Barkleyn päänahka Halmeen vyötäisillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Halme voitti Iran Barkleyn Helsingissä 1999, niin kovaa nimeä eivät tämän päivän kotimaiset raskaansarjan miehet ole vielä kohdanneetkaan. Onko ylipäätänsä Suomessa isketty aikoihin täydet 12 erää raskaassasarjassa? Tony otteli täydet erät Barkleytä vastaan ja nappasi pistevoiton. Barkley ei ollut mikään journeyman, vaan mies joka tahkosi aikonaan tasapäisesti mm. Roberto Duranin, Thomas Hearnsin, Michael Nunnin, Nigel Bennin kaltaisten miesten kanssa.
Halme tyrmäsi myös silloiset Suomenmestarit, Killen ja Järvisen. Se on suht hyvin mieheltä joka aloittaa nyrkkeilyn 33-vuotiaana ja hyppää kehään, suoraan paidattomiin ja raskaaseensarjaan. Ilman sekunninkaan kokemusta amatöörikehissä.
Jos tänä päivänä tulisi pystymetsästä tyyppi joka heti ensitöikseen tyrmäisi Haapojan ja Rosbergin niin siinä olisi vertailukohtaa Halmeeseen. Tonyn kaltaista taistelijaa ja tappelijaa Suomen kehät kaipaavat.

ei

Niinhä ne kaikki aina haukkuu Halmetta kaikkien aikojen huonoimmaks ja heikoimmaks, mut oli se sen verta nössö et menee kehään lähes treenaamatta Ceasars Palaceen ja tyrmää neekerin 55 sekuntiin. "Kolme kertaa mä sitä kundia löin, ja kolme kertaa se putos." Ja Tonyn voitotkin on aina dissattu sen takia kun muka oli exmestarit jo niin huonossa hapessa jne. Kuka vittu sinne matsiin sit pakottaa jos ei kerta kunnossa oltu?

Ei tää suomen nykykamppailupiiri kiinnosta kun pientä piiriä. Ketä vittua kiinnostaa kattoa kun pari 70 kilosta ruipeloa kiehnää matolla 30 minuuttia? Ei ainakaan mua. Nykyään ei ole showmeininkiä enää ollenkaan. Sit ihmetellään ku ei lajit kiinnosta ketään. Ei ne kiinnosta kun ottelijat on persoonatonta massaa.

Aloitusposti on aivan totta. Mutta ei Tony tule ikinä saamaan Suomessa ansaitsemaansa arvostusta, koska ei ollut nöyrä ja hiljainen vässykkä vaan piti itsestään meteliä. Ei tulisi mieleenkään lähteä katsomaan SM-nyrkkeilyä, mutta Tonyn takia jaksoi mennäkin. Ja niin näköjään jaksoi moni muukin kun mies myi hallit tukkoon.

Komeita suorituksia Tonylta nyrkkeilyssä. Kyllä hävettäisi koko elämänsä treenanneena hävitä suoraan nakkikiskalta kehään tulevalle.

Ei tule muutenkaan kukaan saavuttamaan yhtä monipuolista uraa.

Halmeen saavutukset nyrkkeilykehässä on kyllä hatunnoston arvoinen suoritus, kun katsoo miehen teknistä osaamista. Kaveri kyllä oli viimeisen päälle tappelija, ja mä ainakin kunniotan Halmetta, vaikka noita sen lausuntoja ja sekoilua en oo ikinä ymmärtäny. Eikä mun tarvikaan.

Ja ihan vitun rumaahan se nyrkkeily nyt oikeasti oli, kyllä mä itse katon vaikkapa niiden 70kg äijien teknistä vääntöä mielummin. Makunsa toki kullakin.

Mainettaan mukavempi mies, asui naapurissa vajaa 2 vuotta aikoinaan. Kevyitä multia.

Aloitusviesti on myös suoraan copypastattu boxing.fi foorumilta. Sieltä on muutama häirikkö bannattu pysyvästi ja heitä on ainakin pari nyt sitten valunut tännekin.

