röyhtäys: -aina ikävä onnettomuus.voimalu hyvä harrastus, palaaminen harjoitus hyvä homma.Hyvä jalkavoima polven tärkein tuki, oikeill jäljillä olet.Fysioterpeutin ohjeet muista noudattaa.vesikävely hyvä,mutta ei riitä yksinään mihinkää pitää paljon muuta jumppaa myös(tottuu tärähyksiin ym. paremmin kun tekee)Lyhyt aika pitkässä juoksussa 4kk, ei hätä.
"30.8.09 prätkä onnettomuus.olen aktiivisesti harrastannu voimailua,nyt noin puolivuotta onnettomuudesta olen palannut romujen sekaan.nyt hätä saada reiteen voimaa,polvesta menossa ristisiteet paskaksi(fysoiterpia jumppa ohjeita olen noudattannut.eli kokemuksia tälläisestä vammasta ja sen kuntoutumista tänne ja äkkiävesikävelyä,untia jne olen tehnnyt noin 4kk onnettomuudesta,pitkä aika tiedän"
ihosiirto paha, pitkä toipuminen.mikä vika toipuminen, hyvä pohtia lääkärin kanssa myös, anabolinen merkilinen (että määrätty)harvoin määrätään, oisko ihosiirto vuoksi?aamukipu normaalia, miten lokki liittyy asiaan?pistä toki kuva, ei taida helpottaa lukemista yhtään se, mutta(hyvä laitta)jos oikein paha kuva laita, linkkinä muuten tulle herkille huono olo.
"syy ihonsiirto.jalassa ydinnaula,luutuminen ei vielä täysin kondiksessa lääkärinkanssa pohdittuaan ja väännettyään,anabolisesta hoidosta määräsi aluksi 50 pussia testogeeliakoska hätä todellakin on polvi aivan saatanan kipeäaamulla etenkin nouse kuin lokki levittäis siipiään.laitan muutaman kuvan jalalasta lisäykses,tuossa illemmal."
varmasti löytyy koekumsta joltain polvikipi ja moni muu kipu kun joku saisi selvää mikä kipu miten vaivaa helpompi neuvoo (ja jakaa kokemus).Lihaskato normaali, tulee lihas takas nopeaa.normaalikävelyyn paluu hidasta, pitää jaksaa harjoitella(vaikka ei aina ole helppo)hyvä että sairaanhoitaja kaveri kyseli toiseltakin lääkäriltä (miten ensimmäinen vielä töissä josnoikeast ieläkkeellä) jos selvä vika vieläolemassa (ja toinen lääkäri sitä mieltä ettei ole vikaa, kirjoittanut vakuutusyhtiöllekkin)Nyt kun kuvasta nähty että, naula/ruuvi taipunut, saa korjattua leikkauksella.Parempi sitten horjoitella, ei niin kipeä ja helpompi palautella kävelynormaaliksi.onnea vastaanotolle, toivottavasti homma etenee ja jalka kuntoon.
"varmasti löytyy henkilö/henkilöitä joille on sattunnut vastaavaa.eli oireita(polvikipua toipumisen edistyessä,kuinka pitkään toipuminen kesti.lihaskatoa ja sen aiheuttamia oireita kuinka pian pääsit ns:normaalisti käpöttelemään jne.tänään noin 2h sitten kaveri otti yhteyttä sairaanhoitajaselvensin viimeviikol sille tilanteeni,joka otti härkää sarvista ja puhelu oli aika negatiivinen(kymenlaaksonkeskussairaala jossa olen käynnyt kontrollissa(lääkärillä erikoiskirurgi joka oikeesti on jo eläkkeellä,mutta tuuraa!24.2 viimekäynti kaikki hyvin(lausunto minulle sekä vakuutusyhtiölle toinen kirurgi sama sairaala,vilkasi kaverin pyynnöstä kuvia ja lausuntoja sano kuvia katsoessa VOI PASKA!naulan ruuvit taipuneet säären alapuolelta(vaikuttaa polveen,jalan luutumiseen jne.onneksi lupasi saman tien ottaa minut vastaanotolle."
Ps. Kuulema parempi ohje ja selkeämpi ilmaus jos itsekkin kirjoittaa jotain suurin piirtein ymmärrettään muotoon ja mietii mihin tulee välimerkki ja sulkumerkki ja muuteniin jaottelee kirjoituksensa edes jotenkin muuten kukaan ei saa tuosta yhtään mitään selvää pitkä teksti epäselvä lukea.