SUPERCARB 1kg -40%

Auttakaa! Epätoivo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katlyn
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta lentää salikortti roskiin, poltan mun treenivaatteet ja ostan sata kiloa karkkia!

No toivottavasti en.
Osaisko joku auttaa mua salitreenin kanssa? Alustuksena vähän itsestäni: Normaalipainoinen 24-vuotias. Vaunulenkkejä 1 vuotiaan kanssa ja 3x viikossa salilla. Salilla 2 - jakoinen ohjelma. (yläkroppa - alakroppa ) 1 viikolla ti ala ke ylä pe ala. 2 viikolla ti ylä ke ala pe ylä. Ei toimi. Lähinnä onglema se, että treeni on päästä heitetty joten sekin vie uskoa treenin toimivuudesta.
Hakusessa olisi 3-jakoinen tehokas tiukka treeni jolla saadaan tuloksia aikaan. Tavoitteena ei ole fitnesslavat, mutta sinne päin! Lihasta lihasta ja vielä kerran lihasta!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täällähän on foorumeilla vaikka kuin paljon vinkkejä saliohjelmiin, otat sieltä jonkun :) ja ei sitä lihasta pelkällä treenillä saa, ravinto on tosi tärkeessä asemassa siinäkin. En oikein ymmärrä mikä sun ongelma on? Ei-toimiva saliohjelma?

Osaisko joku auttaa mua salitreenin kanssa? Alustuksena vähän itsestäni: Normaalipainoinen 24-vuotias. Vaunulenkkejä 1 vuotiaan kanssa ja 3x viikossa salilla. Salilla 2 - jakoinen ohjelma. (yläkroppa - alakroppa ) 1 viikolla ti ala ke ylä pe ala. 2 viikolla ti ylä ke ala pe ylä. Ei toimi. Lähinnä onglema se, että treeni on päästä heitetty joten sekin vie uskoa treenin toimivuudesta.
Hakusessa olisi 3-jakoinen tehokas tiukka treeni jolla saadaan tuloksia aikaan. Tavoitteena ei ole fitnesslavat, mutta sinne päin! Lihasta lihasta ja vielä kerran lihasta!
Tuo jako kuulostaa järkevämmältä kuin 3-jakoinen, ainoastaan ohjelmasta olis kiva kuulla tarkemmin? Eli mitä sä nyt teet siellä salilla ja miten kauan oot a treenannut, b tuolla ohjelmalla? Millainen tuloskehitys? Mitenkäs syöt?

Suositut

Back
Ylös Bottom