Sinänsä olen samaa mieltä että Halmeen saavutukset nyrkkeilijänä olivat paremmat kuin moni ymmärtää, ottaen huomioon että aloitti nyrkkeilemisen aikuisena. Kyllähän monelta laji-ihmiseltä tulee edelleen aika kitkerää kommenttia Halmeen suhteen, eikä minkäänlaista arvostusta heru. Olihan mies toki öykkäri, ja nyrkkeilynsä sinänsä ruman näköistä.

Ensin ajattelin poistaa tämän, mutta voihan tässä vaikkapa muistella Halmetta. Annetaan olla toistaiseksi, jos ei mene aivan mauttomaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Barkley aloittanu boxaamisen 1982 ja halmetta vastaan otti 1999 joka olikin hänen uransa kolmanneksi viimene matsi ja neljännes tappio, seitsämän tappion putkessa, kunnes lopetti wtf.

No kyllä minäkin Halmeelle respectit annan, mutta jotenki toho aloituspostiin on helppo provoontua.

wikipedian mukaan halme ottanu 8 mma matsia mm. ringsissä vuosina 1994-1997..prkl näähän ois kiva nähdä.

LOL..http://www.youtube.com/watch?v=WbQcmX-qm90 No ei niistä vaparimatseista sit sen enempää :D

Ei mulla muuta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
wikipedian mukaan halme ottanu 8 mma matsia mm. ringsissä vuosina 1994-1997..prkl näähän ois kiva nähdä.

Pystyiskö kukaan linkittää näitä jos sattuu tietämään mistä löytyis!!??

Randy matsi on nähty liian monta kertaa, mutta muut matsit kiinnostais tsekata!

Edit: löytyhän ainakin yks ja useampi vapari/showpelleily matsi...

Pystyiskö kukaan linkittää näitä jos sattuu tietämään mistä löytyis!!??

Randy matsi on nähty liian monta kertaa, mutta muut matsit kiinnostais tsekata!

Edit: löytyhän ainakin yks ja useampi vapari/showpelleily matsi...

Joo itse löysin muutaman ja täytyy kyl sanoa, että jos tossa on todellinen "tappelun" taso niin varmasti itsekkin oisin hakannu halmeen 60kg kevyempänä :D

Aloitusposti on aivan totta. Mutta ei Tony tule ikinä saamaan Suomessa ansaitsemaansa arvostusta, koska ei ollut nöyrä ja hiljainen vässykkä vaan piti itsestään meteliä. Ei tulisi mieleenkään lähteä katsomaan SM-nyrkkeilyä, mutta Tonyn takia jaksoi mennäkin. Ja niin näköjään jaksoi moni muukin kun mies myi hallit tukkoon.

Komeita suorituksia Tonylta nyrkkeilyssä. Kyllä hävettäisi koko elämänsä treenanneena hävitä suoraan nakkikiskalta kehään tulevalle.

Juuri näin, pökräshän sen hetken parhaat raskassarjalaiset Halmeen käsittelyssä, niin Kliström kuin Järvinenkin. Halme oli showmies vertaasan vailla.

Mun käsittääkseni RINGS ei tuohon aikaan osannut vielä päättää onko vapari- vai pellepainiorganisaatio niin nuo 90-luvun puolen välin matsit taitaa olla aika paljolti workattuja shoot matseja.

Mikäs se matsi oli missä Halme otti sitä tummaa miestä vastaan, eikä osunut sitä kertaakaan ottelun aikanaja voitti pisteillä ?

Mitä Halmeessa pitäisi arvostaa enemmän? Nyrkkeilyuraa arvostetaan ihan tarpeeksi, kaverin showtaidot myönnetään, vapariura lähinnä hävettävä, showpainissa oli ilmeisesti kova tekijä, se vaan ei kiinnosta Suomessa ketään.
Nyrkkeilyuraa voisi sanoa jopa yliarvostetuksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom