulla on taas ihan päinvastaiset fiilarit :)

Hardline on aika järkyttävää kakkaa. Pelimuodot on todella sekavia ja turhia. :haart:
Heistissä porukka leviää sinne tänne eikä kellään ole mitään hajua mitä pitää tehdä ja kaikki puuhailee vähän omiaan pitkin kenttää. :haart:
Blood Moneyssä taas pelaajat cämppivät sen rahasiilon luona taikka vastustajan "holvissa". :haart:

Kuolet taas nurkan taakse, oih' tämä ihanan kökkö nettikoodi on myös mukana ja sisältyy hintaan. :haart:
PS4:lla freimit tippuu jatkuvasti niin alas, että peli on kelvoton pelattavaksi sekä yleinen kankeus, lagaus rumuus on jatkuvasti läsnä :haart:

Noita ongelmia ei saada korjattua julkkariin vaikka tämä kuin Beta olisikin.
Taitaa bäfä olla kohta uus CODi.

Kyllä, negaan huolella, mutta ihan syystä.
Pelaan vaan pippelilläni yksinpeliä tästä lähtien.

Ei tuo mun viesti mun mielestä mikään hirveän ylipositiivinen ollut? :) Kunhan totesin että ainakin pari tuntia jaksoi pelailla.

Lagia en ole huomannut PC puolella, mutta freimit sakkaa aina hetkellisesti.

Itse pelasin vasta heist pelimuotoa, ja kyllä siinä ihan onnistumisia oli. Riitti se, että pelasin kahden kaverin kanssa. Kolmen organisoidulla poppoolla saa jo jotain aikaan. Tuo nyt on vaan realiteetti myös battlefieldissä, harvoin randomit jotka ei ole voicessa saa mitään järkevää aikaan. Joo, joissain BF3/4 pelimuodoissa saa aikaan kun siihen riittää että se iso massa sattuu liikkumaan samaa tahtia, mut heti jos on enemmän jotain pointtia niin aika random clusterfuck se yleensä on. Näissä tapauksissa toi kaveriporukalla pelaaminen nostaa pelikokemuksen tasoa. En itse jaksaisi BF4 enää ellei useimmiten olisi tuttuja pelaamassa.

Pitää nyt testailla enemmän, ja kokeilla tota blood money.

Eniten mua kummastuttaa, että miksi tämä peli on tehty.

Peli kun ei eroa normaalisti bäfästä millään tapaa.
Väkisin keksitty poliisi ja rosvo - teema ja siihen hutiloitu sen enempää miettimättä uudet pelimuodot.
Semisti överiä touhua kun joku hassu pankin ryöstö aiheuttaa sen, että kaupungissa on kadut evakoitu tyhjäksi autoista ja ryöstön aikana pistetään pari korttelia tasaiseksi.
Ohan tuo hienoa, että on tuohoutuva ympäristö, mutta ei se peli voi pelkästään siihen nojata. Ei toi kaaos itsessään tee pelistä hyvää.

Tätä kuitenkin myydään uutena pelinä eikä DLC:nä. Kyllä tuo bäfän "munakkuus" olisi säilynyt jos oltaisiin uskallettu tehdä radikaalisti pienempää ja erillaisempaa pelistä.
Reilusti vaan inffiä missä olisi ollut aseiden raskas tuntuma mukana ja särkyvä ympäristö ilman, että pilvenpiirtäjät kaadetaan taikka lavilla ja muilla ajoneuvoilla jyrätään porukkaa.

Sellasta HEATin tyylistä autojen seassa räiskintää missä olisi luodit vinkunut, autot räjähdellyt ja savu täyttänyt tantereen.
Mutta ku ei, luotetaan vanhaan samaan kaavaan kun ei osata ajatella mitään ja kuvitellaan, että nimi myy.
Ei osata käyttää tuota hienoa engineä mikä on käytössä ja mahdollistaisi vaikka mitä.

Taikka sitten tositapahtumaan perustuva 44 Minutes - leffa.

Jo ois porukka ostanut innoissa.... Noh, ei tällä kertaa.

No joo, en myöskään näe miten tosta tullaan kiskomaan premium pelin hintaa ja ilmeisesti vielä jotain DLC:tä päälle. Onhan se niin karusti copy paste Battlefield 4, paitsi ainakin vielä helkkaristi rumempi ja jotenkin indie eli kökkö.

Otin vain kantaa noihin muutamaan peliin mitä pelasin, viihdyin ihan. Johtuuko vaihtelusta kun en ole pelannut mitään muuta kuin Battlefieldiä sitten sen julkaisun. Poikkeuksena pari tuntia Batmania, ja muutaman kymmenen CS:GO peliä laneissa. EDIT: Melkein unohdin, pelasin D3:RoS julkaisun jälkeen Crusaderin tappiin ja sen jälkeen farmailin, mutta tuo tapahtui samojen 4 päiväisten lanien aikana kuin nuo CS:GO pelit.

Otin vain kantaa noihin muutamaan peliin mitä pelasin, viihdyin ihan

Juu, en suoraan sun kommenttiin hyökkää vaan yleisesti pohdin peliä, satuin lainaamaan sun komenttia :)

Itse olen bäfän jälkeen palannut vain yksinpelejä ja jotenkin tuo avasi taas silmiä siitä kuinka noi moninpelit vasta onkin sitä "samaa" aina.
Yksinpeleissä on sentään jouduttu miettimään juoni jos ei muuta. Valitettavaa, että Bäfä on Bad Company 2 (BC1 oli huikee, mutta ei ollut PC:llä, joten BC2 on oikeasti kopio BC1:stä ja BF3:een tuotiin samat tuhot ja tuo "uusi pelimuoto" BC1:stä) jälkeen mennyt tuohon samaan rahastukseen kuten COD. Samoja mappeja pyöritetään, ei keksitä mitään uutta ja tämä uusi tekele menee samalla kaavalla. Lypsetään lehmä kuiviin. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom