Ballers (HBO 2015– )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusi sarja HBO:lta starring The Rock. Entouragen jatkaja? :)
Alkaa 21.6.

A series centered around a group of football players and their families, friends, and handlers.

Ihan passelin näkönen traileri!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa leffat jäämään jalkoihin, kun telkkarisarjoissa on kaikki parhaat. Tämä, House of Cards etc.
Tämä. Jos vertaa, niin viimeinen pari vuotta on mennyt enemmän sarjojen kuin elokuvien parissa - sen verran laadukkaita sarjoja on tullut.

Ongelma on se, että aika loppuu kesken. Game of Thrones alkaa, Shameless pyörii, Mad Men alkaa, House of Cards 2. kausi on mulla kesken ja kaapissa on Broadwalk Empiren 1. season DVD:llä...

Nonni, tänään alkaa jenkeissä.
Tietty True Detective pitää katsoa eka, mutta tää kyl kiinnostaa tosi paljon myös.

Juu, oon kans ihan hyvin viihtynyt sarjan parissa, kaikki 5 jaksoa tapitettu mitä nyt tullut.
Sarja varmasti paranee vielä kun tulee kunnolla tutuksi kaikki tyypit. The Rockin duunikaveri on aika kingi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu erittäin katsottava sarja! Maanantaina tulee katsottua aina tämä ennen True Detectiveä. Lisäksi mukava nähdä oikeita NFL pelaajia kuvioissa. Ei ole vaikea uskoa, että ammattilaissarjoissa on juuri noin hölmöä porukkaa kuin sarjassa. Eikös tässä joskus ollut uutista, että 70% NFL pelaajista on konkurssissa muutama vuosi uran päättymisen jälkeen.

Voi voi. Pitääkö laittaa HBO tauolle. Ei meinaa napata True detective eikä napannut tämäkään ainakaan ensimmäisen jakson perusteella. Tai ehkä vain olen vanha pieru joka ei ymmärrä.

Voi voi. Pitääkö laittaa HBO tauolle. Ei meinaa napata True detective eikä napannut tämäkään ainakaan ensimmäisen jakson perusteella. Tai ehkä vain olen vanha pieru joka ei ymmärrä.
Onko The Knick jo katsottu?

Onko The Knick jo katsottu?

Ei ole katsottu. Keväällä katsoin The Wire:n kaikki tuotantokaudet putkeen (en ollut ennen nähnyt) ja siitä tykkäsin kovasti. Jotenkin muhun eniten iskee tuollainen elämän makuinen rosoinen gansta tyyli joka sijoittuu nykyajan urbaaniin miliöön. Näitä vikingejä ja muitakin oon yrittänyt mutta ei vaan nappaa yhtään. Joku Taru Sormusten herrasta on ehkä paskoin leffa Star Warssien ohella mitä tiedän. Taas Pulp Fictions kolahtaa ihan satasella :)

Ei ole katsottu. Keväällä katsoin The Wire:n kaikki tuotantokaudet putkeen (en ollut ennen nähnyt) ja siitä tykkäsin kovasti. Jotenkin muhun eniten iskee tuollainen elämän makuinen rosoinen gansta tyyli joka sijoittuu nykyajan urbaaniin miliöön. Näitä vikingejä ja muitakin oon yrittänyt mutta ei vaan nappaa yhtään. Joku Taru Sormusten herrasta on ehkä paskoin leffa Star Warssien ohella mitä tiedän. Taas Pulp Fictions kolahtaa ihan satasella :)
Bosch on myös yksi siellä HBO:ssa mitä kantsii ehkä pari jaksoa katsoa, The Wire tekijöitä takana.
The Knick ei ihan sijoitu nykyaikaan. :D Hyvä se kyllä on.

Bosch on myös yksi siellä HBO:ssa mitä kantsii ehkä pari jaksoa katsoa, The Wire tekijöitä takana.
The Knick ei ihan sijoitu nykyaikaan. :D Hyvä se kyllä on.

Täytyy toi tsekata. Kuulostaa lähtö spekseiltä ihan ok:lta. Tulee tosin kiire kun on näköjään pari viikkoa ohjelmistossa :)

Homma jatkuu. Toisen kauden eka jakso HBO:lla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom