Back in business :)

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Huh, VIHDOINKIN pääsin taas vierailemaan palstalle!!! Reilut pari kk taukoa ja melkoiset vieroitusoireet ovat olleet tosiasia... Rautaa on toki nosteltu kovasti nettipimennon aikanakin! :whip:

Palstahan on näköjään uudistunut koko lailla poissaollessani, joten pitääkin ryhtyä heti selaamaan viestejä yms. Kivaa joulunodotusta kaikille mimmeille! :)

No MORO MORO :joulu3: Pikku tauko tekis varmaan itse kullekin hyvää ;) Kerros nyt miten kesän voimakausi meni?

Olenkin selaillut forumia viime aikoina mietiskellen, että jotain täältä kyllä puuttuu... Nyt se selvisi, täältä puuttui Gillyanne :D Tervetuloa takaisin palstaelämän pariin
:thumbs:

Minulla on kohta tiedossa kahden viikon vieroitusaika kun lähden lomalle. Siksipä toivottelen tässä samalla kaikille mimmeille rauhaisat joulut :joulu6:

Moipa moi multakin!

Olen käynyt kyllä juttuja lueskelemassa, mutten ole aikoihin jaksanut kirjoitella mitään, pääkoppa tuntuu ihan tyhjältä... (liikaa glögiä pikkujouluissa?).

Pitänee yrittää skarpata ja kirjoitellakin taas jotain:joulu6:

Moro minultakin!
Mulla on menossa vähän turhan pitkä treenitauko. Aivan sairaan kiire töissä ja opinnoissa (teen työn ohella täydennysopintoja), parit pikkujoulut ja reissut ja avot :( Niskakin jumahti kirjahyllyä nostaessa ja hierojalla on käyty.
Ensi viikolla taas ryhdistäydyn. Mun voimakausi kesti syyskuun alusta tänne saakka. Tavoitteena oli vetää maasta 100 kg ja kyykätäkin kohtuullisesti. Sain kivasti hilattua painoja ylöspäin pääliikkeissä, paitsi penkissä... Tavoitteesta jäin 5 kg, mutta otan jatkossakin silloin tällöin ykkösiä ja voimatreenejä välissä. Aloitan kevät-dieetin ehkä jo tammikuussa, on elämäntilanne semmoinen että voipi olla että "joutuu" pian sille 9kk lihotuskuurille ;) Nyt olen vain mässännyt, mässännyt ja mässännyt. Positiivisena asiana syöminen kyllä vaikutti treeneihin, ja kesällä kadonneet tissit tulivat takaisin (mies tykkää, heh heh).
Nyt piparitalkoisiin -> :joulu6:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom