Bad hair month

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Diva
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
56
Kampaaja leikkasi pitkät hiukseni kerroksittain ja nyt ne sojottavat eri suuntiin hallitsemattomasti. Niissä on hieman taipuisuutta nimittäin. Hiuskiinteellä ne saa kuriin, kesällä on vaan tylsä laittaa kauheita määriä tahmaisia aineita hiuksiin.

Osaisiko joku suositella pitkille hiuksille sopivaa ainetta, joka pitäisi hiukset järjestyksessä mutta ei tekisi niistä kovia tai tahmaisia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suihkutettava vaha Headbanger Tigiltä. Hinta on hunajaa, mutta toimii ainakin minulla kun hiukset olivat kerroksissa.

Halvalla saa L'Oreal Elnett - lakkaa, joka toimii myös. Eikä todellakaan tahmaa!

Kannattaa mennä johonkin asiantuntevaan paikkaan ja kysyä, mikä tuote olisi hyvä, jos yhtään epäilyttää. Isommissa paikoissa myyjät osaavat neuvoa hyvin.

:offtopic: Musta toi Elnett on karseen hajuista "mummolakkaa".

Ei se ainakaan mun nenään haise miltään. En tosin käytä Extra Strong - lakkaa, vaan "miedointa" versiota.

No, makuja on monia. Toisaalta Elnettiä käytetään useimmissa muotinäytöksissä backstagella, joten ei se huono voi olla.

Zone-sarja -42%
Kampaaja leikkasi pitkät hiukseni kerroksittain ja nyt ne sojottavat eri suuntiin hallitsemattomasti. Niissä on hieman taipuisuutta nimittäin. Hiuskiinteellä ne saa kuriin, kesällä on vaan tylsä laittaa kauheita määriä tahmaisia aineita hiuksiin.

Osaisiko joku suositella pitkille hiuksille sopivaa ainetta, joka pitäisi hiukset järjestyksessä mutta ei tekisi niistä kovia tai tahmaisia?

Mulla on kanssa pitkät ja taipuisat kerroksittain leikatut hiukset ja niinä päivinä kun en halua olla neiti villitukka niin suoristan hiukseni (suoristusrauta on aivan ehdoton jos on VÄHÄNKÄÄN taipuisa tukka) ja käytän Wellan kampausnestettä nimeltä high hair, crystal styler (strong control), joka siis kestää kuumennustakin. Mulla ainakin toimii todella hyvin! Ilman suoristusrautaa en kyllä sais hiuksiani kuriin niinä päivinä kun haluan ne kuriin saada :)

Schwartzkopfin Osis on aivan huippua! Punainen pullo, voimakas tuki. Ei todellakaan tahmaa ja sopii pitkille, harjautuu helposti poiskin.

Kiitokset vastauksista! Seuraavaksi sitten kauppaan.

Suoristusrauta minulla jo onkin ja se on oikein kätevä vekotin. Sitä ei vaan viitsi aivan joka päivä käyttää, ei varmaan tekisi kovin hyvää hiuksille.

Villitukan saa muuten rutistelemalla vieläkin villimmäksi. Tämän tempun opetti eräs kampaaja. Kun hiukset ovat hiukan kosteat pesun jälkeen, niitä vain rutistellaan ja hiukan taipuisista tulee lähes kiharat.

Villitukan saa muuten rutistelemalla vieläkin villimmäksi. Tämän tempun opetti eräs kampaaja. Kun hiukset ovat hiukan kosteat pesun jälkeen, niitä vain rutistellaan ja hiukan taipuisista tulee lähes kiharat.

Harmin paikka et ei toimi niin hyvin kaikille.. Itsellä luonnokihara tukka JUURESTA ja suorenee hieman latvaa kohden.. :( sitten ihan latva on taas taipusa.. weird..
:jahas:

Jep, hiusten luonnollinen taipuisuus on kumman epäjärjestelmällistä... Minulla taipuvat hiukset ylös toisella ja alas toisella puolella.

Ostin sitten Osiksen tuotteita ja ne tuntuvat toimivan. Hiuksiin suihkun jälkeen laitettavan hoitoaineen tapaisen latistusaineen ja sitten keskiraskaan hiuskiinteen.

Mummolta ohje:

Catzyt ja Elnettit joutivat roskiin, kun työtoverini kertoi käyttävänsä KMS:n Hair Play-nimistä tahnaa, pumppupullossa, josta sitä otetaan sormenpäihin. On riittoisaa ja saa minun hiukseni kuohkeiksi ja asettumaan siihen asentoon kuin haluan, ilman että ne on tahmeat. Varoa saa, ettei käytä liikaa. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkiin luonnonkikkaroihini saan extra volyymia puristelemalla Tigin Curls Rocks muotoiluvoidetta, ei tahmaa, ei haise ja pysyy kiharat kivan kuohkeina. Hinta on kirpaisevat parikyt euroa, mut tuote vaikuttaa viikon kokemuksella kannattavalta ostokselta. Suosittelen.:thumbs:

Kiharoita suoriin hiuksiin puolestaan saa Sebastianin Evokative -tuotteella. Sitä ei tarvitse kun levittää kosteisiin hiuksiin ja puristella vähän aikaa hiuksia niin jo rupeaa kihartumaan. Itse annan hiusten sitten vaan kuivua itsekseen. Fööni puhaltaa liian kovaa ja saattaa latistaa kiharat, mutta esim jos lisää semmosen smootherin föönin eteen niin kuivaus onnistuu ja kiharatkin säilyy. Tosi hyvä tuote! Mulla ainakin toimii ohuissa ja hennoissa hiuksissa. Nopea ja ei tartte värkkäillä turhaan paplareiden kanssa. Hintaa kyllä ko tuotteella on, tais maksaa jotain 30 euroa...
:thumbs:

Tuntuu että miulla on BAD HAIR LIFE! :jahas: Tukka hyvin harvoin on mitenkään ojennuksessa vaikka miten paljon (tai vähän) värkkäilis. Ongelmana on ohut, kuiva tukka (on kyllä osin itse aiheutettua ku hiuksiani blondailen.. tai paremminki raidottelen). Vaikeaa on löytää sellaista tuotetta joka tekis hiuksista sileät ja kiiltävät ja joka ei kuitenkaan lätistäisi ennestään ohutta, littanaa tukkaa (kaikista mieluiten tietenkin tuuhentaisi sitä myös). Kellään vinkkejä? ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom