Auttakee - ihan surkee leuanvedossa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tästä on varmaan monessa threadissa juttua, mutta voisko tänne koota vielä keskitetysti neuvoja, kun leuanveto ei vaan onnistu :( -kele, en oikeesti jaksa tehdä kuin n. 30 kiloo kevennettynä leukoja, ja vaikka mitä teen niin ei se tulos vaan siitä nouse. Mitä ihmettä pitäis tehdä? Mä HALUAN jaksaa tehdä edes yhden leuan, mutta tuntuu etten saa tulosta tosta millään paremmaks. Onko este nyt vaan psyykkinen? Meneekö homma teknisesti päin persettä? Vai missä mättää?

Valakaa muhun uskoa, kertokaa että tää on mahdollista - plz.... epätoivo iskee.... :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mulla on ollut tuo sama ongelma, sitten aloin harjoittelemaan tosissaan ja 2kk jälkeen sain vedettyä 3 leukaa! Tämä siis tapahtui viime viikolla... Harjoittelin leuanvetoa sillä lailla, että roikuin vetohihnoilla tangossa ja kaveri auttoi jaloista/lantiolta ylöspäin, laskuvaiheen tein itse. Tätä siis 4*max 2 kertaa viikossa. Kun minä kehityin, kaveri auttoi entistä vähemmän ja lopulta niitä leukoja alkoi tulla ihan itse. Suosittelen kokeilemaan tuota tekniikkaa, jos vain löytyy joku auttamaan. Mielestäni tuolla lailla saa heti harjoiteltua luonnollisen kaltaisessa asennossa ja "kevennystä" on helppo säädellä :D

Koitapa sitä, että hyppäät leuanvetotankoon niin, että kätesi ovat valmiiksi koukussa, ja siitä tempaiset ylös. Tuo varmasti onnistuu, koska silloin hypyn liike-energia auttaa sinut ylös. Sitten lasket hitaasti itsesi alas. Vaikeinta leuanvedossa on nimittäin ne ensimmäiset pari senttiä (ainakin minulle), jolloin kädet ovat ihan supisuorana.

Leuanveto vaatii niin paljon eri lihaksia, että siinä on aika pitkälti kyse siitäkin, etteivät tarvittavat lihakset vain tiedä, mitä niiden pitäisi tehdä. Erittäin keskittynyt ja intensiivinen yritys on siis oltava.

EDIT: hermotusjuttu siis.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Back
Ylös Bottom