auttakaa uutta :)

eli minulla on tälläinen ongelma kun että harrastan treeniä noin 4-5krt vko, ja käyn lenkil joka pvä (n.7km) haluan siis kiinteytyä mutta peppuun lisää voluumia:D mutta miten saan tämän onnistuu.. ja kuinka pitäisi syödä? en tiedäosasinko yhtään selittää ja tajusiko kukaan:rolleyes: mutta kiitos jo etukätee vastauksista:)

Kyykkää.

Tästä on käyty tuhat ja yksi keskustelua jo. :rolleyes:

Eihän tota voi edes kommentoida kun ei tiedä millainen tuo treeniohjelma on.

siis 2x10 arjaa askelkyykkyjäm ja toiset 2x10 jalkakyykkyjä. ja 2x8 maastavetoa. +lämmittelyt ja venyttelyt vatsat myös joka kerta 3x20 10kg painol... ja taukoa välis 1min-puoltoista.

anteeks kirjoitusvirheet

niin ja askelkyykys painoja on 15kg +tanko ja jalkakyykyis 25+tanko, ja maastavedos 25+tanko

Arvoisa minähän86. Tämä palsta pursuaa tarkasti samanlaisia ketjuja. Yhteistä niille on suuri liikuntamäärä ja kiinteytystoive sekä pyllynkasvatustoive. Aloita vaikka kiinteytysthreadistä ja lue sitten vaikkapa tämä persthreadi ja sit vaikka tämä laihdutusthreadi ja sit kaikkien muiden aloittelijoiden threadit mimmipuolella, koska niissä käydään samaa keskustelua koko ajan.

Toki kysyä saa. Se joka kysyy on tyhmä vain hetken ja se joka ei kysy, on tyhmä aina.

Täällä vaan on ihan samoja asioita vatvottu jokaisen uuden ihmisen omassa ketjussa (viime päivinä aivan erityisen paljon, johtuukohan rantahaaveista), että en tiedä kauanko ihmiset jaksaa sinne vastailla. No, kai aina joku innokas on jossain. Uusista tulee aina uusia innokkaita. Itse olen enää vain vanha ja penseä :lol2:.

Edit: Lisään vielä, että ne ohjeet on kuitenkin aina lähes poikkeuksetta samat, niin ...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom