Muippelis!
Olen nyt muutaman kerran lukenut näitä sivustoja ja haluan kysyä neuvoja ja mielipiteitä säännöllisesti treenaavilta naisilta! Treenaan kotona ja "tosissaan" olen treenannut noin vuoden, jota ennen jotain satunnaista puuskuttelua motivaation puutteesta...Alkuun olin ihan tyytyväinen tuloksiin, kun paino tippui noin 5kg ja kiinteytyminen aiheutti sen että näytti että olisin laihtunut reilu kymmene kiloa (näin olen saanut kuulla). Nyt kyse on kumminkin siitä, että kehitys "polkee paikallaan"...olen 162cm pitkä ja painan 59kg ja tahtoisin laskea painoni johonkin 54-55 kiloon...vaikka treenaan kuinka kovaa ja vähennän syömistä niin paino ei vaan putoa, pikemminkin nousee! Siis, pitäisikö minun nyt sitten unohtaa vaaka ja treenata vaan ja seurata tuloksia peilistä? punteilla treenaan 3-4 kertaa viikossa ja välipäivinä crosstrainerilla(n.30min) tai reipasta kävelyä... Käytössä minulla on siis käsipainot 20kiloon asti ja crosstrainer ja jumppapallo...Syön ihan normaalisti, en todellakaan yli kulutuksen! Aamupala, lounas, välipala, illalla pari palaa ruisleipää ja teetä ja porkkanaa...Onko mahdollista pudottaa painoa siihen 55 kiloon? ja mikä voipi mättää?!? auttakaa hyvät naiset jos on pienintäkään neuvoa! ja hirveästi en siis tiedä ruokavalioista sun muusta...ja pitäisikö minunkin ruveta treenaamaan tuommoisilla hirrweillä painoilla, mitä luin tyttöjen treenipainoista, että tuloksia tulee haluttuun suuntaan?! hui ku hirrwittää! Hattua nostan teille, hyvät naiset! Kiitos jo etukäteen jos neuvoja saan!