Olisin todella kiitollinen jos joku voisi heittää parilla hyvällä vinkillä..
Siis olen nyt aloitellu salilla treenausta parin kuukauden ajan ja olisi kiva saada asiantuntija neuvoja "saliohjelmastani".
tarkoituksena on painonpudotus (n.5 kg) ja lihasten (etenkin vatsa, peppu, kädet) kiinteytys.
nykyinen ohjelma on tää (toistan väh. kolme kertaa viikossa)
20 min lämmittely "ellipsi" laitteella
vatsat 100 toistoa (suorat 60 vinot 20+20)
kylkiliike selkälihaslpenkissä 2x15 per puoli
5 kg painot tangossa
hauiskääntö 20 kertaa
soutuliike "
pystypunnerrus "
ojentajat 3 x 15 15 kg sillä taljalaitteella et pidetään kädet kyljissä kii ja vedetään suorakulmasta alaspäin...
5 kg painot tangossa
kyykkyliike n 50 toistoa (myös pieniä pumppauksia alhaalla tyylin body pump)
askelkyykky (teen yleensä yhden biisin ajan tai niin kauan et alkaa polttaa lihaksissa)
pohjeliike 28 kg ( siis se et noustaan varpailleen ja painot on olkapäil) 3x15
peppuliike 15 kg (maataan mahallaan ja nostetaan jalkaa tossun pohja ylöspäin) 3x15
reiden lähentäjät ja loitontajat 25 kg painoilla n. 100 toistoa kumpaakin
lopuksi oon punnertanu 3x15 kertaa ja tehny toisen sarjan vatsoja
ja sit tietty venytelly.. joskus myös loppuverryttelyks 10 min ellipsiä jos aikaa on.
tää siis n. kolmesti viikos ja pari kertaa siihen pääl jumppaa. kuulostaako tää ihan tyhmältä..? sorry kauheesti ku en tiedä noiden laitteiden/liikeiden nimiä!
mut anyways valtavasti kiitoksia jo etukäteen!!!
Siis olen nyt aloitellu salilla treenausta parin kuukauden ajan ja olisi kiva saada asiantuntija neuvoja "saliohjelmastani".
tarkoituksena on painonpudotus (n.5 kg) ja lihasten (etenkin vatsa, peppu, kädet) kiinteytys.
nykyinen ohjelma on tää (toistan väh. kolme kertaa viikossa)
20 min lämmittely "ellipsi" laitteella
vatsat 100 toistoa (suorat 60 vinot 20+20)
kylkiliike selkälihaslpenkissä 2x15 per puoli
5 kg painot tangossa
hauiskääntö 20 kertaa
soutuliike "
pystypunnerrus "
ojentajat 3 x 15 15 kg sillä taljalaitteella et pidetään kädet kyljissä kii ja vedetään suorakulmasta alaspäin...
5 kg painot tangossa
kyykkyliike n 50 toistoa (myös pieniä pumppauksia alhaalla tyylin body pump)
askelkyykky (teen yleensä yhden biisin ajan tai niin kauan et alkaa polttaa lihaksissa)
pohjeliike 28 kg ( siis se et noustaan varpailleen ja painot on olkapäil) 3x15
peppuliike 15 kg (maataan mahallaan ja nostetaan jalkaa tossun pohja ylöspäin) 3x15
reiden lähentäjät ja loitontajat 25 kg painoilla n. 100 toistoa kumpaakin
lopuksi oon punnertanu 3x15 kertaa ja tehny toisen sarjan vatsoja
ja sit tietty venytelly.. joskus myös loppuverryttelyks 10 min ellipsiä jos aikaa on.
tää siis n. kolmesti viikos ja pari kertaa siihen pääl jumppaa. kuulostaako tää ihan tyhmältä..? sorry kauheesti ku en tiedä noiden laitteiden/liikeiden nimiä!
mut anyways valtavasti kiitoksia jo etukäteen!!!