SUPERCARB 1kg -40%

Australian fitnessmestari kilpailee Body Fitness tulokkaissa(!)

Huomasiko kukaan syksyn kisoihin menijöistä, että Catrina Ingram-Savolainen osallistuu TULOKKAIDEN Body Fitness sarjaan. Aika reilua, varsinkin kun kyseessä om Australian fitness mestari...
Netistä löytyi paljon kuvia ko. henkilöstä, käykäähän katsomassa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
kerrotteko mulle vielä, että mikä on liiton sivujen osote, ni vois käydä smyygaamassa noi listat osallistujista jne...

kiitos etukäteen.

ja aika epäreilua, että joku vanha konkari menee alokas sarjaan. Sain itse kokea saman aerobicin sm-skabois muutama vuosi sitten,kun itse skabasin tulokas-sarjassa, ja sarja oli uusi koko systeemissä ja avoin kaikille Piia Tiili ja Tuuli Matinsalo mukaan lukien

www.kpfitness.fi ja sieltä linkki fitnessliiton sivulle. Osallistujalistat löytyy myös "uutisten" kohdalta.
Kumma mies tuo KP Ourama, kun kesällä ilmoitti, ettei aiemmin kilpailleet (fitness/figure) saa osallistua tulokkaiden kisaan. Siinä taas näkee minkälainen takinkääntäjä tämä mies on.

Originally posted by akira
kerrotteko mulle vielä, että mikä on liiton sivujen osote, ni vois käydä smyygaamassa noi listat osallistujista jne...

kiitos etukäteen.

ja aika epäreilua, että joku vanha konkari menee alokas sarjaan. Sain itse kokea saman aerobicin sm-skabois muutama vuosi sitten,kun itse skabasin tulokas-sarjassa, ja sarja oli uusi koko systeemissä ja avoin kaikille Piia Tiili ja Tuuli Matinsalo mukaan lukien

Niinpä näyttää nyt olevan vaan eipä ollut vielä vähän aikaa sitten. Asia herätti ilmeisesti kanssakilpailijoissa vähän närää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom