BB Ayrton Kalek

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

Konaa

PT-Vatasen sihteeri
Ayrton Kalek 21-vuotias Porvoosta, Vatasen salilla PtvGymillä treenailee. Mikäli kaikki menee suunnitellusti ensi vuonna nähdään kehonrakennus kisoissa.Videoita hiljattain alkanut tuottamaan. Instagram / snap ayrton.kalek

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rohkea kaveri kun maksimia kyykkää ilman varmistajaa - meillä on hyvä tulevaisuus näissä nuorissa kavereissa ja onhan vanhapolvikin tikissä. Onko mennyt ohi mutta kiinnostaa tietää kuka valmentaa näin mallikasta kaveria?

Rohkea kaveri kun maksimia kyykkää ilman varmistajaa - meillä on hyvä tulevaisuus näissä nuorissa kavereissa ja onhan vanhapolvikin tikissä. Onko mennyt ohi mutta kiinnostaa tietää kuka valmentaa näin mallikasta kaveria?

Testotimo raapas ainakin ton ekan dietin kaverille

Heips, kiitos. Ja joo itse koen sen turvallisemmaksi ja helpommaksi jarrutella tanko alas turvaraudoille jos voima loppuu. Kuin se että yhden varmistajan avulla yritetään rimpuilla tanko väkisin ylös sen jälkeen että voimat itseltä jo hyytyny. Toki kahdella varmistajalla voisi selvitä !
Ja olen oman itseni valmentaja tällä hetkellä. Timon ohjeilla tein tuon dieetin.

Komiat reidet
Kiitos !

Onhan tuossa varmistusraudat oikealla korkeudella, mikä paljon tärkeämpi.

Kovat reidet ja kyykky kaverilla.
Kiitos tompo. Joo, sarjoja kun teen käytän useimmiten varmistajaa jos mennään lähelle failuree. Ykkösnostossa niin koen paremmaksi jarrutella tanko takasin alas raudoille jos ei nouse.

Jos olen oikein ymmärtänyt niin ensi vuonna PCA:n junioreiden kehonrakennuksessa kisaa.
Näiltä näkymin sinne kokeilemaan ! Katsotaan minkälaiset tän vuoden pca kisat on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heips, kiitos. Ja joo itse koen sen turvallisemmaksi ja helpommaksi jarrutella tanko alas turvaraudoille jos voima loppuu. Kuin se että yhden varmistajan avulla yritetään rimpuilla tanko väkisin ylös sen jälkeen että voimat itseltä jo hyytyny. Toki kahdella varmistajalla voisi selvitä !
Ja olen oman itseni valmentaja tällä hetkellä. Timon ohjeilla tein tuon dieetin.

Kiitos !

Kiitos tompo. Joo, sarjoja kun teen käytän useimmiten varmistajaa jos mennään lähelle failuree. Ykkösnostossa niin koen paremmaksi jarrutella tanko takasin alas raudoille jos ei nouse.

Näiltä näkymin sinne kokeilemaan ! Katsotaan minkälaiset tän vuoden pca kisat on.
Vei aikaa kommentoida takaisin - hyvin perusteltu tuo varmistuskuvio. Ja kunto ja rakenne lupsakan lupaava, joten keep on rockin'!!

Hauikset ja reidet on kovat mutta muu kroppa vähän jäljessä :D Muuten kyllä ihan mallikkaan näköinen vaikka hartialinja aika kapoinen on.
Ja instan mukaan suht kovat kyykkyraudat!

Back
Ylös Bottom