Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä. Jos vertaa, niin viimeinen pari vuotta on mennyt enemmän sarjojen kuin elokuvien parissa - sen verran laadukkaita sarjoja on tullut.Alkaa leffat jäämään jalkoihin, kun telkkarisarjoissa on kaikki parhaat. Tämä, House of Cards etc.
Voi voi. Pitääkö laittaa HBO tauolle. Ei meinaa napata True detective eikä napannut tämäkään ainakaan ensimmäisen jakson perusteella. Tai ehkä vain olen vanha pieru joka ei ymmärrä.
Onko The Knick jo katsottu?Voi voi. Pitääkö laittaa HBO tauolle. Ei meinaa napata True detective eikä napannut tämäkään ainakaan ensimmäisen jakson perusteella. Tai ehkä vain olen vanha pieru joka ei ymmärrä.
Onko The Knick jo katsottu?

Bosch on myös yksi siellä HBO:ssa mitä kantsii ehkä pari jaksoa katsoa, The Wire tekijöitä takana.Ei ole katsottu. Keväällä katsoin The Wire:n kaikki tuotantokaudet putkeen (en ollut ennen nähnyt) ja siitä tykkäsin kovasti. Jotenkin muhun eniten iskee tuollainen elämän makuinen rosoinen gansta tyyli joka sijoittuu nykyajan urbaaniin miliöön. Näitä vikingejä ja muitakin oon yrittänyt mutta ei vaan nappaa yhtään. Joku Taru Sormusten herrasta on ehkä paskoin leffa Star Warssien ohella mitä tiedän. Taas Pulp Fictions kolahtaa ihan satasella![]()
Bosch on myös yksi siellä HBO:ssa mitä kantsii ehkä pari jaksoa katsoa, The Wire tekijöitä takana.
The Knick ei ihan sijoitu nykyaikaan. :D Hyvä se kyllä on.