tarkoituksenani on hankkia av-vahvistin musiikki- ja elokuvakäyttöön. pääpaino kuitenkin ennemminkin musiikin puolella (60%/40%). tämänhetkisen asunnon rajoituksista johtuen en edes vielä tarvitse monikanavatoistoa. olen seurannut aktiivisesti keskustelua vahvistimista mm. dvdplazaa ja hifi-lehteä lukien...
lopputuloksena olen entistäkin enemmän sekaisin vahvistinvalinnan kanssa
ongelmana on lähinnä oikean hintaluokan valinta: 300-400e vai 400-500e? periaatteessa osa ylemmän hintaluokan ominaisuuksista on itselleni melko turhia.
ominaisuuksista sen verran, että vahvistimen tulisi soveltua äänellisesti ensisijaisesti kaksikanavakuunteluun ja liitäntöjä tulisi löytyä tarpeeksi (phonosta erityisesti plussaa). näin esimerkkinä harkinnassa ovat olleet mm. yamaha rx-v757 ja pioneerin vsx-915.
suositelkaapa kriteerien perusteella ja kertokaa omista kokemuksistanne!
lopputuloksena olen entistäkin enemmän sekaisin vahvistinvalinnan kanssa
ongelmana on lähinnä oikean hintaluokan valinta: 300-400e vai 400-500e? periaatteessa osa ylemmän hintaluokan ominaisuuksista on itselleni melko turhia.
ominaisuuksista sen verran, että vahvistimen tulisi soveltua äänellisesti ensisijaisesti kaksikanavakuunteluun ja liitäntöjä tulisi löytyä tarpeeksi (phonosta erityisesti plussaa). näin esimerkkinä harkinnassa ovat olleet mm. yamaha rx-v757 ja pioneerin vsx-915.
suositelkaapa kriteerien perusteella ja kertokaa omista kokemuksistanne!