GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

B&K Fitness Classic videoklippejä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
45
Ootte varmaan jotkut jo huomanneet, että netistä löytyy nyt klippejä kisoista. Olitte varmaan osa paikanpäällä ja lavallakin, mutta meille muille jotka ei päästy niin onpas herkkua!
Siis: TÄÄLLÄ

Ps. Kuka uskaltaa kertoa oliko päässyt mukaan videolle :D ???

Mä en valittettavasti päässy kattomaan livenä, mutta kävin just toissapäivänä kattomassa noi videot.
Hyvältä tytöt näyttivät, mutta monelta löytyy vielä kirittävää Marjon ja Riitan tasolle.
Marjolla on toki hyväpuoli siinä että sillä on kehonrakennusajoista niin paljon lihasmassaa että sen ei sitä tarvitse enää hankkia vaan trimmaa vaan kuntoon ja harjoittelee vaparia, mutta kertakaikkisen mahtavaa ja minusta kaikki lavalle nousseet ovat jo voittajia.!!!

Kisoissa mukana olleet kertokaa fiiliksistänne.

Hyvältä nuo klipit näyttivät, kun eräs päivä töissä niitä pikaisesti katselin. Varsinkin nuorten sm-voittajan vapari yllätti tosi iloisesti! Hienoa katseltavaa.

Juuei ois meikäläisestä tuohon skabaan. Olen nimittäin notkea kuin puupökkelö. Ei yllä edes sormet varpaisiin :rolleyes:

*respect* vaan kaikille jotka lavalle menevät! :D

Joo kyllä meikäläinenkin tuolla kekkaloimassa näyttäisi varsin hupaisalta. Olen nimittäin Naten kanssa samaa notkeusluokkaa ja edes kärrynpyörää en ole ikinä osannut tehdä. En edes pikkutyttönä....

juu, uskaltaa kertoa, että videolla ollaan, niinkuin moni muukin... tosin vain ohikiitävän hetken :D

Laittavat Ruotsin B&K:sta mulle sen näitä meidän syksyn kisoja käsittelevän artikkelin postissa tulemaan. Voin Suomennella (jos osaan) mehevimpiä paloja. Ihan mielenkiintoista nähdä, mitä naapurimaan immeiset meikäläisistä raportoi.... kuvat ainakin on varmasti huippiluokkaa.

Niin, saahan sitä aina kysyä, "kysyvä ei tieltä eksy", vai kuinkas se menikään.... En kuitenkaan valitettavasti tohdi tässä julkisesti itseäni esitellä, kiva kirjoitella näin ihan anonyyminä. Käy vilkaisemassa mun vanhoja postauksia, josko sieltä sais lisävinkkiä ;)

En utele sen enempää Vilma-Liina.
Sain sen käsityksen noista vanhoista postauksistasi, että kisaat bodyfitness puolella. Oliko näin.
Olis mukava kuulla enemmänkin noista jutuista, olen itsekkin menossa kisoihin tosin vasta 2004 mutta kuitenkin, jos kiinnostaa laita mulle postia, suhun kun ei saa suoraan yhteyttä sähköpostitse.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minun vapaaohjelmani löytyy kyseisistä klipeistä. Kesti semmoset 30min. ladata ne...ugh:mad: Tosin löytyy ne myös videofilmiltä kotoa, onneksi!

Tää nyt on :wanha: thread, mutta lupasin miitissä ettiskellä mistä netistä löytyy fitnessin vapaaohjelmia.

Mulla oli videokamera mukana viime viikonloppuna, mutta toistaiseksi tän kevään vaparit on vain videonauhan muodossa. Eikä mitenkään erityisen laadukkaan sellaisen, edessä oli vähän turhan isoja ihmisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom