Bassoradio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuunneltu on ja nytkin päällä. Toimii vallan mainiosti meikäläiselle

Kyllä mäkin oon tuota bassoradiota kuunnellu, enemmänkin satunnaisesti kuin säännöllisesti, mutta ihan viihdyttävää settiä sieltä tulee.

Tulee hyvää rap-aiheista ohjelmaa välillä...Mulla on yleensä autossa jos radioo kuuntelen kaks vaihtoehtoa, basso tai metro.
Paitsi nyt oon huomannut et joinain iltoina klf soittaa ysäridancea:rock:

Ihan loistavaa musiikkiahan tuolta tulee, mutta se saatanan soppamies on kyllä kauheaa kuultavaa! :curs:
Helvetin huonot jutut, kauhea ääni ja sellainen vittumainen venyttävä puhetyyli. :itku:

Helvetin huonot jutut, kauhea ääni ja sellainen vittumainen venyttävä puhetyyli. :itku:
Hahaha, muitakin näköjään ruvennu ärsyttämään hyvän musiikin kylkiäisenä tuleva "tsikidi-tsekkailu".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bassoradio on kyllä paras ratioasema. Harmi ettei kuulu kun pääkaupunkiseudulla. Onneksi voi kuunnella netissä, usein himassa toi onkin päällä.
Tossa joku aika sitten Helsingissä käydessäni tuli yhtäkkiä autossa mieleen, että hetkinen täällähän kuuluu Basso. Tuli kiire vaihtaa kanava oikeeks! :hyvä:

Ja Soppamieshän just passeli juontajaks, ne sen "sanarimmaukset" on parhaita.

Ihan loistavaa musiikkiahan tuolta tulee, mutta se saatanan soppamies on kyllä kauheaa kuultavaa! :curs:

:D Soppamiehen ohjelma on ainoa mitä oon kuunnellu bassolta. Sillon kun se vielä oli soppamiehen lounas, niin sitä tuli kuunneltua aina. Nykyään se soittaa liikaa suomiräppiä. :down:

Bassolta tulee kyllä ihan helvetin hyvää settiä mutta tää Soppamies on täysin perseestä. Sekä sen soittamat biisit että jätkän jutut on niin paskoja, ettei mitään järkeä.

HELLFISH SPECIAL SHOW WITH TRES @ DARK SIDE RADIO ON 19.09!!!

Famous Finnish hardcore artist and promoter Tres will be Proteus' special guest at Dark Side Radio Show on Wednesday 19th September!! Tres is one of the promoters of next Saturday's long waited hardcore party which will bring the legendary hardcore artist HELLFISH (Deathchant UK) perform to Gloria Helsinki Finland!!

Show will include of course music from Deathchant label and other hard and dark shit as normal and deep interview with Tres!

Show time as usual 22-24.00 Finnish time and be tuned at 102,8hz and you can also hear the show through internet as usual!!!

Check more info http://www.bassoradio.com

Love Harri XXXXX

harmi ku joutuu lorvii töissä just tohon aikaan :(

Loistava kanava! Kumma juttu, että aluks soppamies ärsytti aivan älyttömästi ja meinas useesti kanava vaihtua, mutta nyt jotenki tottunu tyyliin ja soppamiehestä tullut ehdoton suosikki.

Soppamies on täysin perseestä. Sekä sen soittamat biisit että jätkän jutut on niin paskoja, ettei mitään järkeä.
Komppaan. Tota setää ei vain jaksa. Muutenkin musiikki on mun makuun liian hiphoppia, ainakin toimistotunteina (tai sitten vain silloin kun surffannut kanavalle).

Itsellä soi useasti toi monesti hehkuttamani trance-kanava www.etn.fm , mutta alkuviikosta soinut http://somafm.com/ ja sieltä poimimani "Drone zone". Sellaista kivaa suhinahyminä ambienttia mitä luulin ettei enää tehdä! Tulee mukavan seesteinen olo kun pimeässä työhuoneessa soi biititön ambient ja saa omaan tahtiin nykertää mäkillä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom